Jindra xrdt Odesláno 26. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2011 Chlapi, měl bych prosbu.. Po tom, co jsem asi na 2 měsíce odstavil auto a pomalu ho dával dokupy mi nějak netáhne turbo. Vyměnoval jsem komplet vyfuk, těsnění pod svody a sáním, hadice od odvětrání olejové vany, zaslepil EGR, čistil sání atd, Auto nedýmí, malinko je už slyšet meluzínka,ale nic to dělalo i předtím,přece jen už má nalítáno minimálne 180tkm, ale prostě táhne daleko mín, než dřív. Proto se chci zeptat, jak přesně funguje regulace tlaku(obtok). Vím, že je na turbu ventil s páčkou, který ovládá klapku, jen mě zajímá, jak je ovládaný? Měnit sice nejde, ale chtěl bych ho zkontrolovat, popřípadě rozhýbat. Je totiž možný, že mi tam někde třeba vylítla hadička od regulace, protože mi turbo nešlo vytáhnout i se svodama a od svodů jsem ho nemohl dostat (rez, přístup jak k penězům) takže jsem ho měl jen svěšený Díky za rady vin: VF37ADHYE32028320 [Edited on 26/12/11 16:31 by Jindra xrdt] [Edited on 26/12/11 16:34 by Jindra xrdt] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 26. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2011 Obtokm ti zustal podle vseho otevreny. Tzn ze turbo neudela tlak a vsechno tece venku. Obtok je ovladany vlastnim tlakem turba.Tzn ze pokud turbo vytlaci cca 1000mb tak se obtok otevre a turbina se prestava tocit a preplnovat. Pokud mas moznost tak turbo sundej a obtok vycisti promazni. A nebo rozhybej primo na aute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra xrdt Odesláno 4. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2012 Tak po delší odmlce, otvírám opět toto téma.. Brzo bude pěkně, tak se chci v autě pěkně povozit, ale... Stále řeším problém s turbem, obtok jsem rozhybal a už táhne táhne trošku líp, ale píská jako magor:aut. . Nejde mi to do hlavy, protože nežere olej, nedymí, jenom píská a to už tak, že když na to malinko šlápnu, lidi na chodníku se otáčí odkud že to jede ta sanitka . Čím by to mohlo být, krom turba? pískaní se projevuje jen za jízdy, při prošlápnutí na volnoběh ticho, tím podle mě odpadá teorie s těsněním pod svody. Je pravda, že pískání plus, minus zacalo po vyměně vzduchového filtru, ale tak sakra jsem automechanik, tak jsem ho tam snad dal dobře , (filtr Champion) Prosím zkušené o rady, neb si myslím, že kdyby bylo v háji turbo jako takové, muselo by se to přeci projevit úbytkem oleje, popřípadě dýmením. PS: před 3 měsíci dělány emise a kouřivost několikrát nižší, než byla přípustná... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo181 Odesláno 2. červenec 2012 Sdílet Odesláno 2. červenec 2012 Aj mne ked pridam do otacok ale nie na volnobehu tak piska turbo ale nedymy ani olej nezere a auto ide slusne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prco64 Odesláno 30. srpen 2016 Sdílet Odesláno 30. srpen 2016 Ja mám tiež presne rovnaké príznaky ako kolegovia nadomnou, žiadne rady čoo je s tým? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.