Sign in to follow this  
Followers 0
Miki

zapojenie externeho teplomeru

11 posts in this topic

borci poradte - dostal som taky teplomer na meranie vnutornej a vonkajsej teploty s alarmom pri mrznuti a pod .

Je to na 12V ale ja som elektrikar taky dobry ako sme vacsina aj mozgovy chirurgovia :-)))

Poradte mi Plííííz ako to zapojit aby netrcali po celom aute kable .

Dik za rady , kludne ma aj sprdnite ale toto vazne nie je moja parketa ani omylom

:D :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím, že by to neměl být ani pro tebe žádný velký problém. Zkoušečkou si najdi v autě plus(někde na konektoru) a připoj to. Mínus dej na kostru, nebo na drát kostry(většinou má zelenožlutou barvu) a je to připojené. Čidlo venkovní teploty se lepí pod přední nárazník( co nejdál od chladiče, aby se ti teplota neskreslovala) a nejlepší ho vytáhnout přez průchodku v motoru. A ještě k tý elektrice. Musíš rozebrat to místo palubky kam chceš teploměr umístit a tam hledat nejbližší konektor. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslite ze by slo to cidlo teploty prilepit nekam na motor nebo chladic nebo nekam aby to ukazovalo teplotu vody??

Mam v aute jen kontrolku a bylo by dobry mit teplomer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přilepit určitě jde, ale nebude to přesný. Lepší by bylo to čidlo něčím zvodotěsnit a ponořit do chladiče. Je to jen úvaha. Nikdy mě ani nenapadlo to zkoušet. :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No taky me napadlo ponorit ho tam ale co s tim zvodotesnenim a hlavne s dratama - kudy by jako sli kdyz ten chladic prece musi bejt poradne utesnenej....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozna ze reseni by bylo nalepit to na vicko chladice a kolem toho dat nakou zabranu aby na to nefoukalo a snad by to mohlo bejt aspon trochu presny - no aspon malinko ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele a myslíš, že ty teploměry fungujou do tolika stupňů?

Nebylo by lepší vyměnit přístrojovku, kde je teploměr? Na motoru musí být taky někde místo, kde se montuje čidlo. Vrtání do chladící soustavy a následné ucpávání mi přijde jako veliká patizánština. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono montaz teplomeru tak, aby to aj vyzeralo, potrebuje trochu casu.

Ja som do mojho predosleho P405GLD namontoval do priestoru hodin. Ale to som musel rozobrat skoro celu palubovku. Je pravda, ze som to montoval spolu s alarmom, takze preto ta palubovka. Cidlo som umiestnil na predok blatniku zvnutra. Ale asi to nieje to spravne miesto. Ak auto stoji, tak teplo z motora ovplyvnovalo teplotu. Pri jazde uz to bolo OK. Napatie som tahal z rozvodu pre autoradio. Ale to je prerobene tak, ked vytiahnem kluc tak zmlkne aj radio, zhasne aj teplomer. Zastrcim kluc, zapne sa radio, pipne teplomer a viem ze je vonku -17 C :-))) Veseleho silvestra vsetkym :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

k tomu teplomeru aby sme mali jano , ten teplomer zvladne max. + 70 preto na motro ci chladic = nezmysel , nevydrzal by to .

Poradte ako dostanem ten kontakt von , to znamena kadial ho mam vytiahnut ??? dnes som to chcel urobit ale nemal som dost casu a nevedel som jkadial ten kabel dostat von :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tahej ho pruchokou vlevo pod volantem, kudy jdou ostatni kabely ke svetlum a tak.....mozna budes muset sundat nejaky ten plastik, ale......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.