Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nárazníky GT na 206


Marek206

Recommended Posts

Čau můj dotaz směřuju hlavně na Michala, protože on má na svým miláčkovi to nad čím já už dlouho slintám. Nárazníky ze série GT. Zajímalo by mě na kolik peněz to obnáší. Už jsem se zhruba ptal v Brně v Peugeotu a docela síla. Spočítaly mně tu srandu cca na 50.000,-. 2x nárazník, jinačí přední podběhy, jinačí mlhovky, delší koncovka výfuku atd. Jestli máte někdo nějaký poznatky, Tak sem s nima!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim, ze mam nejake poznatky :D

co pises je presne ono. GT jak vite bylo vyrobeno 4.000 ks. GT a CC je o malinko sirsi nez klasicky htb, takze je potreba koupit sadu na ty nase XRka a XTcka. cena co ti rekli je dost vysoka. ja jsem to shanel (09/2002) po praze a je fakt, ze rozdil mezi peti koncesioanrema byl 10t. kc. co doporucuju?

* udelat bud jenom predek (auto je pak z boku podle meho nazoru znacne nevyvazene a jakoby opticky prepadava na predek)

* hodne si nasetrit (jeste montaz a lak, kus barvy a casu to spolyka)

* sehnat neoriginalni plasty a koupit original podbehy, mlhovky a drzaky. (nevim za kolik je aktualni cena predniho, ale tusim ze je neco kolem osmi tisic. muzu se ti zeptat. ustris, sice ne 20 tisic, ale preci jen. kdybych musel menit ten plast z duvodu jakekoli kolize, nekoupim si origos. daval jsem to na fungl nove auto a chtel jsem vsechno original, ale na opravu bych sel do toho plastu \"non-pug\". praxe. na parkovani u chodniku to rozhodne neni. mam to snizene a na rozskakane silnici predkem permanentne dru. jenze nech si GT vysoko ve vzduchu, ze jo, to taky vypada priblble. je to hezky, drähy a relativne neprakticky. nicmene jestli davat na auto plast tak tohle je to nejhezci! (muj nazor a pocit) :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc za odpovědi. K těm originálům se přikláním z jednoho prostýho důvodu. Jejich plasty mají přímo zázračnou \"tvarovou pamě?\". Zadni nárazník jsem měl z parkoviště dvakrát promáčklej a to docela brutálně. Po prvé se to vrátilo samo, ale po druhé zůstal spodek nárazníku vmáčknutej hluboko dovnitř. Už jsem to vzdával, ale pak jsme zkusili s tatíkem horkovzdušnej fén a ono se to vrátilo zase do původní formy. To vám žádnej \"plas?ák, nebo laminák\" navydrží. Jinak se přikláním k Michalovi. Prošel jsem snad všechny tuningový stránky na netu, ale nic nevypadá na 206ce tak pěkně a přitom docela decentně (a hlavně nadčasově). Pokud nebudou prašule, tak půjdu spíš do nějakých spoilerů, ale ty jsem taky zatím žádný extra pěkný nenašel.

To Michal: Tys musel vyměnit i blatníky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

blatniky mam origos.

ja jsem na nove volil originaly prave i kvuli materialu, ale musim uznat, ze to co ti nabizim (non-pug) tak jsou prekvapive na tom dobre (odzkouseno na jinem hdicku). vim, ze cena je vysoka, ale zase koilk matrose je na tom originalnim a kolik na tomhle vytazenem... nepomerne vic. spasovatelnost je stoprocentni. dej do placu ty kody (peugeot) co shanis a ja se ti pozeptam po orig. z jinych zdroju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ti Angličani jsou fakt dobří, ale na \"pětidveřku\" to nebude to pravy. Je to ale každopádně móc pěkný.

Michal: Takže říkáš, že blatníky jsou standart XR (XT), a je to plast, nebo lamino? Jo a cena by za oba dva byla asi tak kolik? A mlhovky jsou standart, nebo jinačí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. dimma je belgicka, v anglii ma svou drazsi pobocku a dimma delala plasty na 306 maxi, 106 maxi, 206 wrc a ted i 206 super 1600. jinak souhlas. kvalita, design..vse ok, az na tu cenu.

2. blatnik serie plechac.

3. cena za oba (fakt odhad) 15.000 az 18 000,-

4. mlhovky by SNAD sly pouzit, ale maji jine drzaky. zase je otazka jak moc ten novej rozvrtat a prizpusobit seriovejm mlhovkam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm, tak to ses martine vytahl. to jsme neznal. dobry pomer cena/vykon.

jak asi resi napravy, to by me zajimalo...

ale jenom upozorneni.. to co tam je na

obrazku (nevim jestli je to presne ono, co pordavaji a vyrabeji), ale to neni 206 WRC to co jezdilo, tohle je uplne prvni prototyp wrcu z prelomu roku 98/99. jine narazniky, kridlo a tak... je to pekne, ale uz na prvnim zavodu na korzice jeli s tim co je dnes nazyvano jako evo1, tohle je jeste drive, cili asi nejake “evo0”

http://www.politecnic.com/img-matos/photopeugeot/206wrc.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Víš co Michale, já chci na léto novou kárku. Ale na RC se mi nechce čekat, protože nejnovější série jsou vždy problémový. Jelikož chci koupit bouračku tak to bude dost dlouhá doba než to sem někdo přitáhne, ještě to bude hodně drahý jako novinka, takže si myslim, že se vyplatí čekat. Teď si koupím novou 106S16, takže má dušička bude zas na 2 roky spokojená a pak budu hledat. 106 je supr motokára a je hodně rychlá, ale když z ní chci vymáčknout trochu víc výkonu, tak to už chce tak 65tis (vačky, svody a áčkový sání). To se dostanu tak na 145 koní a spotřeba bude nesmyslná. Obávám se ale, že to stejně nebude stačit na konkurenci (clio, civic nebo focus RS). Takže koupíme RC, trochu poladíme na 200 ps (sání, vyndáme kat a dáme pořádný Supersprint) a to už by mělo stačit.

Co se týče Politecnicu tak ta cena je fakt vynikající, až mě zaráží jak je to levný, protože je to celí z uhlíku! Ty nápravy zůstanou asi sériový, protože 206 má kola s ET 25 pokud se nemýlim. Ten WRC kit je širší něco kolem 50 mm na každé staně, pokud koupíš kola s ET 0 a dáš 25 mm podložky tak jsi WRC šířce.

[Editováno 1/20/03 martin106S16]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavně je v kanárkově žluté barvě, tu jsem sháněl původně. A je to po faceliftu, rok 2001 takže chromové doplňky v interiéru atd.

Když koupim 206 S16 tak musim komplet vyměnit motor s elektrikou a jednotkou, protože RC má proměnný časování ventilů. To bych musel koupit nějakou totálku střelenou všude jinde než na předek a ještě to pak předělávat, to se mi fakt nechce. Nemám rád tovýhle složeniny.

Tak co jdeš do toho se mnou? Koupíme politecnic, jednu uděláme stříbrnou a druhou červenou v barvách továrního týmu, dáme 18 kola a budem se kochat nad tou krásou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky to nevyjde draze viď? Celkově něco kolem 1300 eur za maxi kit-car, to je supr cena. Ale hlavně ty brzdy, ty jsou libový. Na motoru taky cosi dělaj, ale tomu nerozumim. Frantíci pitomý, to nemůžou mít i v angličtině? Kluci neumíte někdo francouzky? Potřeboval bych přeložit pár vět o úpravě motoru na str. http://www.politecnic.com/106mecanique.htm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...