Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Geometrie zadní nápravy


barnabas006

Recommended Posts

  • O 3 roky později...
  • O 11 měsíců později...
V 18. 10. 2015 at 19:09, bajza206 SW napsal:

Mám dotaz na 407sw 2.0hdi se mi sjíždí vnitřní strana pneu nejspíš způsobeno geometrii na tu určitě zajedu, ale spíš mi přijde že mám zadní kola do A a nikde jsem nenašel jak seštelovat odklon jetli to vůbec jde. Nebo co je potřeba vyměnit nebo jak to mají ostatní?

K tomuto problému pridám svoju osobnú skúsenosť.Všimol som si, že sa viac derie vnút. strana pneu. na zadnej náprave,takže som zabehol na geometriu.Najskôr som musel zlomiť mechanika,aby sme dali auto pomocou gurtní na referenčné hodnoty,nastavila sa zbiehavosť podľa príspevku vyššie od člena AnotherOne(vďaka),ale odklon v zadu bol hodne mimo toleranciu smerom do mínusu.Keďže na odklon žiadny zriaďovací prvok neexistuje,odišiel som z dlhým nosom a doma špekuloval,čím to je.Silenbloky,tlmiče a všetko okolo v poriadku,ale boli mierne zohnuté priečne plechové ramená cca 2,5mm.Tie v zadu, čo spájajú tehlicu s.priečkou.Dennodenne jazdím po ceste v katastrofálnom stave,takže sa ani nečudujem.S pomocou hrubej ofrézovanej pásoviny na zistenie rovinnosti , kladiva a dreva sa podarili vystrieť.Po následnej kontrole geometrie,je odklon úplne ideálny:).Ešte jeden postreh - na týchto nápravách sa počas zriaďovania zbiehavosti mení aj odklon a tieto hodnoty sú závislé na aktuálnej výške auta.Takže preto je asi dôležitá tá referenčná výška.Mechanik mi ale tvrdil,že na jeho 3D geometrii ju dodržať netreba,lebo stroj si aktuálnu výšku meria a dané hodnoty pre aktuálnu výšku prepočítava.:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.