Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

307 - jsem v šoku


Viki307

Recommended Posts

Zdravím všechny příznivce a musím říct, že jsem dost překvapen tím, kolik špatného se tu najde na 307. Sám jsem se stal majitelem tohoto vozu v domnění, že je to to nejlepší co jsem mohl koupit. Hodně jsem jeho koupi obhajoval (mám 1.6XT), ale teď se budu bát co se mi tam podělá. Když si vemu jak dlouho jsem ho vybíral a pak kolik to stálo, tak mě jímá hrůza. Před tím jsem měl několik citroenů a bylo to vždy naprosto v pohodě.

Zatím ho zajíždím, mám nějakých 4000, ale je fakt, že mi např. začíná rezonovat palubní deska mezi 1500-1800 ot. Někdy to i přehluší rádio. Myslíte, že má cenu s tím jít do servisu nebo se mi rovnou vysmějou? Jak známo, tak příčiny rezonance se vůbec velmi špatně hledají a odstraňují.

Pak tam kdosi psal o správném zajíždění. Jak se má takové auto zajíždět? V servisu mi nebyli schopni nic říct.

Diky za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli tam neco rezonuje, tak s tim do servisu zajed co nejdriv. Alespon muzes rict, ze to zacalo uz takhle brzy.

To zajizdeni je pomerne slozita otazka. Nekdo rika, ze se motor nema moc vytacet a ma se jezdit opatrne ..... bla bla bla

Ja jsem toho nazoru, ze nejdriv se musi na novej opatrne a pomalu, ale tak kolem 5000 km by se mel zacit pekne vytacet .... jestli ten motor na to ma, tak to zvladne uplne v pohode. Jestli ne, tak stoji za h**no. Spravne se rika, ze jak ten motor naucis chodit, tak ti pak bude slapat.

Byl jsem svedkem testu, kde stejny auto zajizdel skoro duchodce a druhy zajizdel mladej kluk. Pri 30ti tisicich se ty auta chovali uplne jinak. Duchodce to netocil a mel od 20 km/h nizsi maximalku nez ten mladej kluk (byly to auta Ford Focus)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych s tím do servisu šel, kdybych byl na tvém místě, zaplatil jsi tak si poroučej, auto máš v garančce tak a? kluci kmitaji, když chtějí prodávat a sloužit. Setkal jsem se s různým přístupem, ale pokud platim, tak chci vydět hodnoty, jak se říká - náš zákazník = náš pán. Pokud jsou solidní tak no problém, pokud né tak se na ně vykváknu a známé na ně upozorním. To? můj názor. Máš nové auto a pokud něco není v pořádku tak si diktuj. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som uz nejake problemy s 307 uz uvadzal. Je toho pomerne dost,ale vacsina je uz vyriesena. Mam ako ty 1.6 XT. Co sa tyka tej rezonancie od palubovky,ja mam momentalne problemy s priestorom na menic CD. Ten rezonuje, pri nerovnostiach a aj pri urcitych otackach. Doporucujem ti pockat,co sa este objavi, urobit si zoznam chyb a potom ist do servisu. Inak tam budes behat kazdu chvilu. Mozno som mal iba 'stastie' na vadny kus, ale viem, ze kupa Peugeotu 307 bola CHYBA. :(

[Editováno 1/13/03 Lubos1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja souhlasim s vostikem.Vym ze kdyz se zacali prodavat audi TT tak tam bylo dokonce neco v neporadku se zadni napravou.307 neni dlouho na trhu a vse se jenom na zkusebnim okruhu neda zachytit.to se da zachytit jen zkusenostma v provozu.zalezi take na stesti vyberu.To same se vam muze stat i u jineho vozu a treba jeste drazsiho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo souhlasím....

když si třeba vezmu, tak tchán dostal před 2 rokama úplně novýho passata (1,9 Tdi 4x4).... a mechanici z Německa se na něj jednou za čvrt roku jezděj dívat, jak se to auto rozpadá.... (po 15 tis. oloupaná barva-metaliza), problémy s elektronikou, teďka nefunkční turbo ...

teďka to auto ma asi 110 tis. km... a uz je skoro na odpis....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mozno mate pravdu, ale ja som kupoval auto, ked bolo vo vyrobe skoro rok a mam na nom vsetky chyby, ktore sa pri 307 vyskytli. Nehovorim, ze je to zle auto, keby som nemal s nim problemy, tak som inak velmi spokojny. Aj som rozmyslal, ze ked skoncim leasing na tuto 307, tak by som zobral 307 SW s HDi 110 k, ale kvoli spominanym problemom by som uz do Peugeotu nesiel. Design nie je vsetko. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze je opravdu moc brzo na to hodnotit 307. Je jeste mlada a vsechny jeji problemy byste meli resit pres servis at muzou dat zpravu (doufam ze se to tak dela) vyrobci kolik a jakych chyb se ukazalo at s tim ve Francii muzou neco udelat.

Osobne bych si novy auto nikdy nekoupil - pac se to nevyplati ale kdybych si ho kupuval tak leda casem a zkusenostma proverenej model. Myslim ze je docela chyba koupit si auto hned pote co se objevi na trhu no a kdyz uz si ho koupite tak musite pocitat s tim ze tam budou naky mouchy a zase servis musi pocitat s tim ze tam budete kazdou chvili a se vsim - ja bych to tak delal. Jezdil bych tam uplne se vsim co bych nasel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím ale říct že se pohybuju v oblasti autoservis už dost dlouho a vše není jen ve výrobě. Děda si koupil úplně novýho VW Transporter a po poslední garančce asi po 80Km se mu potkal motor(úplně se mu rozcupoval klínový řemen) nechtěli mu uznat ve značkovce reklamaci na jejich práci prtože kdyby to zkontrolovali a nééé jen odškrtli tak by na to museli přijít a zkoušeli že to budem muset zaplatit cely pak část a když jsme jim oznámili že napíšem do Německa tak to byla oprava za 120000Kč gratis. Známej má kamionovou dopravu a auta si nechává na prohlídky v německu.Výjde ho to skoro stejně a když najdou závadu tak to neopravujou jako u nás ale okamžitě to bez řečí vymění.U nás vám řeknou že je to zatím dobrý nebo to všelijak opravujou tak se to vysere znova nebo něco jinýho ale je to způsobený tám samým.Hold naše značkovky ještě asi nejsou tam co by měli být za ty peníze co si účtujou.

Howgh domluvil jsem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No muzu Vam rict ze ani skoro 10 let vyrabeny model P306 neni bez chyb ... Jak uz jsem psal v jine diskuzi,

mel jsem cest s 306tkou vyrobenou v roce 95 a dovezenou z Francie. Najela 180tkm(pak sla do bazaru a jezdi dal ... po Ostrave), motor jel jak novy nezrala olej, nechala se vytacet proste krasa zadne problemy az na kontakt vstrikovani (problem dilu fy BOSCH!)

ted mam cest s P306 vyrobenou v roce 2000, Urcenou pro cesko(dle meho nebyla vyrobena ve Francii) a auto ma 80tkm, a motor mel uz sundanou olejovou vanu a utahovaly se ojnicni oka ... protoze tam nejaci hloupi turci dali ve vyrobe spatne vymezovaci dily (je vice rozmeru)!!! Jinak uz je vsecko v pohode.Palubni deska nelicuje ... oloupalo se pokoveni hlavice radicky a reze do ruky ... atd ...proste udelane na nejnizsi cenu ... to se ovsem nedalo rict o te 306tce z 95teho...--->ta byla skvela

a jednu radu CHODTE DO SERVISU CO NEJMENE ... a jestli budu kupovat pazouta tak ho budu chtit primo z francie...

pozn.: jedna se o dve totozne 306tky : 1.4Xn v zakladni vybave...jaka je dostupna

[Editováno 1/13/03 ajsik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajimavá diskuze jemi jasné že tady je pegi club tak je na pořadu pegina. Co sem přečetl článků slišel v telce nebo radiu že ta a ta automobilka musela stáhnout svůj model s prodeje pozvat majitele na opravu nějaké závady.Řekl bych že žadný auto neni 100% hlavně nové modely.Potom hodně záleží na tom na jakej servis člověk narazí někde opravdu poradí a jinde zase opravu odfláknou.Pokud mám špatnou zkušenost zajedu do jiného servisu a třeba i neznačkového.Možná máte jinej názor ale takhle to vidim já. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...