Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Koupě 607čky


CassidyCZ

Recommended Posts

Ahoj chlapi, doteď jsem jezdil svým milovaným Fáčekm, ale čas postoupil a už nevyhovuje mým požadavkům. Rozhodl jsem se proto pro nové. Na netu jsem našel toto:

http://otomoto.cz/peugeot-607-2-2-i-plyn-2002-prodej-C21107469.html

Nevím proč, ale něják se mi nepozdávají uváděné km. Asi to dělají ty ošoupané sedačky :D . Nenapsali byste mi svůj názor na toto auto? Případně i radu, jaké pořídit a s jakýma investicema mám do začátku počítat. ;) Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty bláho. Měl jsem ji 7 let, najel jsem 320 t. km.

Co napsat? Nejšťasnější den byl, když jsem ji prodal. A to mi opravy platila firma.

Je nepraktická, choulostivá a opravy jsou drahé.

Zaměř se raději např. na 307.

Nekoukej na to, že 607 je za malé peníze - prodávající dobře ví, proč se jí zbavuje levně.

PS: svoji jsem prodal s najetými 400 t.km, v perfektním stavu. Za měsíc byla v bazaru s 150 t. km, za cenu o 50 t. Kč vyšší.

[upravil dne 30.10.2011 16:45 od P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak jestli můžu doporučit tak hledej dál... mě se taky moc líbí, ale naštěstí jsme měli jednu od nova firemní a musím říct, že jsem nikdy auto co je tak často v servisu neviděl. A to byla poctivě servisovaná pouze v autorizáku a ježděná v podstatě důchodcem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda jako... 307 SW - jel jsem v ní jednou, ale odhaduju víc místa, než 607.

607: nízká střecha, praštíš se při nastupování, a kufr sice velký, ale nízký, takže tam nenaložíš rozměrné věci (např. 4 kola na 607 do kufru nedostaneš).

A např. pneu drahé, ale taky vše ostatní drahé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, dám na vás :) ale bude těžké najít něco v takové cenové relaci a atributy :/

vycházej z toho, že 607ma je vlajková loď pežotu, tomu odpovídala i nákupní cena, odpovídají tomu i ceny náhr. dílů...

na to auto musíš mít něco odjeto a k tomu plnou kapsu peněz :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, dám na vás :) ale bude těžké najít něco v takové cenové relaci a atributy :/

vycházej z toho, že 607ma je vlajková loď pežotu, tomu odpovídala i nákupní cena, odpovídají tomu i ceny náhr. dílů...

na to auto musíš mít něco odjeto a k tomu plnou kapsu peněz :myslim

Mít zatím celý život ve vlastnictví jen jedno auto znamená mít málo odjeto ? :P A více než o peníze mi jde o to, nemít auto 50% času v servise:) Auto potřebuji změnit hlavně proto, že musím občas vozit i více lidí a nákladu a to, že jsem začal několikrát týdně jezdit OV-OL.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v tom případě si ho kup a přeji mnoho km bez problémů :)

No celkem jste mě teď zarazili s tím, jak jste psali o jeho problémovosti :) Navíc se mi pořád nepozdává cena přío toho, které jsem tu posílal. Tak bych prosil i nějáký názor přímo k němu. Budu to ale muset tedy ještě přehodnotit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím co se ti nezdá na té ceně, ale když se podíváš po netu tak je za ten ročník odpovídající. Navíc ten motor není zrovna z nejrozšířenejších... Spíš najdeš 2,2 ( pořípadně 2,7 ) Hdi nebo 3l Benzín. Ceny za rok 2001 začínají na 85 tis.

Právě motorizace mě zaujala - 2,2 benzín by byl pro mě akorát. V cenách se až tak nevyznám - takže to byl jen můj subjektivní pocit:) Ale pokud myslíte, že je to OK tak jo.

vidím,že stojí v Olomouci a tam jsi často, takže ho vyzkoušej...,zjisti VIN a dá se tady na foru zjistit jeho historie, nájezd KM, i když je to 2002...(možná to nepude),bude to jiná jízda než lítat OV-OL s Fáčkem...

Právě jsem si říkal, jestli má vůbec cenu se tam jít podívat. Ale tak zkusím to - i když jste mě s tou poruchovostí a Vašimi názory na 607 fakt celkem vyděsili :D No, s Favoritem se to nedá - mnohdy už raději sáhnu po vlaku..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za zkoušku nic nedáš...,svezeš se v něčem lepším...,vem s sebou ještě někoho,at to pořádně prolezete,vyzkoušíte vše ve voze, něco určitě zjistíte špatného a můžete tlačit na cenu, s těma velkýma autama je jízda po dálnici balada a po dálnici do OL to máš pár desítek minut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cassidycz:poslal jsem ti tam odkaz na 607 zrovna s motorem 2,2i.tak si tu pohádku přečty a zjistíš co tě čeká....

ten motor je pohodovej a na LPG žádnej problém, jenom počítej co se týče motoru,jsi v loji,když se tam něco pokaňká...moc toho tu není na ND...už výfuk je dost velkej problém...origoš počítej 26000 kč protože se prodává komplet i s kaťákem...máš to i ve vláknu u mě nebo co jsem psal výše,že godzila01 má dost velkej problém s tím...km by mohli bejt,když je to benzín,ale když se tam dal LPG tak by to mělo jezdit,jinak to nemá cenu tam dávat,takže zjistit to VIN určitě to půjde není to ještě 10let staré auto...zjisti kdy tam byl ten systém namontovaný,protože nádrž má použití 10let,potom se musí vyměnit za jinou...a ceny se pohybují kolem 6 000kč a více...zjisti co tam je i za systém aby jsi potom neplakal ...náhradní díly atd.

[upravil dne 31.10.2011 08:51 od John_Ice]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za zkoušku nic nedáš...,svezeš se v něčem lepším...,vem s sebou ještě někoho,at to pořádně prolezete,vyzkoušíte vše ve voze, něco určitě zjistíte špatného a můžete tlačit na cenu, s těma velkýma autama je jízda po dálnici balada a po dálnici do OL to máš pár desítek minut

Jo, jo s Fačkem je to na více než hodinu a nebo na ohluchnutí :) Zítra se tam zajdu mrknout a uvidím, jak.. V cenové relaci v jaké hledám jsme s přítelkyní bohužel zatím nenašli vhodnější auto :/

cassidycz:poslal jsem ti tam odkaz na 607 zrovna s motorem 2,2i.tak si tu pohádku přečty a zjistíš co tě čeká....

No přečetl jsem do 18 stránky a celkem hnus :) jestli by mě tohle mělo čekat, tak se poohlídnu jinde :// :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus 406 kombi koupit tady na klubu, kde je určitá záruka serioznosti.

307 SW je technicky novější, i když mě servisák varoval, že to není takový držák, jako 406, ale tady v diskusi má 307 celkem dobré ohlasy.

Anebo, at mi huba upadne, Oktávka taky doveze z místa A do místa B, ale není to žádná paráda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem se natrápil:

- zadní náprava - geometrie - seřizováno asi 10 x, celkem mě to stálo asi 20 t. Kč, včetně jedněch zhoblovaných gum - vymetl jsem jednu díru v rychlosti asi 50 km/h a do 500 km byly gumy v čudu

- HDi různá čidla furt dokola, pak i roztržený řetěz vaček a potkaný motor

- displej je neřešitelný

- stahovačky - věčná bolest

- kablík do kufru - levná oprava, ale taky starost

Auto je nízké, jak pro nasedání, tak i pro jízdu. Prorazil jsem olejovou vanu, když jsem veleopatrně seskočil z chodníku - auto se zhouplo a sebemenší náraz prasknul vanu, která je ze slitiny (7000 Kč)

Dal jsem za něj tenkrát moc peněz (720 t.), auto bylo zánovní za půlku ceny, pak už jsem ho musel odjezdit, než mi \"vznikl nárok\" na nové (ostatní ve firmě potřebovali nová auta nutněji, než já).

FAP mě kupodivu netrápil, dolívání aditiva je jasné a FAP jsem měnil jen jednou, první i druhý vydržel kolem 200 t km., pak jsem auto prodal.

[upravil dne 31.10.2011 09:05 od P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...