Sign in to follow this  
Followers 0
varuz

Ostřikovač zadního skla u P 205

8 posts in this topic

Prosím o radu-jak zprovoznit ostřikovač zadního skla na P 205. Je tam sice hadička, ale nevím kam vede. Jestli vede až dopředu a je napojená taky na čerpadýlko jako přední sklo, nebo jestli je někde ještě jedna bandaska se samostatným čerpadýlkem. Ono to je totiž blbě udělaný když chci ostřikovat přední sklo tak se mi zároveň pustí zadní stěrač i když je zadní sklo suchý a dost to drhne

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak to mas nejak divne zapojeny... ale asi zalezi na rv... ja mam 92 a tam je to udelany tak, ze na prave strane kufru je nandrzka a ta hadicka vede pravym zadnim sloupkem.... a pak pruchodkou do vrat a zase pravou stranou dolu k ostrikovaci....

Uchyty na tu nadrzku byly i u kary z r.87, takze tam by problem byt nemel...

Spis bych to videl v odlisnostech el. zapojeni u starsich modelu....

Btw: jake mas packy na ty steraci... ty co se otaci nebo ty starsi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ´ja mam 205 - 87. V kufru napravo je nadrzka a za ni cerpadlo. Pak hadice vede sloupkem do zadnich dveri.

Proste uplne stejne jako Vostik.

To tvoje je fak naky divny..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak říkají kluci, v kufru je samostatná nádržka s čerpadlem. A zadní stěrač má samostatné spínání, jestli se ti spíná zároveň s předním, jedná se zřejmě o lidovou tvořivost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mám ještě ty starý páčky takový hranatý. Stěrače se zapínaj stiskem jako když chcete druhou páčkou zatroubit, ostřikovače se zapínaj přitáhnutím k sobě jenomže se k tomu spustěj stěrače jak předního, tak zadního skla a když chci setřít zadní sko, tak páčku stlačím dolů

Share this post


Link to post
Share on other sites

No segra miho kamose ma 205 - '86 - hranaty packy a jsem si 100% tne jistej ze to nefunguje tak jak to tvoje. Myslim ze to nekdo pred tebou "vytunil" takze hura vrhni se na draty a prepoj si to na original.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hranatá páčka - tenká - by měla fungovat následovně:

přitažení k sobě - ostřik čelního + párkrát setře stěrač,

první poloha dolů - cyklovač (pevná doba),

druhá poloha dolů - stěrače pomalu

třetí poloha dolů - stěrače rychle.

Zadní stěrač zároveň se zadním ostřikovačem se ovládá tím tlačítkem na konci páčky - při krátkém stisku vykoná zadní stěrač jeden kyv, když tlačítko držím, jede i ostřikovač.

Novější typ páček - kulatý - funguje podobně, jen má místo tlačítka otočný kroužek.

Pak ještě existuje jeden starší typ páčky, taková tlustá hranatá, a má snad jen jednu polohu, tu jsem v autě nikdy neměl, tak nevím, jak funguje....

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslím si že máš blbě zapojenou elektryku,ale pokud tomu moc nerozumíš tak bych to nedělal,vlastní zkušenost :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.