lukinedzr Odesláno 23. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2011 Pekne zdravim...viem, ze sa tu o tom popisalo vela (ospravedlnujem sa, ak som nemal zakladat novu temu), ale o pomoc a radu by som poprosil..palubny hlasi \"particle filter regeneration cycle urgent\"...samozrejme, ze som auto uz parkrat odvtedy prehnal, aj presne odporucania knizky (nad 60 kmh, minimalne 5 min), aj podla fora (okolo 140 na stvorke), ale kontrolka stale svieti (resp. len striedavo sa objavi). Bol som aj na DIA, prebehla cez nu aj regeneracia (asi 5-7 min na 4000 otackach ) ale po ukonceni, hlasenie: \"NENI OK\" cez dia ukazuje 0% zanesenie filtra, stav aditiva 107, ale tlak vyparov, pri nastartovanom motore je na 0 mbar (dufam, ze som spravne trafil jednotku), pri pridani, stupne na 12. Stretli ste sa uz s niecim takym, prosim? vopred velice prevelice dakujem... a neposlucha: 407 1,6 HDI, 12/2006 dakujem a pekny den Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 23. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2011 To si se dival mechanikovi pres rameno,nebo on ti presne rekl jake udaje tam byli??? FAP je pryc........ EDIT: Byl jsi u toho kdyz motor bezel na 4000RPM tech 7 minut? [upravil dne 23/12/11 10:40 od straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukinedzr Odesláno 23. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2011 ano, bol som pri tom na sedadle spolujazdca...aj ked regeneracia prebiehala, tych ca.7 min/4000ot....nemam tam FAP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 23. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2011 \"neni ok\" napisalo aj mne... hodnoty zanesenia v % po regeneracii sa vynulovali po dlhsom case zbezna kontrola cez dia so zistenim ze regeneruje v urcitych intervaloch km co sa jazdy pocas regeneracie tyka tyka cca 5 minut je malo, ono je to az cca 10 minut. nejako to neriesim. moja otazka znie teda... teraz ti tu hlasku hadze znova ? ak nie tak nic neries a jazdi dalej. P.S.: Petko... poprosim jednu čárečku ubrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 23. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2011 Ne ze nemas. Mas ho spatny. Je na vymenu......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 23. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2011 Sviti ti u toho diagnostika motoru??? Marcel: kontrolka sa striedavo objavi.................. A ty mas Delphi on ma Bosch...........jabka - hrusky:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukinedzr Odesláno 23. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2011 ...aha, a ja som sa uz potesil. a nevies prosim, ci by pri takychto hodnotach este jeho vybratie a \"cistenie \" pomohlo? motor stale taha, nedusi sa, myslis, ze kolko mozem takto este jazdit (aj ked je to asi hlupa otazka)..kedze idu lyzovacky, mozem este riesit dlhsiu vzdialenost? neskodi to nejakym dalsim suciastkam (strelim do vetra EGR napr.), mna by skor asi zaujimelo jeho odstranenie ako vymena...no skoda, a ja ze budu kludne vanoce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukinedzr Odesláno 23. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2011 ...kontrolka regeneracie sa stale striedavo objavuje...a v pravo na palubnom nic nesvieti...teda ak si myslel tu hlasku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 23. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2011 U toho motoru nejde cistit. Jenom vymena nebo pryc. Ted te to upozornuje a po case(nevim jak dlouho to muze trvat)skoci kontrolka MIL a nouzovy rezim. Nema co vic se tam porouchat. Jezdit muzes akorat cekej tu poruchu diagnostiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 23. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2011 Ne ze nemas. Mas ho spatny. Je na vymenu......... to bola reakcia na moj prispevok s tou vymenou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukinedzr Odesláno 23. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2011 ok, dakujem moc za radu, nudzovy rezim znamena, ze budem moct ist este do ca. 2000- 3000 otacok, alebo ze ma to auto niekde necha? ak ta mozem poprosit, poslal by si mi prosim nejake info cez SZ k tomu odstraneniu FAP-u..ceny, atd,..asi sa treba skor tym smerom uberat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 23. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2011 zvolil si dobry postup mna to tiez caka... netvrdim ze zrovna teraz ale urcite to pride Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukinedzr Odesláno 23. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2011 ..no som zvedavy, kolko s tym este jazdit budem...to urcite kvoli tej mestskej premavke.....a ta straki-ho reakcia bola na mna...teda myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 23. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2011 Nenecha te nikde teoreticky. Pokud neskoci jeste nejaka zavada navic. Ano nouzak je 2800 RPM a motor jakoby bez turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout001 Odesláno 31. březen 2012 Sdílet Odesláno 31. březen 2012 mam dotaz.Možná budu za trubku a asi to už někde tady bude ale nedá mi to se nezeptat. mám 407sw s velkou navigaci uprostred.a serviisman mi začal tvrdit že regenerace se spíná každých 300 km.Tedy u mého vozu.Zřejmně chtěl naznačit že je potřeba to vyměnit.:bachaDá se to vyčíst na dia?mě se totiž žádná hláška na displey neobjevila.Jak to poznam že začala regenerace?že by klesl vykon při jizdě jsem si nevšiml. Diky za každou radu nebo odkaz na link. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 31. březen 2012 Sdílet Odesláno 31. březen 2012 nerozumiem ti celkom takze auto mas v poriadku ale mechanik nieco naznacuje o FAPku ? Na zaklade coho (nejaka hlaskana palubnom PC, alebo to napichol na Dia) ? regeneracia zalezi od prevadzkovych podmienok(mesto, dialnica), nie je to presne urcene na km. Ja to vraj na 307 nezbadam (ani som doteraz nepostrehol) a na 407 nieviem ako to je, ale uz sa tu o tom pisalo, neviem ci sa ti nezapne ventilator chladenia, pripadne nejake cuknutie a pod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout001 Odesláno 31. březen 2012 Sdílet Odesláno 31. březen 2012 ZAPOMEL JSEM mam najeto 120000 km.a opravuje mi turbodmychadlo.ale zadna hlaska ani snizeni vykonu.jen jedna z variant proc odeslo to turbo.po 5000 km.jen nevim jak prisel na to ze se spousti po 300km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 31. březen 2012 Sdílet Odesláno 31. březen 2012 tu sa docitas o lepsej variante preco odislo turbo po 5000km Podla mna ten servisman poriadne strelil vedla pokial nemas hlasku na palubaku tak FAP je zatial na 99% v poriadku (prve hlaska sa objavuje a mizne uz pri ciastocne zaplnenom FAPku) som zvedavy na reakcie ostatnych, ale podla mna v tvojom pripade urcite FAP nemal vplyv na to, ze odislo TURBO .... [upravil dne 31/3/12 16:07 od JanoRS] [upravil dne 31/3/12 16:10 od JanoRS] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siskin Odesláno 15. červen 2012 Sdílet Odesláno 15. červen 2012 Ja sa chcem spytat jednu vec ohladom hlasky na PC. Neda sa cez diagnostiku nejako nastavit aby ma upozornilo ze prave zacala regeneracia ? Je to mozne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 15. červen 2012 Sdílet Odesláno 15. červen 2012 Nedá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.