Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Firmy,které dělají přestavbu LPG


John_Ice

Recommended Posts

no nic jsou drahý jak prase a ta sleva na LPG 0,50h na litr at se s tím jdou vyfotit!!Polsko 15,70l LPG a kvalita o dost lepší než u nás!!AC stag 4 za 28000kč?dobrý vtip!švára toho staga dělá za 16000Kč!!nevím podle mě BRC je předražený,za ty peníze bych dal tohle

http://www.lkauto.cz/lpg-solaris to je špica,plný automat žádná kalibrace nic jen namontuješ a jezdíš!!:D:D:D

[upravil dne 21/1/11 21:46 Charlie 1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Taky jsem pořád v rozvahách jestli nechat předělat evasiona na LPG. V nejbližší firmě kde to dělají mi nabídli přestavbu italského systému lovato za 28tis kč do rezervy. Cena se mi zdá vysoká, čekal jsem že seženu do dvacky přestavbu. Jinak znám pár lidí, co si tam nechali přestavit auta na LPG a všichni spokojení. Já najezdím ročně max 10tis km, takže při úspoře 1kč/1km se mi investice vrátí za 3-4roky. To je ale tak předpokládaná doba dokdy bych chtěl mít stávající auto. Proto by mě taky hodně zajímala možnost předělání systému do jiného auta (stejný model nebo jiný model). Máte někdo typ kde nechat systém LPG namontovat levně a kvalitně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

věděl bych o někom budu tam nechávat přestavovat 406.Systém Stag 300 ,vstřikovače Valtek T30 cena kolem 15000tis,sekvenční stříkačka,napiš mi co máš za auto,obsah,kolik to má válců a KW a koní a já se zeptám,musel by jsi přijet do český skalice,doba přestavby ráno přijedeš a večer hotovo!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Charlie sorry,není to ve zlém,ale připadáš mi někdy,že si tu děláš reklamu(vždy napíšeš o Skalici a výhodná cena).Kouknul jsi se,kde vůbec bydlí...je mu se zdá za 28 hodně a myslíš si,že pojede 250km někam,aby si dal LPG?Ještě systém,kterej se dělá podle mě všude?Jo cena je super za 15,to žádná,ale záleží,jestli dotyčnej bude mít taky takovou cenu...všude se to pohybuje 20-25 a když připočítám servis možná bych těch 5obětoval a někde blízko si to nechal udělat (jako já 250km od baráku :D,ale to je o trochu jiné).

Podle mě s náběhem 10 000km/rok to asi nemá cenu,je to podle toho kolik prostě s tím autem naběháš.O ničem jiném to není.

[upravil dne 21.3.2011 11:05 John_Ice]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zase myslím, že i při nájezdu 10tis/ročně to není špatná investice, ikdyž se vrátí později a pokud se auto rozpadne nebo nabourá a nemá cenu ho opravovat? Pak právě chci zjistit možnost a cenu přestavby do jiného auta oficiální cestou. Hlavní problém vidím ve spotřebě. Firmy nabízející přestavbu tvrdí, že při montáži sekvenčníno vstřikování LPG spotřeba zůstává stejná jako při provozu na benzín. Majitelé přestavěných aut ale tvrdí vesměs opak a to tak, že sekvenční vstřikování má procentuálně vyšší spotřebu oproti provozu na benzín než staré systému se směšovači, kde šla směs rozumně přiškrtit na nejlepší poměr výkon/spotřeba.

Nejblíž mám možnost nechat auto předělat zde: http://www.autanaplyn.cz/cenik-montazi-lpg/

Ovšem nejlevnější přestavba sekvenčního vstřikování je za 25 tis kč, což se mi zdá hodně. Dal bych tak maximálně do 20tis kč. Revizní kontrola jak znám z předchozích aut co jsem měl na LPG je uplně o ničem, chlap projde s pípákem hadice u motoru, bouchne razítko, veme prachy a ahoj za rok :roll Jinak sem nikdy nepotřebova nic na autech s karbecem štělovat, staré škodovky mi šlapaly na plyn super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zase myslím, že i při nájezdu 10tis/ročně to není špatná investice, ikdyž se vrátí později a ......

vždyt to říkám ,záleží prostě kolik najede.Taky záleží do jakého auta(objemu)když se to dá do auta,které žere 7l/100km a najede se s tím 10 000km/rok a investice bude těch 26 000kč máš pravdu je to cca za 3roky,když se to dá to auta,které žere 10l/100km je to zpátky za 2roky.(za předpokladu,že plyn to bude žrát o 2l více a to bez diskuze,prostě to tak je!!! a dále není počítáno s rozjezdy na benzín)Myslím si že tím pádem se investice u toho prvního případu vrátí kolem 4let.(je to jenom cca)Protože když člověk najede 10 000km je to určitě jenom více méně po městě a tam se stále startuje,ikdyž zas teplej motor už si veme plyn.

Nevím proč jsi rozhodlej jenom pro Lovato.Někde jsem četl,že nic moc,ale to nechám na tobě.Kouknul bych se taky na BRC či na ten Stag co říkal Charli nebo Elpigaz.Levnější sekvenci určitě neseženeš.Jenom co nabízí Charli.

Vše je jen otázka peněz bohužel,ale chce to prostě najít tu správnou firmu!!Ikdyž řeknou mnoga jsem toho udělali,tak ten tvůj můžou pokurvit,bohužel a záleží opět na nich jak se k tomu postavěj.Jestli neřeknou to už jste měl,prostě benzín to snese plyn ne(to je taky pravda,že plyn je choulostivější)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ten evasion si v průměru vezme 10litrů, z toho minimálně půlka jezdění po městě. Lovato jsem si nevybral a ani nevím co bych si vybral. Mám pocit, že ve škodovkách (130L, 2x favorit) sem měl ve všech lovato systém. Právě Lovato Easy Fast mi nabízí ta firma (plyndoauta.cz) jako nejlepší systém podle nich. Dal bych tady obsah mailu co mi poslali kdyžtak, ale nevím jestli se to hodí, nebo spíš do zpráv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

omlouvat se přece nemusíš ;) Určitě jsi to nemyslel ve zlém....a cena je určitě taky super.Ale většinou lidi co chtěj LPG jsou ti cokoukaj na každej halíř(nic ve zlém)a prostě ti nepojede 200km nějak,kde má tenhle ,,systém,, za barákem a říkaj si,že bude třeba problém v servisu a nebo tak něco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 roky později...
  • O 5 měsíců později...

Do diesla LPG nenamontuješ, to už z principu funkce toho motoru nelze nahradit naftu plynem. Resp. něco jsem četl o tom, že to montují do pracovních strojů (bagry, traktory apod.) kde se vstřikuje do spalovacího prostoru současně i LPG. Ale u osobního auta jsem to ještě neviděl.

Upraveno uživatelem Driver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Google mi našel firmy, které dělají LPG (CNG) do nafty, i osobáky. Cenu přestavby jsem nenašel, ale zdůraznuje se, že vhodnější je to pro nákladní a pracovní vozy, kde je velká spotřeba pohonných látek. Budu citovat:

"Avšak ne u každého vozidla se tato přestavba vyplatí.

Je nutné zvážit, jaké provozní náklady má Vaše vozidlo a s jakou intenzitou je využíváno. Cena přestavby konkrétního vozidla je samozřejmě také důležitá. Obecně lze říci, že vzhledem k ceně přestavby a možnosti % úspory je duální systém vhodný zejména pro nákladní vozidla, pracovní stroje a agregáty u kterých je předpoklad pracovního nasazení a většinou mají velkou spotřebu nafty.
Například nemá smysl přestavět osobní automobil, který má spotřebu nafty 5l/100km a měsíčně najede pouze 1000km.Návratnost takové investice by byla několik let."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...