Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zkušenosti


John_Ice

Recommended Posts

Guest Neutronek

Opel Vivaro (dlouhá verze) s mechanickou nájezdovou rampou (vzadu, zadní dveře zvedací nahoru) a kotvícími body, dvě řady sedadel (lavic) uřízly na 2 sedadlo a 1 sedadlo vzadu. Vepředu sedadlo elektrický vysouvací - úprava za bratru 300.000.

Mělo by být vyrobený v březnu + 14 dní na přestavbu, mezitím nám půjčili zdarma Astru novou.

Peugeot expert teepee má moc malý nákladový prostor na výšku, tak jsme museli do většího náklaďáku.

[upravil dne 8/1/14 10:27 od Neutronek]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...
  • O 3 roky později...

Oživím:

pořád máme 1007 a pořád moc spokojeni. Vozíme vnoučata, i velké nákupy.

Bude problém, čím 1007 nahradit. Auta jsou nyní zbytečně delší (2008 SUV délka 4300-3731= 569 mm   - místo v garáži se hodí), nejsou už tak vysoká a hlavně - nevyrábí se ve světlezelené barvě.

Máme r.v.2005, koupeno 2009, takže nám slouží už 13 let. Závady: oba aktuátory dveří (3000?), oba aktuátory B-sloupku (5000?) a obě přední pružiny a horní uložení (už nepamatuju, jestli jsme dali nové tlumiče). Námi najeto asi 45000, celkem 95000

PS: průměrná délka jízdy do obchodu atd. je asi 1 km. Takže kolikrát se dveře musely otevřít a zavřít (2x na jedno zastavení).

 

DSCN5307.JPG

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...