loki Odesláno 16. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2014 Tak jsem si dneska ze cviku vyměnil starter,protože jsem si myslel ,že odešel ale nakonec to byla jen špatná kostra na převodovce. a když už jsem byl utoho tak jsem vyměnil palivový filtr a čerpadlo,protože to vůbec nechtělo jít do otáček a mezi 1500 ot a2500 ot to cukalo.povýměně to vypadá v poho.trochu jsem to projel okolo bloku a snad OK. Už mě trápí jen ten zkrat někde,když má sepnout ventilátor tak praskne pojistka:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Odesláno 27. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2014 Tak zkrat byl v tom ventilátoru,tak jsem ho vyměnil za jinej co jsem měl doma,auto mi prestalo i kouřit takže nebudu muset sundavat hlavu a měnit těsnění pod ventilama,jen jsem si koupil nové těsnění pod ventilové víko protože to staré je nekde prasklé.A pak si tam dám ještě chladič oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cechic Odesláno 27. duben 2014 Sdílet Odesláno 27. duben 2014 hezky se o něj staráš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Struk Odesláno 28. duben 2014 Sdílet Odesláno 28. duben 2014 Sakra kde si sehnal ty plechy ? Hledám je pořád dokola a nemůžu je nikde sehnat ! Jinak to máš hezký ale přesně jak říká LukasGTI,ta kapota mi nejak nejde přes oči Ale tak 100 lidí 100 chutí ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Odesláno 31. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2014 tak jsem se konečně dokopal k výměně zadní nápravy,včera dopoledne jsem vyhodil tu starou a když je venku tak to podtím trochu ošetřím proti korozi a snad tam přes týden hodim tu kotoučovou z GTI.Fotky dodám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jadek Odesláno 3. září 2014 Sdílet Odesláno 3. září 2014 Tak kdepak jsou nejaky fotky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Odesláno 15. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2014 Tak mi to trochu trvalo,ale konečně jsem sehnal to sání as ještě foto nápravy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spazi s16 Odesláno 15. listopad 2014 Sdílet Odesláno 15. listopad 2014 To je motor z xsi 1.4? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Odesláno 16. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2014 Ne motor je originál TU2J2(mfz),ale už když jsem to koupil tak to mělo plastové saní,a když jsem vyměnil sání za originál tak jsem zjistil,že mi nesedí kabeláž a je jiná jednotka,tak jsem ještě vyměnil svazek s jednotkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Salam Odesláno 10. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2014 Ahoj, jenom takový dotaz. Nemáš ty torzky na zadní nápravě obráceně? Já teď řeším svoji kotoučovku a se dvěma čárkama mám blíž k řidiči , ty ji tady máš dál. Nebo je to jedno? Já si právě nejsem jist, tak za názor děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatyBA Odesláno 10. březen 2015 Sdílet Odesláno 10. březen 2015 Zdravím, shanim kód teto barvy, mohl bys ho poskytnout? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Odesláno 8. červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2015 tak jsem trochu barvil,přidal chladič oleje a pár dílů od Cechica a hned jeto zase o trochu kulturnější,pak jsem stihnul ještě vyndat papíry z depozit abych oně nepřišel. a jinak jak se tu někdo ptal tak nakonec když jsem umýval blok tak jsem zjistil že motor je z XSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Odesláno 26. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2016 Tak nakonec když jsem zjistil že blok motoru z XSI,tak jsem se rozhodl sundat hlavu,a trochu jsem se zděsil.karbonu tam bylo upravdu hodně moc,gufera na ventilech ztvrdlý a rozdrolený,tak jsem ji celou rozebral a umyl v Carlanu,potom jsem tam naložil všechny ventily asi na 2 dny,potom šel karbon pěkně uloupat a byly jak nové. pak všechno zpět,nové gufera,Přidal jsem J rallyovou vačku a rallyové vstřiky a vše zase pěkně poskládal dohromady. A když jsem měl předtím dole hlavu a za motorem místo tak jsem vyměnil řízení a jiné z nového modelu s posilovačem. Ještě jsem tam dolil původní olej společně s TEC 2000 na dekarbonizaci. Dneska jsem koupil Olej klasika 10W-40 od Totalu a k tomu vzduchovej filtr Champion Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Odesláno 15. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 15. červen 2016 Tak a ještě jsem vyměnil originál 3 barovej regulátor tlaku paliva za 4 barovej tak uvidíme jestli to bude někde znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Odesláno 20. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2016 Tak mi včera přišla jednotka s mapou pro gr.N,tak jsme ji nandal a trochu jsem se projel a je to super,má to posunutej omezovač až někam za 8000 ot.tak už se těším až pojezdu na brzdu abych vědět jak to bude s výkonem atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.