Sign in to follow this  
Followers 0
ajsik

106 1.4sport - jak koupit ojetou ?

14 posts in this topic

Zdravim...

chci si koupit 106 z roku 98 najeto tak do 30tkm, celou v elektrice, posilovac atd... proste maxi vybava.

Mela by to byt 1.4 8ventilu (55kw/75hp), a v provedeni sport ... tj. seriove oplastovana (neco jako saxo VTSi).

Co byjste mi poradili abych si pohlidal, kdyz si budu auto prohlizet jeste driv nez pujdu do nejakeho servisu kde ho necham proverit ... bude to urcite dovezene po nejakem tukanci ...

diky moc za rady...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nechce sa mi verit ze na takom aute niekto najazdil za 4 roky len 30000km ?!!!?

Dal by som si pozor na zoslapane pedale , ci je auto prelakovane , pozry na brzdy , interier ci vyzera na pouzivanie pri 30000km , proste na vsetko ..

Mne sa to moc nezda ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tech 30tkm zs 4 roky je fakt malo....krome tech osoupanejch pedalu (resp. tam muzou bejt uplne novy) totez i volant....

da se poznat i pretocenej tachometr, kdyz to odflakli, tak treba cislice budou lehce zatmaveny... nekde jsem cetl, ze ty cislice sou nachylny na mastnotu, takze se to da podle toho poznat....

z 98 koupis tak nejakou, ktera bude mit tak 50-60tkm, tomu bych veril.....

Jestli ma 20-30, tak to svedci o tom, ze spis ma 120-130 tkm,a jednicka je prehozena za nulu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jo, ale to pry uz je digital. :( aspon neco takoveho mi rikal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, tak tim hur... predelat digitalni tachometr neni problem.... tam se da nafixlovat cokoliv.... tim vic kouknout na stav auta....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajsik: Taky vyzkoušej poklepat chladič a zkontrolovat plastový a gumový trubky v motoru. Aby ti neprodali sice málo jetý auto, zato se všema komponentama starejma z vrakáče. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musíš zkouknout upně všechno, musíš zvednout auto na heveru a podívat zespodu na podběhy, jestli nejsou pokroucený. Odhal koberec v kufru a koukni jestli podlaha neni poničená atd atd. Musíš to prostě prolést celí, to auto může mít vyměněnou střechu, může být přepůlený a navařená nová část. Je to hustý jak se dneska stavěj bouračky, někdy je z toho člověku blbě. Já svojí 106ku kupoval taky po bouračce, ale pán co mi to prodával byl velice solidní a ukázal mi i fotky bouračky. To je největší jistota jak nenalítnout, když víš v jakym rozsahu byla škoda. Já tu 106ku zrovna prodávám, je to taky verze sport, ale s 1,6 16v motorem, klima, černá. Pokud by jsi měl zájem dej vědět.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nazdarek,

no nevim jestli to tu ma co delat a jestli ti to pomuze,ale aby to auto nebylo treba ze zaplav(snad to neni debilni rada).

Share this post


Link to post
Share on other sites

to martin106s16: no uz jsem nad tvym autickem uvazoval...jenze nejsou prasule...:(ale pokud je nekde splasim tak ver ze kdyz 106 tak prave s16...prece jen ta 1.4i sport uz neni takovy zihadlo).

btw: co spotreba u S16 16v? -> chci s tim jezdit mesicne tak 1800km (4x Ostrava-Brno-Ostrava, no a trochu po meste)...vis jak benzin je drahy ... :)

Diky za rady, prohlidnu to nejdriv sam podle toho co jste mi napsali a pak s tim teprv skocim do servisu, protoze jet tam s autem ktere je svarene ze dvou casti atd... je vyhozeni penez za tu prohlidku ...

Dobry napad je zeptat se na foto pred bourackou...ale z toho stejne nezhodnotim jak to bylo zavazne ... :( nerozumim autum natolik abych to odhadl ... spise bych je mohl ukazat v tom servise ...

jo a zaplaveny auto to je taky svinstvo ... znamy mel BMW 328icoupe(alá M3) za super cenu prave po zaplavach, a nikde nebyla ani stopa po bahne...pak(1,5roku) se zacla srat elektronika a zjistil ze vetsina rozvodu a jinych el. veci koroduje...

[Editováno 1/14/03 ajsik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

jspu i některé způsoby jak zjistit jestli auto bylo hodně bourané a jestli je vařené ze dvou aut.Ale to tě asi nenechaj dělat ale souhlasím s tím že auto když koupit tak radši nabourané a nechat si to spravit pak viš jak to bylo bourané.Otec je klempíř(naštěstí) a dost aut jsem viděl např BMW půl roku starý a opravený stylem autogen kladivo 2cm na prahách kitu a lak to měl vše spravit ale normální člověk to opravdu nepozná.Já bych ti poradil zkus jestli nemáš známýho klempíře vzít ho sebou.Vyplatí se to oni se v tom pohybujou a dost poznaj.Jinak koukej hlavně na čalounění u řidiče tam se pozná jak moc bylo používané.

Kdybys to rekl dřív věděl jsem o rok staré v kůži 1.6 16V sport černá a na zadek nabořená.Výměna světela zadního víka boky jen lehce na výměnu fotka jsem viděl a byla by tady za 100000Kč bez opravy.Oprava cca tak 30000kč a to je maximum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jo spotřeba, ta lítá jak hadr ve větru. Po Praze s tim jezdim za 10 a to to nijak nešetřim, když vyjedu někam ven je to někdy i za 6 a na dálnici když tomu naložíš kolem 200 je to něco pod 9. Oproti 205 1,9GTI je to uplně v pohodě, tam jsem jezdil stejnym stylem za 12 až 15.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajsik: na S16 je pozoruhodnej její výkon, to je na tom autě to nejdůležitější. Kdo se v tom nesvez neví o co jde. Jestli chceš rád tě provezu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martin: to ten prcek jde k 200km/h? tak to smekam to bych od tak maleho auta nečekal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jede ještě o trochu víc, 225 tam drží po celou dobu. Jednou na D1 s větrem v zádech a zkopce jsem dal 230 a pak už přišel na řadu omezovač v 7250 ot. Ale to je podle tacho, ve skutečnosti to nebude víc jak 220.

[Editováno 1/17/03 martin106S16]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.