Sign in to follow this  
Followers 0
Jura

prevodovka

3 posts in this topic

Ahojte,

zacala mne u 405 zlobit prevodovka - pravdepodobne diky tomu ze kdyz jsem auto pred rokem koupil, bylo v ni malo oleje.

Co to dela: je slyset "skripot" pri rychlosti 60 a vyssi a to nezavisle na zarazenem prevodu, i na neutral - ale jen kdyz se jede. V servise mi rekli ze je to v loziskach prevodovky a ze je lepsi koupit jinou nez to opravovat. Ze to obvykle uz neni nikdy tak dobre jako predtim a vyjde to levneji nez sada novych lozidek.

Tedy mam dotaz: jake jsou rozdily mezi prevodovkami? Mam motor XU10J2 (2l, litina), r..v. 92

Na co dat pozor pri koupi ojete a jak poznat tu spravnou?

Dik, Jura

Share this post


Link to post
Share on other sites

no a je jiste, ze to je prevodovkou?????

BTW: kdysi "davno" se u me objevil problem, ze pri rychlosti kolem tech 60 a vys, zacalo auto strasne hucet.. dost neprijemne, kdyz jedete takhle asi 1200 km :) No po porade v sevisu (tenkrat se tam jeste jezdilo) rekli, ze to je v tech loziskach na diferaku. Uz si vubec nepamatuju cenu opravy, ale asi to bylo ono, protoze uz to nedela...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozdily jsou hlavne v odstupnovani a ve stalem prevodu, jinak si dej jeste pozor na to, jak se radi zpatecka.... JInak by mely pasovat ze vsech Peu.. u techto rocniku se pouzivaly typy BE3 (nekdy se pouziva oznaceni BVM4, ale nevim, jestli to je to stejne) JInak priruba sedi na vsech techto prevodovkach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.