Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kúrenie - ventilátor len na 4. stupeň


Stefan00

Recommended Posts

Zdravim vas o prosím o radu, mám Citroen Jumper 2,2 HDi, r. 2007- ako Boxer

Prestal mi ísť ventilátor kúrenia na 1., 2. a 3. stupeň, na 4. ide.

Nemáte niekto podobné skúsenosti, môže to byť len poistka, alebo nejaký regulačný obvod ?:myslim

Ďakujem za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak som to kupil v citrone a nakoniec to bolo za 26€ na 3-kový Jumper. Predtým mi povedal cenu ND na 2-kový.

Vymenil mi to syn a hneď to ide. Pôvodný odporovy člen som pemeral a ukazuje sa mi, že je OK. Skúsim ho naspäť nahodiť a uvidí sa... Možno bol len zlý kontakt.:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 roky později...

Misto orig.tepelne pojiistky mam namontovanou nahradu 6A 250V 220` za par korun.Pozor neletovat cinem,lepsi je svorkovnice bez izolace.Velka teplota.Hodne se zahriva musi byt namontovano na svem miste.Tep.pojistka ochranuje cely odpor i ventilator.plati pouze kdyz funguje nejvyssi rychlost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...
  • O 1 rok později...

Ať nezakládám nové vlákno tak se přidám sem. Mám taky u Ducata problém s ventilátorem topení. Přestal fungovat úplně, když ale chvíli hýbu přepínačem, tak se na nějaké poloze rozběhne, fouká třeba i na max, ale přitom přepínač jenv poloze 0, nebo fouká na 3jce tak jak má, jakmile ale otočím jinam, tak se vypne. Ráno se mi povedlo ho rozběhnout na 3jku, ale po 2km se sám vypnul. Když vypne, zhasne i kontrolka zaplé klimatizace, jakmile se roztočí, kontrolka zas svítí.

Nesetkal se s tím někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@jarokare díky, na odpory jsem koukal, konektor se zdá být v pořádku a i odpory co jsem měřil multimetrem se zdají dobré. Teď mi třeba běží ventilátor na plno a je jedno kam otočím kolečkem. 

Zkusím vyměnit ten přepínač a uvidíme, sice je to pakárna ten střed rozebrat, ale je pravda že pak by měl jít ten přepínač už dobře ven. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže dnes dorazil originál přepínač, vyměnil jsem ho a vše funguje. Byl utavenej na jednom pinu. Po montáži mi teda nechtěl jet větrák na 2jku a nespínala klima, ale to jsem hned šel po odporech a tam stačilo přihnout konektory a už vše šlape jak má. Díky za radu.

Kdyby to někdo také měnil tak je potřeba vytahnout rádio, schránku nad rádiem, plechový držák rádia - 2šroubky, držák pití se spímačema - 1šroubek pod gumou v držáku pití a pak opatrně zabrat, jsou tam plastové packy. Dál 4šroubky ovládání ventilace - 2nahoře, 2dole. No a pak už jen ovládání zatlačit dovnitř, opatrně ho přetočit ovladačema dolu, odpojit 2 konektory a 2 malé šroubky drží ten přepínač. Víc netřeba. Pak opačně složit zpět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...