Jura Odesláno 10. leden 2003 Sdílet Odesláno 10. leden 2003 Ahojte, zacala mne u 405 zlobit prevodovka - pravdepodobne diky tomu ze kdyz jsem auto pred rokem koupil, bylo v ni malo oleje. Co to dela: je slyset "skripot" pri rychlosti 60 a vyssi a to nezavisle na zarazenem prevodu, i na neutral - ale jen kdyz se jede. V servise mi rekli ze je to v loziskach prevodovky a ze je lepsi koupit jinou nez to opravovat. Ze to obvykle uz neni nikdy tak dobre jako predtim a vyjde to levneji nez sada novych lozidek. Tedy mam dotaz: jake jsou rozdily mezi prevodovkami? Mam motor XU10J2 (2l, litina), r..v. 92 Na co dat pozor pri koupi ojete a jak poznat tu spravnou? Dik, Jura Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 10. leden 2003 Sdílet Odesláno 10. leden 2003 no a je jiste, ze to je prevodovkou????? BTW: kdysi "davno" se u me objevil problem, ze pri rychlosti kolem tech 60 a vys, zacalo auto strasne hucet.. dost neprijemne, kdyz jedete takhle asi 1200 km No po porade v sevisu (tenkrat se tam jeste jezdilo) rekli, ze to je v tech loziskach na diferaku. Uz si vubec nepamatuju cenu opravy, ale asi to bylo ono, protoze uz to nedela... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 10. leden 2003 Sdílet Odesláno 10. leden 2003 Rozdily jsou hlavne v odstupnovani a ve stalem prevodu, jinak si dej jeste pozor na to, jak se radi zpatecka.... JInak by mely pasovat ze vsech Peu.. u techto rocniku se pouzivaly typy BE3 (nekdy se pouziva oznaceni BVM4, ale nevim, jestli to je to stejne) JInak priruba sedi na vsech techto prevodovkach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.