Sign in to follow this  
Followers 0
martin106S16

Jak vyndat katalizator u aut s 2 lambdama?

11 posts in this topic

Nazdar kluci, nezkoušel jste někdo jak přelstít řídící jednotku u aut s EURO 3, který mají lambdu i za katalizátorem? Chci ho vyndat, ale nevim jak na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm. A není náhodou ten výfuk s katalyzátorem u novějších aut navrhován a optimalizován jako celek? Já jen, že vím o případu maníka, co vyndal katalyzátor, a auto jelo hůř... A nebo si snad taky myslíš, že nejlepší by byla místo výfuku jen roura???

Share this post


Link to post
Share on other sites

katalyzator je prekazka v proudeni vzduchu a realny pokles vykonu je klidne i 5kw a mozna i vic...Vim ze u filcky to tech 5kw prida.

Jde hlavne o to ze budou lepe proudit spalene plny z valcu ven a dovnitr se pak nasaje vice cerstve smesi....:)

jinak nam 306 1.4i(model 2000, jedna sonda) bez lambdy sice jela ale spotreba jak kurva, protoze jednotka nedostala spravne informace a myslela si ze je chuda smes...a pak pridavala bohatost az byla na 100% a pak vyhlasila error(oranzova kontrolka vstrikovani-v servise na pocitaci zjisteno -> prilis bohata smes 100%)

a dalsi vec je ze kdyz jsi prerazoval tak sly otacky okamzite dolu ... normalne padaji pomalu ale s tou bohatou smesi to bylo na hovno. a zralo to 8.5 normlne tak 6.9 ...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo stím katíkem je to pravda já když jsem dovezl mého peggyho tak skoro vůbec nejel.Tak jsme ho s kámošem vykopli ven a hle to bylo jiné kafe to jezdí jako blázen ... Takže doporučuju u starších aut klidně vykopat pojede to určitě líp .. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co mám teď 106 tak má jednu lammbdu a to ještě před katem, takže když se vyndá, nevadí to tomu. Dal jsem tam rouru bez rozonátoru od Supersprinta skupiny N o průměru 48 a zlepšilo se to znatelně. Navíc to má parádní zvuk a dokonce to i střílí do výfuku! Ale netušim jak to bude u auta s lambdou i za katem. Ta první bude hlásit, že je vše OK a druhá že kat je v čudu. No zkusíme to a uvidíme, každopádně tam nechám ty lambdy zapojený obě. Kluci na foru v Anglii psali, že to jezděj bez katu bez problému. Kdyžtak proběhne jen menší atomový hřib se mnou na vrcholku. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to je husty ... v audi TT na to specialne upravili program aby to pri ubrani strilelo do vyfuku ... ono staci trosku obohatit smes ... a je to ... :)

podle me to strili protoze ze se ta zbytkova smes nespali v katu...

btw: byl jsi na emisich :) ? :D

[Editováno 1/19/03 ajsik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak maji dve lambdy ... a ridici jednotka dostava udaje ze je KAT v hajzlu a nebo si muze myslet ze tak spatne udaje nejsou realne a ze je znicena lamdba... a pak ridi motor podle nejake havarijni tabulky ... proste nejaky kompromisni rezim

Share this post


Link to post
Share on other sites

kamos to delal u nejakeho opla normalne na aute s katem zmeril co z te lambdy leze (za behu pokud je kat OK tak je spravna smes) a potom to nastavil natvrdo takze pocitac si stale myslel ze za katem je to OK a ridil to jen podle prvni lambdy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.