Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zapojeni aktivni subwoofer


dysan

Recommended Posts

R a L zapoj do radia jestli tam mas vystup na sub jiank pouzij konektory pod tim, Rem musis zapojit myslim bud k modremu nebo zlutemu kabelu co vede do radia jak je ta svorkovnice ,GND je kostra,to pripoj na jakykolv dobre vodivy misto na aute,ale aby tam nebyl lak..nebo na - baterie a ten prostredni na + baterie...

[upravil dne 28/12/10 15:27 Dadadavid]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak píše Dadadavid, jen to malinko rozvedu. Pokud máš na autorádiu výstup na zesilovač, tak to připojíš cinchema do R/L, pokud nemáš, tak vezmeš výstupy na zadní nebo přední reproduktory a připojíš to do těch konektorů pod tim R/L.

rem bývá modrý kabel od rádia popsaný jako Remote, nebo Antena, slouží to k zapínání zesilovače. GND je kostra, B12V je stálý plus od baterky, co nejblíž k baterce dej odpovídající pojistku. Sub gain je zesílání a frequency by mělo být nastavení dolní propusti, pak ale nechápu ten popisek 0-12dB.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S takovým mrňouskem je to jedno, ale každopádně nezapomenout na jištění - viz schéma. Jinak to připojení paralelne k repro je možné, ale je potřeba podotnout že taky zálež na vstupní impedanci toho SW, pokud by byla nízká tak budeš více zatěžovat koncový stupeň rádia. V tomhle případě bude asi dostatečně vysoká, ale přesto to raději píšu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rem: Měl by být na konektoru z té druhé fotky, na první jsou výstupy na reproduktory. Takhle ti neřeknu který to je, ale vem si zkoušečku a použij kabel, na kterém bude po zapnutí rádia +12V proti zemi. Když takový nenajdeš, bude stačit ten na kterym bude +12V po zapnutí klíčku. Pokud se nepletu, tak tlustý žlutozelený máš stálou kostru a na tom tlustym červenym bude +12V, akorát si ted nejsem jistý, jestli je stálý, nebo spínaný klíčkem, zkus to proměřit a uvidíš. Prostě potřebuješ kabel na kterzm bude +12V bud po zapnutí rádia, nebo klíčku.

Jestli budeš brát signál z výstupů na repro, tak vem pravou i levou stranu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojení pinů máš třeba zde: http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/electric/radio/conector/conec1.htm tebe zajímá číslo 5. Brát signál zezadu není úplně šťastné možná to bude bručet - lepší by bylo to vzít hned za rádiem nějakou slušnější a hlavně stíněnou dvojlinkou. Stejně odtud povedeš napájení, takže je to za pár desetikorun a stejná práce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nedělej on ten tvůj subwoofer má sice asi hovno odběr, ale zásuvka je jištěná snad jen 10, nebo 15A pojistkou a vedou k ní tenoučký šnurky. Natáhni normálni kabel k baterce, uděláš líp a až zjistíš, že to hučítko hraje na houby, tak aspon bude základ na něco lepšího :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

všechno vyřešeno až na napajení subwooferu. Napadlo mě, že bych mohl použít 12V zásuvku v autě. Myslím, že je pod napětím i když je auto nenastartované.

Né tohle fakt né... to je čuňárna, něco menšího OK, ale tohle fakt ne. Nicméně tím, že píšeš vyřešeno bez napájení je mi jasné, že jsi to připlácnul vzadu k těm repro a nic jsi netáh... no kdo chce kam pomozme mu tam :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...