Sign in to follow this  
Followers 0
Driver

Imobilizér 2

23 posts in this topic

Potřebuju radu, která se týká ovládání číselného imobilizéru, který mám v 306. V bazaru kde jsem auto koupil mi nedovedli poradit, jen mi řekli jak se zadavá kod abych nastartoval, ale já bych např. chtěl ten kod změnit.Našel jsem tady na foru už nějaký příspěvěk který se toho týkal, dokonce i s naskenovaným manuálem, ale podle toho to nefunguje. Nevíte někdo zda se to ovládání neliší třeba podle roku výroby atd.? Mám 306 XND 1.9D r.v. 1996.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamarad to na své 306 má taky a raději to odpojil, aby ho to nezdržovalo, ale zeptám se ho. Já bych se na to vykvaaak. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Už jsem na to možná přišel,ten člověk co to měl předtím používal servisní kód a ten zruším jen po zadání osobního, který nikdo nezná... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

A teď jsem se dozvěděl v Pežo?áckým servisu, že pokud odpojím baterii tak se servisní kód vymaže a já budu v p...... protože auto už nenastartuju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarec, kód změníš takto:

1. Zapněte zapalování

2. Zadejte svůj kód (který je již zaznamenán v paměti, ten který už používáš)

3. Stiskněte tlačítko C

4. Zadejte nový kód o čtyřech číslicích

5. Stiskněte tlačítko C, abyste učinili kód platným.

Správnost bude potvrzena čtyřmi zablikáními zelené kontrolky a čtyřmi zvukovými signály.

Předpokládám, že tam máš stejnou klávesnici jako já. Po řádkách 123C, 456S, 7890. Poté co to takhle uděláš, budou funkční oba ty kódy, do tý doby než použiješ ten nový. V případě servisního kódu, ten bude vynulovanej hned po zadání Tvého nového kódu. V případě, že se Ti rozsvítí červená i zelená současně je něco špatně, tak vypni a zapni zapalování a zkus to znovu zadat. Po koupi jsem to takhle proved (měl jsem taky pr.el staženou, co bude) a bylo to ready. Zkus to a uvidíš, popřípadě napiš. Měl jsem štěstí, že původní majitel by? to měl dovezený z Rakous si k tomu sehnal český manuál, jinak bych byl v ři.i. Zdarec, Pietro.406.21td r.v. 96

[Editováno 1/14/03 Pietro]

[Editováno 1/14/03 Pietro]

[Editováno 1/14/03 Pietro]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě, když se dává auto do servisu, dává se k němu sevisní kód, který je odlišný od Tvého osobního. Zadává se stejným způsobem jako osobní: zadat osobní, stisknout S, vložit servisní kód o čtyřech číslicích a stisknout S. Zelená kontrolka zabliká šestkrát a zvuk se ozve taky šestkrát. Po vyzvednutí auta ze servisu stačí zadat svůj osobní kód a servisní se automaticky smaže. Dá se klávesnice ještě vyřadit, takže funguje automaticky na dálkový z klíčku. Pokud ho chceš popsat, tak se ozvi. Zdarec, Pietro.406.21td

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm tak jsem v prd....., zkoušel ještě jednou měnit kod, nevim co se stalo ale imobilizer ted odmita jakoukoliv spolupraci, nefunguje už ani starý kod. Pokud zadam třikrát kod, rozvítí se obě kontrolky, zelená i červená a musím čekat než zhasnou abych to mohl zkoušet znovu. Čo terazky? Zlatý časy kdy se auta startovali klikou. :):(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak s tím ti neporadím, kamarád si to odpojil, a bez problémů. Takže nevím, asi to bude chtít elektrikáře, nebo čekat až ti tu někdo poradí. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak s tím ti neporadím, kamarád si to odpojil, a bez problémů. Takže nevím, asi to bude chtít elektrikáře, nebo čekat až ti tu někdo poradí. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nemohl by jsi se ho zeptat jak se to odpojuje? Připadně jestli nemá schéma jak je to zapojený.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to nějak zapojený přes relátko na palivový ventil, ale nevím jak přesně to je

Share this post


Link to post
Share on other sites

to by chtělo prozkoumat, podle mě to nebude nic vědeckého, ten imobilizer se musi odpojit. No nic běžim, tak zatim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdary. V tý příručce mladých pežotích sviš?ů je ještě možnost jak si načíst kód z klíčku do toho immobiliseru a pak to funguje tak, že zmáčkneš dálkový, otevře se a odkóduje auto a Ty pak už nemusíš kódovat immobiliser. V podstatě vše ovládáš klíčkem. Ale je všechno na 406 r.v. 96, tak nevim jestli to pasuje i na 306. S uplnym odpojenim nemám vůbec žádnou zkušenost a asi bych se do toho osobně ani nemontoval. Dělal jsi všechno podle návodu? Protože pokud Ti nefunguje ten původní kód, byl to opravdu servisní. Pietro406

[Editováno 1/15/03 Pietro]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm já mám ovládání akorát přes tu klávesnici. Ale určutě to musí jít mechanicky odpojit, tohle je klasický diesel bez nějaký geniální elektroniky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.