Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

centrální stěrač na 205


Mirek_205GTi

Recommended Posts

Pokud někdo chcete bádat, kamarád má doma komplet stěrač na Mercedes 190 - ten je nejenom centrální, ale taky vyjížděcí - nedělá přesný půlkruh, ale nahoře kousek zaleze, a po stranách vyleze... To myslím na pažoutu hned tak nikdo nemá! A myslím, že tak za 1000,- by jej nechal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze: zakladem je: Sterac z Cit. BX.....

potom - odmontujes oba sterace, odmontujes ty "motylky" co jsou na tech obrazkach a nakonec motorek. Jden z tech motylku prijde zkratit na 48mm (stred - stred) misto 65, ktery ma puvodni... Musi se to svarovat :( pak to zase namontujes a pripojis tahlo, ktere ovladalo pravy sterac - doporucuju si to poznacit :) protoze je kazde jinak dlouhe. No a nakonec primontujes sterac v poloze uplne dole vpravo, pokud bys chtel mit sterac uprostred, tak musis na motorku povolt sroubek, ktery drzi to tahlo a jednoduse posunes sterac doprostred a zase to utahnes.... Tot vse :cool:

Jeste k tomu steraci BX: nevim, jestli meli vsechny ostrik primo z toho raminka nebo je to jen u nekterych. POkud bys sehnal ten s ostrikem z raminka, musis jeste doresit napojeni hadicek od nadrzky ostrikovacu :)

No a tu diru po levem steraci normalne ucpi nejakou zateckou - treba do riditek :D

Tak hodne stesti a pak tzase napis jak to dopadlo nebo poslůi nejake photo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pripadne se pouzivaj cele mechaniky treba z fiata (uno ??) nebo seata ibiza, olcita ....

nebo staci sundat jeden sterac ( a schovat tu hridelku nebo ji uriznout) a nechat jen jeden a na motorku na tom tisicihranu nastavis aby zacatek a konec kyvu vychazel tak jak potrebujes (jestli ma zastavovat uprostred nebo na kraji) pokud bude malej uhel taxe ta paka prez kterou se to pohani zkrati nebo prodlouzi proste jak je potreba ...

a jen doufam ze nekecam pac u peugeota sme to jeste nedelali ale jde to u oplu, skodovek, VW a dalsich tak snad frantici nevymysleli neco uplne jine :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

dělal to někdo podle toho anglického návodu?

nezdá se mi že když to zkrátím o 1,6 cm tak mi to bude místo úhlu 90° chodit 180°

jen jsem nepochopil na co je třeba ten těrač z BXa?

pokud se tam zracují ty páky tak na to můžu dát jakýkoliv stěrač,ne?

nebo že y to bylo proto že normální stěrače jsou na koncích zahnuté aby byli rovnoběžné se spodní hranou skla?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 10 měsíců později...

tak jsem přes víkend namontoval na svůj vůz centrální stěrač.

pracovní postup dle návodu výše.

maximální spokojenost.

cena 100 kč táhla stěračů (abych si případně nezničil ty svoje)

a 100 kč stěrač z bx. oboje vrakoviště.

do toho stěrače se ale musí koupit správně dlouhý stěrač, ten z bx je dlouhý.

Pokud by měl někdo zájem, tak ten upravený díl mám jeden navíc (dělal jsem pro jistotu 2)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...