snowboy Odesláno 12. duben 2005 Sdílet Odesláno 12. duben 2005 Na 306 jde dost ztuha zařadit při studenem motoru 2. Spojka nová, převodový olej taky Jak se zahřeje, tak je to v pohodě. Otazka zní : Čím by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 12. duben 2005 Sdílet Odesláno 12. duben 2005 hele, v jakem stavu jsou kloubky na spojovackach? - takovych tech tyckach mezi prevodovkou a radicima tahlama.. me to taky neslo radit, tak jsem to promazal grafitovou vazelinou a ted to jde jako fik... jinak, podle me, jak se ti zahreje zbytek ty vazeliny od tepleho motoru, tak to trochu povoli a jde radit lepe Zkus tohle, treba za zbytek vice nedas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snowboy Odesláno 12. duben 2005 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2005 To Vix : to mne nenapadlo, pres vikend to skouknu. Pokud by to bylo takhle trivialni, tak je to v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor74 Odesláno 21. říjen 2014 Sdílet Odesláno 21. říjen 2014 Potvrzuji souvislost zatuhlého řazení se stavem kulových čepů na táhlech řazení. Předpokládám že pro většinu modelů s man. přev. je to společné téma. Řazení na mé P106 šlo hodně ztuha, až nelidsky, člověk musel vyvinout značnou sílu k zařazení zejména nižších převodových stupňů. Dle rad zde na fóru jsem se s autem vrhnul na nájezdovou rampu (u městských garáží) a jal se promazávat. Zde jsem narazil poprvé, neboť přístup k tyčkám řazení je dosti omezení. Pro provedení pořádné repase tyček řazení budu muset zvolit přístup shora s nutnou demontáží několika věcí. Tyčky tedy promazány jen provizorně pomocí injekční stříkačky a nějaké univerzální vazelíny. Pouzdra a kulové čepy tyček řazení jsem tedy promazal jen v rámci možností omezeného přístupu s tím, že pořádnou údržbu provedu společně s repasí posilovače brzd a výměny spojkové sady - až bude v motorovém prostoru volněji. Světe div se, i tento alternativní zákrok stačil k tomu, aby se hybnost řadícího ústrojí výrazně zlepšila. Nyní klade odpor už jen převodovka (výměna oleje proběhne o víkendu @139tkm). Užitečná informace pro ostatní: pokud Vás na voze trápí tuhé řazení, zkuste nejdříve promazat tyčky řazení. Jedná se o tyčky napojené na převodovku, jejich konce jsou osazené pouzdrem pro kulový čep. Konkrétně na P106 jsou 3 tyčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.