Sign in to follow this  
Followers 0
murin

ranni start

24 posts in this topic

Mam problemy pri rannich startech.Dlouho to toci a z vyfuku jde cerny kour.Zhaveni taky trva dost dlouho.Baterka je nova a svicky taky.1.8 D Kdyz jsou velky mrazy nenaskoci vubec :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můžeš mít menší tlaky na válcích pokud máš tlaky dobré tak může být špatně nastavené čerpadlo před střik,a nebo zamrzlá nafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pred vstrik nefunguje uz dlouho tim to neni.Nafta do valcu jde taky tak to budou asi ty tlaky.Kdyz by byly maly musim menit vstriky?Nebo se to da seridit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jsou nižší tlaky ve válcích, nic s tím nenaděláš, leda jiný motor, GO se nevyplatí. Tlaky doporučuju nechat změřit, a? víš, na čem jsi.

Když se měřej tlaky, vyndavaj se vstřiky, takže doporučuju zkontrolovyt i ty.

Pokud je tohle všechno v pořádku, bude problém v nastavení čerpadla. Můžeš zkusit zvětšit předvstřik pootočením čerpadla, nastavit zvuk malinko víc \"do tvrda\" - ale je lepší nechat to udělat někoho, kdo to umí.

Aut. předsuvník pro studený start nefunguje dost často, dá se případně nahradit ručním táhlem, a nebo prostě jezdit nez toho...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak tlaky jsem doma v servisu schopen změřít i trysky vyskoušet popřípadě vše seštelovat ale je to na delší dobu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tou vymenou motoru me nestraste.Do ted to chytalo normalne.Vstriky si necham zkontrolovat kamos ma dilnicku.Dik moc za rady dam vedet jak to dopadne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud máš v háji tlaky, tak by se to projevovalo vyšší spotřebou oleje. Většinou se to nestane z čista jasna, ale postupně a to bys asi už zpozoroval. Jestli ti to začalo dělat najdenou, tak klídek. Nejspíš žhavení nebo vstřik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozerat trysky alebo cerpadlo u kamosa v dielnicke mi pripada dost zbytocne. Tryska je dost zlozite zariadeniena to, aby sa nastavovala od oka a to uz nehovorim o cerpadle. Ozaj skuseny fachman vie dokonca povedat podla opotrebenia na tryskach a cerpadle, kolko kilometrov ma motor. Mne pri repasovani cerpadla to uhadol s rozdielom 500 km. :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud na to kamarád nema zařizení tak určitě zbytečny podle oka nic nepozna zaje? někam na dílnu nebo servis kde dělaj naftu změří seštelujou a máš klid. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co je na trysce za \"zlozite zariadeniena\"??? Ta je primitivní až hrůza! Jediné, co je na to potřeba, je přípravek na nastavení otevíracího tlaku.

A \"Ozaj skuseny fachman vie dokonca povedat podla opotrebenia na tryskach...\" no to určitě, a hlavně u starších aut. Ono ty trysky je taky potřeba občas vyměnit, takže víc jak 14-ti letá 205-ka je asi těžko bude mít původní...

Tak pro pořádek: změřit kompresní tlaky válců, vyměnit trysky a seřídit otevírací tlaky vstřikovačů zvládne skoro každá malá dílnička, která se aspoň trochu naf?áky zabývá. Tak z toho nedělejte kdovíco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Oddie: hmm, tak a teraz si kazdy vyberieme a otvorime cerpadlo, pozrieme sa co tam je a zas to dame tam, kde to bolo. :D

Oddie, mozem Ti doniest ukazat znicene cerpadla po takychto zasahoch. A este pikoska - cerpadla z Octavie sa dost casto kazia po tankovani na noname pumpach. Voda a korozia dokaze urobit zo dna na den peknu paseku. Este ze mame Pezotof. :cool::P:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Řeč byla o tryskách. Takže se znovu ptám, co je na trysce tak složitého, viz ten tvůj minulý příspěvek???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uznavam, nieje to az tak zlozite zariadenie :D. chcel som tym povedat, ze na parkovisku sa to urobit neda. Predsalen potrebujes k tomu kluce, momentove kluce, podlozky a hlavne urcitu prax. Nieje nic lepsie ked si strhnes niekolkotisicovu trubku od cerpadla. :P Takze zaver: v dielnicke ano ale so spravnou partou pezotakof. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, na parkovišti se to dělat nedá, rozebrat trysku je sice jednoduché, ale k nastavení otevíracího tlaku je potřeba přípravek. Není to žádný zázrak, taková ruční pumpa na naftu s tlakoměrem, má to leckdo...

A jak už jsem doporučoval, píšu to snad všude, když už jsou venku vstřiky, je dobré změřit kompresní tlaky - jen aby se vědělo, jestli má vůbec smysl ty trysky měnit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A doplnim - ked uz su trysky vonku tak zapnut zhavenie a pozerat jak to pekne svieti v tych dierach po tryskach ;)Ked nesvieti tak menit aj zhavice. A ja to kombinujem aj s testom baterie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty spatny starty prisli najednou a olej to taky nezere.Tlaky sem nemeril,ale dva vstriky mely maly tlaky a dva na hrane(podle knizky) Novy vnitrky vstriku vysli jeden na 400,- a v dilne kde delaj tatry mi to sestelovaly.zhavici svicky sem zkontroloval a ty jsou v pohode vsechny.Jeste ty starty nejsou dobry dlouho to toci.Co vsechno zavisi na dobrem startu?Dobre tlaky,vstriky,cerpadlo,svicky.Je to vsechno nebo se serizuje neco jako predstih u benzinu i u dieslu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.