Butch

Problem s razenim.

21 posts in this topic

Tuhle jedu z BauMaxu a na krizovatece ejhle najednou tam nejde vrazit kvalt. Ani 1, ani 2, ani 3, ani 4, ani 5. Zpatecku jsem tam vrazil nasilim. Zkusil jsem dotahnout lanko od spojky ale moc to nepomohlo. Ted sice uz nasilim tam dam 2-5, ale 1 ani omylem. Behem jizdy to sem tam nekdy preradi dobre, ale vetsinou to tam rvu. Cim by to mohlo byt ? Opravdu z niceho nic. (Mam P405, 1.6). Dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a pod auto ses dival? Jestli ti nevypadly ty tahla od saltrkniplu k prevodovce....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi, mě to na stošestce začalo dělat to samí, když jsem ji asi 10min tůroval a projížděl 40cm vody v Krumlově, abych ji tam nemusel nechat na pospas :( Už jsem byl u několika servisáků, že to začlo z ničeho nic, rvu tam kvalty přes zuby, někdy líp, někdy hůř, někdy nezařadím. Jediný, co mi poradily je nová převodovka.

Jak se to pozná s tím Airboxem a co to vůbec je ? :( Poraďte mi někdo, nebo mi doporučte někoko s kým máte dobré zkušenosti v okolí Brna a Boskovic.

Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Táhla jsou OK. Když nejede motor tak se řaí normálně, ale když jede tak ten kval tam prstě nejde dat(řadící páka nejde pohnout na místo rzchlost.stupně) Olej v převodovce je v dostatečném množství. Tak nevím co s tím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejsem sice automechanik (radsi podotknu), ale nemohly by to byt synchrony? Na druhou stranu, jsetli jo, tak se ti stejne asi vyplati spis nejaka jina (treba i stara) prevodovka. Co me rikali v servisech, tak je to rozhodne levnejsi nez tu stavajici opravovat. Popripadne si ji nekde zamluv, dej pak auto do servisu at ji vymontujou, zkusej rozebrat a kdyz to nebude fakt kravina, tak dojet koupit tu jinou a vymenit. Presne takhle jsme to udelali u rodinnyho Nissana a lip to vyresit asi neslo :(

Tak hodne stesti panove ... Makovice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli jsou to synchrony, tak se to dá zjistit jednoduše. Když budeš řadit nahoru, tak mačkej dvakrát spojku a když dolu musíš dát meziplyn. Je to jako u náklaďáku, který nemá synchronizovanou převodovku. Doufám, že to nemusím rozepisovat do detailu, jak na to. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radek: Problém je, že mě to řadí blbě i nahoru, i dolu. Oprava by údajně mohla při výměně 2 synchronů vyjít i na 15000, takže si zatím nechám zajít chu? a budu šetřit na novou (starou) převodovku za 6000. :mad:

díky a zdarec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi, tyhle problémy, co popisujete, vypadaj nejspíš na spojku. Tou bych rozhodně začal. Snad nevěříte, že by se vám během jednoho okamžiku rozsypaly včechny synchrony??? Podle mě vám prostě úplně nevystavuje spojka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze tim padem trochu pritahnout lanko.... jinak prevodovka za 6000 je dost draha.... tipnul bych spis polovinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obávám se, že to nebude jen lanko - vždy? psal, že to moc nepomohlo. Nedávno u mě někdo takovýhle problém řešil - vypínací páka spojky měla užvejklý pozdro, uvnitř na takovém kloubu. Takže hurá motor ven...

Převodovka za 6tis? Na jaké auto??? 205/309/405 starý model (zpátečka pod 1) do 2tis, nový model (zpátečka vravo dozadu) tak 3tis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MOzna to bude jenom nejaky kix s lamelou spojky. Shodim prevodovku a uvidime. Uz vidim, jak se muj osobni mechanik vzteka jak ji tam bude rvat zpatky :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo ten mtor ven nemusi, ale i tak je to opruz tu spojku vytahovat a pak jeste vetsi ji tam rvat zpatky

¨

BTW: taky si myslim, ze to bude neco s tim spojkovym loziskem nebo tou vypinaci pakou.... Toho, ze jsi povoloval lanko jsem si puvodne nevsiml.....:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cau:zkus pri vypnutem motoru zaradit jednicku, potom se seslapnutou spojkou startuj.Jestli bude auto poposkakovat,tak je v prdeli nejspis spojka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je blbost, s tím poposkakováním při startování! Pokud by to dělalo to, co popisuje Jaris, to už bys měl spojku tak v p...., že bys nezařadil ani násilím.

Ta spojka, pokud nevypne úplně a nepatrně zabírá, nemá takovou sílu, aby jakkoliv poposkakovala s autem - ale ten nepatrný záběr bohatě stačí na to, aby nešlo zařadit. Nevymýšlejte nesmysly... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tož sem to vyzkušal, ale jak říká Oddie, asi to nebude vono. Problém je, že už mi i v srvisu řekli, že "pošoupli" spojku výš a stejně prd. Asi budu fakt muset zainvestovat a dát to na rampu Pežo?áckým zřízencům :mad: To zas bude pálka.

Chladič VALEO mě i s montáží a dovozem z Vídně do Mariboru stál 250€

Share this post


Link to post
Share on other sites

kua. ja som prevodovku tu u nas nemochol zohnat pod 13000Sk. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

problém mám i já u 605. Někdy (jednou za dva týdny) po nastarování nejde nic zařadit-nevypíná spojka. MUsím startovat s kvaltem. Po někdy kratší, někdy delší jízdě se všechno uklidní a spojka normálně spojuje. Chtěl jsem se zeptat: Je na pedálu nějaký samostav, který vymezuje vůli pedálu (mrtvý chod)? nebo to bude ve spojce samotné? Děkuju

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to je teda dobrý, že by ty převodovky stály fakt za p...d? Je pravda, že mě taky občas nejde zařadit, občas tam jde blbě jednička, ale vždycky se to srovnalo. Spojka je zatím v pořádku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.