Márvyn Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 Zdravím. Zajímalo by mě podle čeho zjistím typ elektroinstalace. Stačí v mém případě rok výroby 307SW 03/2002. Potřebuji to kvůli montáži tažného zařízení. Pokud se nemýlím u CAN-VAN můžu elektriku k tažnému napojit přímo od zadních světel? Dík Márvyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wojtěch Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 CAN-VAN máš a ano můžeš to připojit přímo.. [upravil dne 14/9/11 21:54 od wojtěch] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 já mám ten samej měsíc a rok výroby jako ty a mam elektriku vedenou od zadních světel, přesně jak píšeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarouš307 Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 Zdravím, pokud je to u tebe ještě aktuální, můžu vřele doporučit tohle: http://www.e-taznezarizeni.cz/typova_elektro_7-pol_peugeot_307_sw~z2802.html Je to typové el. a tak konektory připojíš jen na stávající konektory v autě. Postup snadný a montáž cca 30 min. Taky jsem to před nedávnem dával a naprosto bezproblémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 !!!!!!!!!!!ANI U JEDNE 307 SE NESMI PRIPOJOVAT TAZNE PRIMO NA SVETLA!!!!!!!!!!!!!!!!! Shori BSI!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarouš307 Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 Ahoj Straki, a to jako proč to teda prodávají jako TYPOVÉ elektro i se zárukou.:myslim Je to na vozy do r.v. 2004 bez kontroly prasklých žárovek. Tady je mraky vláken, kde si to kluci přisponkovali přímo na kabely ke světlům a v poho. To mě fakt vůbec nestraš s nějakým KO BSI:bojim [upravil dne 21/9/11 12:59 od Jarouš307] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 Nemusi mit hlidani zarovek. Koncove svetla ridi BSI/resp pousti proud)pres koncovy stupen(tranzistor)taky brzdova svetla a smerova svetla vcetne mlhovky. Staci prechodak nebo zkrat na voziku a tranzistor jde pryc. Doporucuji davat koncovou krabicku ktera dostava jenom signaly a pousti proud pro svetla dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 Pokud nemáš u 307 datový sběrnice, nabo kontrolu světel, tak bez obav můžeš použít elektroinstalaci bez modulu. Datová sběrnice jsou takový tenoučký drátky smotaný do sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 Tak jo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauromalus Odesláno 22. září 2011 Sdílet Odesláno 22. září 2011 Tak jak koukám do schemat ( jak na to), tak straki007 má pravdu. Podle schemat obrysová světla, jedno brzdové ( levé ) a mlhovka nemá bezkontaktní spínač, ale směrová a druhé brzdové ( pravé ) ano. Netuším, jak to mají obvodově a co to snese, jaké to má ochrany. Takže ( dle mého soudu, abych někoho neurazil) patřím mezi blbce, co se nekoukli a co to mají napřímo. Myslím, že šest relátek (plus něco elektroniky na spínání relátek) bude jistější. Náklady pár korun za klid stojí. Straki007, dík za upozornění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 22. září 2011 Sdílet Odesláno 22. září 2011 Presne tak. Daval jsem 6 relatek o rozmeru 2x2cm lidem kteri nemeli 2000,- na krabicku s tranzistorama. Akorat si to dej na nejaky vypinac ktery zapnes jenom pri zapojeni vleku. Jinak ti to bude porad cvakat za usima.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauromalus Odesláno 22. září 2011 Sdílet Odesláno 22. září 2011 Jen to pak nezapomenout zapnout......... To se bude muset nějak zautomatizovat. Nebo spíš zvolit tiché relé, nebo to udělat bezkontaktně..., bylo by to nejmenší a nejjednodušší. Promyslím si to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márvyn Odesláno 23. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2011 A co to připojit přes pojistky. Dát tam nějaké rychlé. Necvakalo by to a při zkratu to jednotku ochrání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauromalus Odesláno 23. září 2011 Sdílet Odesláno 23. září 2011 Žádná tavná pojistka elektroniku nspolehlivě neochrání. Ono asi nějak to výrobce má zabezpečeno, čert ví jak, i v normální žárovce může dojít ke zkratu, ale spoléhat jen na to....... S odstupem jednoho dne to vidím na spínací tranzistory, spínaný napětím od žárovek v autě a přívod chráněný běžnou pojistkou. Náklady minimální, práce taky minimum a necvaká to. Maximálně nějakou signalizaci závady, asi akustickou, nechce se mi odzadu tahat drát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 24. září 2011 Sdílet Odesláno 24. září 2011 Jinak 30 by jsi mohl mit na leve strane v kufru pod tapecem-sedivy konektor 2 piny a je tam jeden siln kabel cca 10mm3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márvyn Odesláno 24. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2011 Koupil jsem drzáky na přístrojové pojistky a rychlé 2A pojistky (ne nožové auto) na každý drát zvlášť. Vyzkouším to pokud neprasknou tak je tam nechám. Myslím že by to mohlo ochránit. Ta pojistka je tak akorát na proud žárovky. Pokud jednotka rozvěcuje žárovky, taky tam tečou vetší proudy než se vlákno rozžhaví. Nemusí to být 100% ochrana, ale ty tranzistory by měly taky něco vydržet, pokud už rozsvěcují dvě žárovky paralelně zapojené tzn. auto a přívěs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 24. září 2011 Sdílet Odesláno 24. září 2011 Jde o to ze BSI to sepne tam nejde o zkrat. Je otazkou jak dlouho vydrzi tranzistor. Zatim jsem delal cca 6 kusu a byl tam treba Partner. Bylo to moje upozorneni jenom at si neudelate problemy. Rozhodnuti je na vas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márvyn Odesláno 26. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. září 2011 Náhodou nevíš na jak veliké proudy jsou ty tranzistory dimenzované nebo jaký typ tranzostorů tam je? Že by to měli dimenzované přesně na každou žárovku? Domnívám se že nějakou rezervu mít budou, ale kolik???? Máš s tím nějaké zkušenosti? Kde vůbec ta elektronika je? Ze shémat jsem vyčetl, že to mají chráběné pojistkami 10A nebo 15A, ale to je jen asi proti úplnému zkratu, aby neshořelo auto, elektroniku to nezachrání. Jinak dík straki007 za upozornění. Všude, kde jsem se ptal na montáž, tak by to připojili přímo na dráty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Šindy 307 SW 125 kW Odesláno 17. říjen 2011 Sdílet Odesláno 17. říjen 2011 Ptal jsem se v Peugeotu na tažné pro mojí 307 10/2005. Je tam prý zapotřebí elektro.+jednotka a stojí to 3700Kč. Dá se to sehnat někde levněji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speedo16 Odesláno 9. listopad 2011 Sdílet Odesláno 9. listopad 2011 Nevi tedy nekdo presne zda to muzu zapojit primo za svetla.Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.