Sign in to follow this  
Followers 0
martin106S16

Jak vyndat katalizator u aut s 2 lambdama?

11 posts in this topic

Nazdar kluci, nezkoušel jste někdo jak přelstít řídící jednotku u aut s EURO 3, který mají lambdu i za katalizátorem? Chci ho vyndat, ale nevim jak na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm. A není náhodou ten výfuk s katalyzátorem u novějších aut navrhován a optimalizován jako celek? Já jen, že vím o případu maníka, co vyndal katalyzátor, a auto jelo hůř... A nebo si snad taky myslíš, že nejlepší by byla místo výfuku jen roura???

Share this post


Link to post
Share on other sites

katalyzator je prekazka v proudeni vzduchu a realny pokles vykonu je klidne i 5kw a mozna i vic...Vim ze u filcky to tech 5kw prida.

Jde hlavne o to ze budou lepe proudit spalene plny z valcu ven a dovnitr se pak nasaje vice cerstve smesi....:)

jinak nam 306 1.4i(model 2000, jedna sonda) bez lambdy sice jela ale spotreba jak kurva, protoze jednotka nedostala spravne informace a myslela si ze je chuda smes...a pak pridavala bohatost az byla na 100% a pak vyhlasila error(oranzova kontrolka vstrikovani-v servise na pocitaci zjisteno -> prilis bohata smes 100%)

a dalsi vec je ze kdyz jsi prerazoval tak sly otacky okamzite dolu ... normalne padaji pomalu ale s tou bohatou smesi to bylo na hovno. a zralo to 8.5 normlne tak 6.9 ...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo stím katíkem je to pravda já když jsem dovezl mého peggyho tak skoro vůbec nejel.Tak jsme ho s kámošem vykopli ven a hle to bylo jiné kafe to jezdí jako blázen ... Takže doporučuju u starších aut klidně vykopat pojede to určitě líp .. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co mám teď 106 tak má jednu lammbdu a to ještě před katem, takže když se vyndá, nevadí to tomu. Dal jsem tam rouru bez rozonátoru od Supersprinta skupiny N o průměru 48 a zlepšilo se to znatelně. Navíc to má parádní zvuk a dokonce to i střílí do výfuku! Ale netušim jak to bude u auta s lambdou i za katem. Ta první bude hlásit, že je vše OK a druhá že kat je v čudu. No zkusíme to a uvidíme, každopádně tam nechám ty lambdy zapojený obě. Kluci na foru v Anglii psali, že to jezděj bez katu bez problému. Kdyžtak proběhne jen menší atomový hřib se mnou na vrcholku. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to je husty ... v audi TT na to specialne upravili program aby to pri ubrani strilelo do vyfuku ... ono staci trosku obohatit smes ... a je to ... :)

podle me to strili protoze ze se ta zbytkova smes nespali v katu...

btw: byl jsi na emisich :) ? :D

[Editováno 1/19/03 ajsik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No treba Skodovacky motory MPI bez katu nejezdej ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak maji dve lambdy ... a ridici jednotka dostava udaje ze je KAT v hajzlu a nebo si muze myslet ze tak spatne udaje nejsou realne a ze je znicena lamdba... a pak ridi motor podle nejake havarijni tabulky ... proste nejaky kompromisni rezim

Share this post


Link to post
Share on other sites

kamos to delal u nejakeho opla normalne na aute s katem zmeril co z te lambdy leze (za behu pokud je kat OK tak je spravna smes) a potom to nastavil natvrdo takze pocitac si stale myslel ze za katem je to OK a ridil to jen podle prvni lambdy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.