dusan2 Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 Stretavam sa s nazormi ze motor ktory ma cez 200 000 km je k nicomu. Z vlastnych skusenosti viem ze to nie je celkom tak. Zaujima ma ake mate skusenosti a nazory a co si myslite ako predlzit zivotnost motora ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 To máš z toho, že se bavíš s blbcema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SB113 Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 Na P - 309 1,9 D som najazdil vyše 460 tis. km bez problémov. Na P - 307 2.0 HDi mam niečo cez 230 tis. km - bez problémov. Dcéra na VW Passat 1,9 PD 96 kW - vyše 260 tis. km. Keď sa o auto staráš, pravidelne meníš predpísaný kvalitný olej tak 500 tis. km motor určite vydrží. Už som sa stretol s autom ktoré malo najazdené cez 800 tis. a chodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 u niektorých firemných dieselov je štandart za 2 roky najazdiť 200 000km a viac, myslíš si že by za to kupovali tie dieseli keby nie sú spoľahlivé a úsporné? Tu z klubu majú niektorý členovia alebo väčšina, autá ktoré majú nad 200 000km a nikto z nich ešte nerobil generálku motora. Za nespoľahlivosť motora nerátam bežné spotrebáky, ako sú žhaviče, filtre, remenice a tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 Buď v pohodě, mám vyzkoušeno, že bez problémů vydrží přes 500 t. Víc nemám vyzkoušeno, protože pak už se množí problémy s ostatními díly auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 23. únor 2011 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2011 Ja osobne som v pohode len som chcel vediet ci ma niekto podobne skusenosti ako ja . Na Ford tranzit 2,5 di som nalietal 960 000 , teraz Renault master 560 000 bez akyhkolvek oprav okrem startera a Evasion 260 000. Obe dodavky som si od nova sam zabehal servisoval. Je mi jasne ze ako sa o auto staras tak ti sluzi , jasne za musit aj trafit na vydareny kus. Kvalitny olej , pravidelne vymeny a hlavne jazdit s citom zo studenym motorom. Ale tato tema je na velmi velmi dlhe debaty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 když máš takové zkušenosti s naftou, proč se ptáš na životnost motoru??, moc lidí tu takové zkušenosti jako ty mít nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 to som sa aj ja chcel spýtať, na čo sa to potom pýtaš keď máš skúsenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda67 Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 já mám taky třetí diesel a pokaždé zatím vydržel víc motor než celé auto:-) ,měl jsem dvě AX, jedno shnilo při 450 tisících, druhé mi zničil motor chytrolín na emisích když ho přetočil a tedka pažoutek má už taky přes 300t. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 23. únor 2011 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2011 Poznam auta ktore su fakt po 200 000 zrele na repas preto ma zaujima cim to je. Na Mastri po tych 560 000 doteraz nedolievam ani kvapku oleja . Interval 15-20 tis dodrziavam aj ked predpis vyrobcu je 40!!! Chcel som len vediet ci to je vynimka alebo pri dobrej starostlivosti je to normalne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obaf Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 ozzy mi to zobral z ust. ak si najazdil s dodavkami okolo miliona km tak neviem preco pocuvas nazory neakych amaterov. osobne mam na 406 s 270 tisic, dokonca aj spojka je tam povodna, na berlingu 1.9D je momontalne cez 310 tis., viem o 406 2.0 HDI 700 000, a mnoho dalsich aut s pohode odjazdenymi 400 az 500 tisic km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 myslím,že ty výměny co 30-40 tisíc km je hovadina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 Při dobrej starostlivosti je to normálne:). Kdo maže, ten jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 ja poznam umelca na fiate ducato 1.9D a motor po 103tkm KO(ziadne tazke naklady)....za studena rozbeh na podlahu a potom 40km/h na 5ke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda67 Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 no nás taky vezla jedna slečna sekretářka Z Brna do Prahy po dálnici a nedala tam vyšší rychlost než trojku :D:D ta Fabie řvala jak kráva a dokonce jsme i předjížděli :D:D v Praze na kolegův dotaz odvětila,že dělala autoškolu na sídlišti a tam se vyšší rychlost nepoužívá takže neví,že tam nějaká další je:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obaf Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 Ak sa k dieslu nespravas s citom, tak sa necuduj ze nedozije 200 000. MOTOR SI TO PAMATA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 Sused má Felíciu 1,9D r.v.2000, má ju od novoti, to auto má teraz cez 200 000 km na krátke trasy, vozík s vercajgom v kuse zapnutý, ranné štarty hneď podlaha (obrazne) a šup ho do vedľajších dedín na fušky. Tá rároha doteraz štartuje či je +30 alebo -30, je to do slova a do písmena auto otrok(opravý až keď sa pokazí). Každé ráno toho klepáka počujem keď som doma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 rek bych ze ti lidi co rikaji nebo poznaji auta ktere maji 200000km a jsou v haji a to nejen naftove tak jsou pekne stocene. V tyhle republice totiz je spousta lidi co si mysli ze si koupi ojetou naftu 7 let starou a ma najeto 100000km kdyz je to volovina! a kdyz jsem kupoval pred pul rokem 406 s 200000km tak se na me vosli divali jestli jsem blbej nebo co! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda67 Odesláno 23. únor 2011 Sdílet Odesláno 23. únor 2011 tak tak, to je přesné,já kupoval a měla 145t a všichni mi říkali,že má tak o 100t víc...nejmín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 23. únor 2011 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2011 Ved prave . Ja som kupoval Evasion 2,0 80kw mal 250 000 a vsetci si klopali na celo ci som normalny. Ale auto po prvom majitelovi z nezavislym kurenim. Jazdi ako hodinky ziadna spotreba oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.