Sign in to follow this  
Followers 0
Pietro

Co je to???

6 posts in this topic

Zdary. Když svojeho pežotka (TD) nastartuju už poté co se zhruba před hodinou zahřál na správnou teplotu, teploměr ukáže skoro minimální teplotu. Po nějaký chvilce, když motor dosáhne asi 70 stupňů začne při vyřazení na neutrál vytáček otáčky skoro do 3 tisíc nebo okolo 2 tisíc pulsuje. Přijde 75 stupňů a vše je zase v pořádku. Neví někdo zde co by mohlo býti příčinou??? Pietro.406.21td

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nó kárka je to fešná, 406 2,1 svtd s mezichladničkou, podzim leta páně 1996, nalítáno 147.000 km. Zdarec, Pietro

[Editováno 1/14/03 Pietro]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mrknu se ti na to. Mám známýho co ná totéž. Evdentně se jedná o \"sytič\"(dá-li se to tak nazvat.)U dýzlů, který nejsou řízený počítačem je sytič řešen buď hydrodilatačním elementem, nebo servomotorem. V obou případech se v podstatě při studenym motoru přidává plyn a při dosažení provozní teploty se mechanika naftového čerpadla vrací do normálu. Někde ti tam bude haprovat správné nastavení otáček v režimu \"motor jde na sytič\" Dám vědět. Čaubes Hics

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo, ale proč to nedělá i ráno při prvním startu, kdy je motor studenej. Dělá to až poté co už se s autem jelo. A jen mezi teplotou 70 a 75 stupnů. Zdary

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.