vkolo11 Odesláno 7. březen 2012 Sdílet Odesláno 7. březen 2012 Zvažuji instalaci tažného zařízení na Peueot 508 SW. Na starším autě se mi při jízdě bez přívěsu stává, že na některých výrazných retardérech narazí držák tažného zařízení do hrany retardéru s dosti nepříjemným efektem. P508 má výrazně větší zadní převis. Stává se Vám něco podobného? Pokud ano, máte tažné zařízení s koulí na šrouby? Pomůže tažné zařízení s horizontálně odnímatelnou koulí? Nebo doporučujete systém s vertikálním vyjímáním koule? U toho posledního by po demontáži koule nemělo nic koukat pod nárazník, ale toto řešení mi připadá méně spolehlivé a jeho cena je asi trojnásobná ... Děkuji za Vaše příspěvky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hoken Odesláno 8. březen 2012 Sdílet Odesláno 8. březen 2012 podle toho, co mi řekli, tak zatím k dispozici 1 typ tažného (informace stará pár měsíců) je vyndavací-zastamdací celkem snadno a rychle, takže ho sundavám s úchytem na třmen s koulí jsem zatím nikde neškrtnul, přečuhuje jen o málo pozor na utěsnění přívodních kabelů (viz můj příspěvek o kus vedle) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toudy5587 Odesláno 2. září 2015 Sdílet Odesláno 2. září 2015 Zdravim obnovim tuto temu. Mate niekto tazne? Mozete nieco odporucit? Pripadne by pomohla fotka a typ ak je mozne aj cena. Uvazujem o taznom len nechcem aby som na kazdom hrbole chytal zem.... Diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefano Odesláno 3. září 2015 Sdílet Odesláno 3. září 2015 (upraveno) http://www.galia.sk/index.php?akc=detail&id=611&zn=PEUGEOT&tp=%20508%20&pp=kombi%20%20%20%20%20%20%20-aj%20Hybrid&rv=11- Upraveno 3. září 2015 uživatelem stefano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vkolo11 Odesláno 3. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2015 Dobrý den, já jsem to řešil v roce 2012. Vzhledem k délce vozidla bylo jasné, že TZ musí být s odnímatelným hákem. Asi nejlepší volba je "vertikální" systém, u kterého po demontáži nic netrčí pod nárazníkem. Ale s ohledem na cenu jsem se nakonec rozhodl pro F40A. Mám s ním najeto přes 50.000 km a bouchlo to jen párkrát. Většinou k tomu dojde na extrémních schodech na silnici nebo při couvání k vysokému obrubníku. V druhém případě je to možná výhoda. Chtěl jsem ho koupit rovnou z Polska, ale kvůli typovému listu jsem ho kupoval v Čechách. Ten typový list mi nakonec zůstal ... Elektriku jsem zapojil přes modul Titan (varianta TEB7AS) z UK od PF Jones. V té době byl dobrý kurz na Ł, tak jsem si ho nechal poslat ke kamarádovi v UK a ten mi ho pak přivezl. Přeji dobrou volbu. Vilém Pár odkazů: http://autohak.pl/index2.php?id=12 http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=f40&search_scope=category-249133&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-loc-v1-aut-1-5-0827 http://www.amsa.cz/Peugeot-59432/2657-Ta%C5%BEn%C3%A9-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-PEUGEOT-508-SW-Bajonet http://www.vapol.cz/cz/produkt/tazne-zar-f40aut-peugeot-508-sw/ http://taznezariadenia.sk/sk/tazne-zariadenia/7514-tazne-zariadenie-peugeot-508-combi-1307.html http://www.pfjones.co.uk/towbar-electrics-by-pass-relay-teb7as.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dawid_206 Odesláno 21. červenec 2019 Sdílet Odesláno 21. červenec 2019 Ahoj všem. Chtěl bych Vás požádat o zkušenosti s TZ (Peugeot 508SW). Chci ho pořídit, ale nevím pro co se rozhodnout. Zatím zvažuji AutoHAK F40A a F40V. Vyplatí se připlatit nebo to nemá smysl? Jo a ještě bych měl dotaz jestli nevíte kde by mi to případně namontovali v oblasti Liberec - Česká Lípa? Díky za všechny tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.