Sign in to follow this  
Followers 0
kerlin

chcípání u 306 benzín

9 posts in this topic

P 306 1,6 benzín. Když dám nohu s plynu jdou otáčky pozvolna na 400 a pak se buď vrátí na 900 nebo to chcípne. (50/50). (Palivové potrubí je vyčištěné). Občas se rozsvítí diagnostika motoru bez ohledu na to v jakém je motor režimu cca 10 až 30 sec. Je to rv. 1994 a najetých má tak 200 000. (Odhad mechanika., tvrdí, že to nejspíš bude lambda). Při rozjíždění je nutno motor dost vytočit jinak dost cuká. Díky za odpověď. Pavel Kerlin

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze to robit aj lamda ale skor by som povedal to bude regulator bohatosti

najlepsie dat na tester do peugeotu

vela stasia

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám némlich ten stejnej problém. Akurát mám najeto jen 65 tis (3

06, 1,

6, 96). Teďka jsem si s tim hral a podařilo se mi to dostat do supr režimu-kontrolka svítí furt. Jentak z čuriny jsem změřil napětíčko lambdy a při poloze klíčku 1 to ukazuje 0.42V, po nakopnutí to okupuje 0.8V na zvýšnej volnoběh, no a po vytočení to líce horedole po dědině. Páč mi to nedalo, sfrknul jsem na Bosch FSA 560 - ten puá Lambda regulace mimo rozsah a různý jiný zvěrstva okolo lambdy. Jenže nevím jestli sem to nezrobil svým multimetrovým konáním, protože po vymazání závad to už chybu nenašlo. No a na závěr jedna voňavost, emise ve 3000 rpm jsou tyto: CO cca 6%, HC 400ppm.

Japa ti to dopadlo, byla to lambda?

Jeden fest cool link (proč si neudělat reklamu,né?):

http://www.mendelu.cz/~agro/af/technika/html/dynamos.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skuste tu lambdu poradne dotahnout. Protoze mi na 306tce taky blbla a nebyla poradne doatzena a tudiz plavala zem a merilo to cipoviny a kontrolka na palubce si blikala tak co 10 minut ...

JInak ty emise jsem mel zvyseny taky ... horsi nez skodovka ... a bacha, at to neodsere KAT !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ajsik.

A kolikadrát tam máš? Mně tam vede zem v drátu (signal, zem, vyhříváni2x). Asi fakt bude ta lambda mrtvola. Proměřoval jsem všechny odpory na čidlech a všude, kde se dalo a ještě jsem našel vyšší odpor (misto 13 ohm 19 ohm) na tom bazmeku, co řídí volnoběh. čert aby to vzal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vedou tam dva draty ...

je to ale 1.4i, s vicebodem.

Jo a ta hodnota napeti litat ma...takze ta sonda by nemela byt kaput ... pokud ovsem neukazuje mimo toleranci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak teda lambádu sondu jsem tam namontýroval novou, dráty procingal, čidla vytahal a změřil. Ale prd. Furt je to stejny. CO už ani nesleze pod 8%!!!

V pondělí to táhnu do servízu, jestli na to nenajdou meducínu.

Setkal jste se s tímdle divným problémem ještě někdo, nebo jsem zkratka \"vyvolenej\"?

Jestli děláte někdo(jako že asi jo) v Peugeot servisu, co máte za diagnostiku. Já na KTS mam velký kulový. Bosch MP5.1 tomu nějak nešmakuje a nechce mi ukázat očekávaný hodnoty.:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

co zkusit MAF - vahu vzduchu? pokud je lambda ok, pak druhe na rane je cidlo mnozstvi nasateho vzduchu... jeste me napada, teda nevim, jestli ma Pegina :-) volnobezny ventil ? pokud jo, tak vycistit, bejva zakarbonovanej a pak kolisaj volnobezny otacky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle je ještě typa s MAPem, ale dik za tip. Kolik má mít MAP při volnoběhu? Já na 1.6 mám cca 287 mbar. Znáte někdo správný číslo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.