RadekH Odesláno 23. listopad 2011 Sdílet Odesláno 23. listopad 2011 Ahoj 307mičkáři mám dotázek.V tomto období mě nějak zlobí startování.Baterie nová,žhaviče necelý rok nové,vyčištěné a seřízené vstřikovače.Motor točí dobře jen když chce chytit tak se auto hodně rozklepe a nenastartuje.Po 4 pokusu chytne normálně a pak už to nedělá jen když dlouho stojí. Zkoušel jsem třikrát nechat natáhnout čerpadlo a potom to chytlo rychleji.Setkal jste se stím někdo?děkuji [upravil dne 23/11/11 13:22 od RadekH] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brando3 Odesláno 23. listopad 2011 Sdílet Odesláno 23. listopad 2011 ahoj Mal som rovnaky problem.Mne robili auto cca pred mesiacom a vycistili mi starter a vymenili uhliky.Nedavno bolo -9 a startovalo na nepoznanie.Snad pomohlo Brano Ahoj 307mičkáři mám dotázek.V tomto období mě nějak zlobí startování.Baterie nová,žhaviče necelý rok nové,vyčištěné a seřízené vstřikovače.Motor točí dobře jen když chce chytit tak se auto hodně rozklepe a nenastartuje.Po 4 pokusu chytne normálně a pak už to nedělá jen když dlouho stojí. Zkoušel jsem třikrát nechat natáhnout čerpadlo a potom to chytlo rychleji.Setkal jste se stím někdo?děkuji [upravil dne 23/11/11 13:22 od RadekH] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekH Odesláno 23. listopad 2011 Autor Sdílet Odesláno 23. listopad 2011 děkuji za radu ale nepříjde mi to.Když by to byly uhlíky ve starteru tak to nebude točit ale ono to točí motorem v pohodě ale při nastartování mi to příjde jako by tam nebyla nafta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 23. listopad 2011 Sdílet Odesláno 23. listopad 2011 To může být startérem,aspoň já to tak měl.Minulou zimu jsem pořád dobíjel.Motor točil,ale na poslech neměl tu sílu,ale nebylo to nějaké pomalé točení.Pak jsem přijel do servisu,rozdělali mi startér a ten byl opravdu úplně vysypaný,vůbec nechápu,jak mohl točit.Zrovna udělali uhlíky promazali a auto startuje. Možná to nebude Váš případ,ale já to tak měl. P.S.taky jsem šel po tom,že padá nafta,přišlo mi to taky jak bez nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest dott Odesláno 25. listopad 2011 Sdílet Odesláno 25. listopad 2011 Potvrzuju, nech repásnout startér. Taky jsem měl tenhle problém a hledal jsem kde může bejt zakopanej pes (vstřiky, žhaviče, čerpadlo, DRV ventil,..) ale nakonec to byl zaplaťpánbůh startér. Takže doporučuju tu repasi a určitě to bude v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PietroPE Odesláno 24. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2011 Ahojte, mal som podobný problém. Po dlhom skúmaní (a neuspešných pokusoch so žhavičmi, štartérom, baterkou atď...) sa vymenil snímač polohy klukového hriadela a štartuje na prvý šup aj pri -7 stupňoch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kupca Odesláno 27. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2011 Pokud startér točí s motorem v pohodě pak by v něm neměl být problém. Spíš bude problém že v railu není dost nafty aby se natlakoval. Já pokud déle odpočívá nechám podávací čerpadlo dodělat práci až slyším že vypne, poté předpokládám že je nafta tam kde má být a pak vysokotlaký čerpadlo udělá tlak potřebný k nastartování hned a motor blafne. Pokud je to systém bez podávacího čerpadla tak bych doporučil naftě pomoci balonkem manuálně (Bosh systém má čerpadlo) ji dopravit, protože sice rail si ji podá, ale připadá mi nesmyslné točit motorem půl minuty abych dostal naftu z nádrže. Pak je potřeba zkontrolovat zpětný ventil aby nafta nepadala. A vždy se to projeví po delším stání a při nizké teplotě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kofikovi1 Odesláno 27. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2011 Ano taky jsem to měl a opravdu je to startérem:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr077 Odesláno 3. leden 2012 Sdílet Odesláno 3. leden 2012 Čau chlapi, tak jsem si to tu pročetl a jako by jste všichni jezdili mým autem. To startování je k vzteku. Vždycky ráno při nižších teplotách startuju na třikrát než to chytne. Někdy se to roztřepe, že mám strach, že motor vyskočí ven(jakoby to chytlo na tři válce). Vyměnil jsem žhaviče, vstřiky, bylo prasklé těsnění pod hlavou, zabrušovaly se ventily, nafta nepadá, i když nechám dvakrát po sobě dotlakovat podávací čerpadlo z nádrže stejně je to furt v pr.... Nechce se mi věřit, že by to bylo startérem, ten celkem obstojně točí i při -5. ... ale na kolik vyjde repas startéru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 3. leden 2012 Sdílet Odesláno 3. leden 2012 Já když si ho nechal zkontrolovat,tak byl rozpadlí a oprava byla pár korun (asi 500,-Kč),od té doby klid,ale je pravda,že letos ještě nebylo -15 trvale :-) ,ale při -10 nesrovnatelné,tak si myslím,že to bude O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PietroPE Odesláno 4. leden 2012 Sdílet Odesláno 4. leden 2012 Čau chlapi, tak jsem si to tu pročetl a jako by jste všichni jezdili mým autem. To startování je k vzteku. Vždycky ráno při nižších teplotách startuju na třikrát než to chytne. Někdy se to roztřepe, že mám strach, že motor vyskočí ven(jakoby to chytlo na tři válce). Vyměnil jsem žhaviče, vstřiky, bylo prasklé těsnění pod hlavou, zabrušovaly se ventily, nafta nepadá, i když nechám dvakrát po sobě dotlakovat podávací čerpadlo z nádrže stejně je to furt v pr.... Nechce se mi věřit, že by to bylo startérem, ten celkem obstojně točí i při -5. ... ale na kolik vyjde repas startéru? ....repas mojho starteru stal okolo 70 eur (uz to bolo davnejsie, si to presne nepamatam).... ale ako som pisal vyssie, v mojom pripade pomohla vymena \"snimaca polohy klukoveho hriadela\"....od vtedy chyta ako nove . A problemy som mal presne rovnake...cez leto v pohode, akonahle pod nulou, tak ho islo rozhodit, ale nestartoval. [upravil dne 4/1/12 19:58 od PietroPE] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Iwuskka Odesláno 12. leden 2017 Sdílet Odesláno 12. leden 2017 (upraveno) ahojte minuly týden jsem si privezla 307 80kw 2005 1,6 hdi vcera jsem s tím chtěla jet na evidencku a auto nestratuje ani netoci jen sepne relatko tak jsme myslely ze baterka bohužel daly jsme novou a nic mate někdo zkušenosti diky za odpovědi Upraveno 12. leden 2017 uživatelem Iwuskka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 12. leden 2017 Sdílet Odesláno 12. leden 2017 Cívka na startéru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abufreeride Odesláno 27. srpen 2019 Sdílet Odesláno 27. srpen 2019 Zdravím kluci, mám problém když startuju tak to vypadá že mám slabou baterku do slova to umírá při startu ale chytne, tak si říkám čím to je nová baterie alternátor dobíjí a včera sem k tomu přišel a nic, otočím s klíčem hluchý. Myslíte že je to starterem? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 27. srpen 2019 Sdílet Odesláno 27. srpen 2019 Ja bych tipl kabelaz ke starteru a nebo samotny starter. Samozrejme musi byt i dobre dotazene kontakty na baterii, ale predpokladam ze to jsi udelal dobre. inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 27. srpen 2019 Sdílet Odesláno 27. srpen 2019 mozu byt tiez chytene puzdra v starteri potom sa krizuje kotva a starter toci akoby bola slaba baterka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.