Sign in to follow this  
Followers 0
starman

106 xnd

7 posts in this topic

Mám několik problémů - osvětlení páček topení-umíte to někdo rozebrat,servisu se do toho nechce. Dál-nepovedlo se mi vyndat tachometr kvůli výměně kontrolek,připadám si jako nešika.Další problém je,že si auto občas samo přidá na téměř maximum otáček a zhruba po 20 vteřinách ubere na volnoběh. /Je to po návštěvě servisu !/Dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem taky měnil žárovky u topení teda měnil to otec a říkal že je to hrozná práce. Musíš rozebrat celou palubovku

Share this post


Link to post
Share on other sites

S volnoběhem jsem měl na 106 (1,4 Rally) ten samej problém.Byla to lambda sonda - má se měnit cca po 70 tis (cca 2500kč). Jinak na volnoběh má taky vliv potenciometr škrtící klapky-vychozená poloha volnoběhu (myslím cca 700kč).

Vyndat přístrojovku-tachometr je u 106 problém,tachometr má krátký lanko,je potřeba povolit u převodovky (já ho vyndal i převodem) a pak povytáhnout přístrojovku a povolit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osvětlení páček topení u 106-většinou žárovka vypadne z držáku a visí na kabelech-doporučuju přilepit.Rozebrání-vyndat plastový rámeček-je kolem přístrojovky,rádia,až k popelníku v jednom kuse.Nejhorší je šroubek vpravém rohu nahoře vedle rádia-je to zevnitř-vyndat rádio,já musel vyndat i kaslík u spolujezdce a trubku vzduchu k topení.Doporučuju ten šroubek ušetřit- drží to i bez něj a jde to líp rozebrat.Ten panel s páčkama má šroubky-na klíč zevnitř zhruba v půlce výšky - dostaneš se tam po vyndání rádia.Mám možná někde i fotodokumentaci,kdyby to někoho zajímalo.

PS.:Nevíte někdo,jak vypadá kohout topení-mně dost prosakuje a nevím co vše lze demontovat a rozebrat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

reboot: rozebrat a demontovat lze vsechno :D, ale s tim ostatnim to neporadim :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Osvětlení páček topení u 106-většinou žárovka vypadne z držáku a visí na kabelech-doporučuju přilepit.Rozebrání-vyndat plastový rámeček-je kolem přístrojovky,rádia,až k popelníku v jednom kuse.Nejhorší je šroubek vpravém rohu nahoře vedle rádia-je to zevnitř-vyndat rádio,já musel vyndat i kaslík u spolujezdce a trubku vzduchu k topení.Doporučuju ten šroubek ušetřit- drží to i bez něj a jde to líp rozebrat.Ten panel s páčkama má šroubky-na klíč zevnitř zhruba v půlce výšky - dostaneš se tam po vyndání rádia.Mám možná někde i fotodokumentaci,kdyby to někoho zajímalo.

PS.:Nevíte někdo,jak vypadá kohout topení-mně dost prosakuje a nevím co vše lze demontovat a rozebrat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.