tomish Odesláno 4. listopad 2010 Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Zdravím, chci se zeptat, jestli jsem jediný, kdo má problémy s viditelností displaye rádia na větším světle? Případně jestli nevíte, co s tím udělat, aby byl display viditelnější? Co vím, tak se do tohoto auta montovali tři displaye, mám ten \"nejhorší\" z nich, tedy grafický, červený. Výměna displaye by byla možná, pokud bych ho sehnal. Jestli podobné vlákno existuje, tak se omlouvám, já ho však nenašel. Předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 4. listopad 2010 Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 O displejích se tu toho píše hrozně moc. Jediná náprava je jeho výměna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomish Odesláno 4. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Já jsem tu hodně četl o tom, že jim to blbne za tepla, na slunci apod. U mě je jediným problémem světlo, což je u těchto displayích normální. Spíš mě napadlo, jestli jiné podsvícení, nebo ten lepší display. Dá se to vyměnit za lepší display bez výměny rádia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 4. listopad 2010 Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 V tomto případě je otázka, zda máš v pořádku podsvícení. Některé displeje mají na podsvícení žárovky, novější LEDky. Ještě mě napadlo, když zhasneš světla zvýší se jas displeje? Máš denní svícení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomish Odesláno 4. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Mám zapnuté světla automaticky po startu. Ale podsvícení svítí vždy, i když jsou světla vypnuté (jednak se mi je nějak povedlo vypnout a jednak, když zapnu radio při vypnutém motoru, tak je také podsvětlený). Podsvícení funguje. Asi tam budou žárovky, je to z roku 2003. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 4. listopad 2010 Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Když rozsvítíš světla na páčce sníží se jas displeje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomish Odesláno 4. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Ne. Ale když se mi povede je zhasnout, zvýší se jas displaye klimatizace a zhasne palubka - ale display rádia je pořád stejný. [upravil dne 4.11.2010 13:23 tomish] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 4. listopad 2010 Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Tak tam bude v podsvícení nějaký problém. Při denních světlech by měl jas všech displejů být na plno. Při rozsvícení světel páčkou nebo světelným sensorem se má jas snížit. Máš v menu palubního počítače nastavení jasu displejů? Nejlépe bude, když dáš VIN a snad to bude jasnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomish Odesláno 4. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Pokud vím, tak nemám. Vin je: VF33HRHSB82826219 Když to budeš hledat, můžeš mi sem vypsat i servisy a výbavu? Zajímalo by mě, jestli mám rádio s RD3, abych mohl místo CD měniče připojit USB krabičku. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 4. listopad 2010 Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Máš RD3. Auto vyrobeno 4.1.2003 a tady jsou charakteristiky Modelová řada 307 Č. APV/PR 09553 89 1 0251 Datum poč. záruky 31.1.2003 Sériové výrobní číslo motoru 10 DYLX 4123696 Sériové výrobní číslo převodovky 20 DM09 5647519 Nové předpisy EU e2*98/14*0252*04 Všeobecné informace DRUH VÝROBKU OSOBNÍ VOZIDLO OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU PEUGEOT MODELOVÁ ŘADA 307 TYP KAROSERIE KOMBI PRO VOLNÝ ČAS ÚROVEŇ VÝBAVY ŠIROKÝ ÚHEL 2 MOTOR VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED FAP PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5 TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ BARVA KAROSERIE LAK MODRÝ CHINE TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ TKANINA MINIKA + EFKA \"PS\" BARVA ČALOUNĚNÍ \"FM\" PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 L MOTOR (TYP) MOTOR TYP EW/DW PŘÍDAVNÝ EMBLÉM, RŮZNÉ SW EMBLÉM BEZ MONOGRAMU Charakteristiky vozidla ÚROVEŇ VÝBAVY ŠIROKÝ ÚHEL 2 TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ BARVA KAROSERIE LAK MODRÝ CHINE TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ TKANINA MINIKA + EFKA \"PS\" BARVA ČALOUNĚNÍ \"FM\" PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 L ŘÍZENÍ POSILOVAČE ŘÍZENÍ S PROMĚNLIVÝM ÚČINKEM SOUKOLÍ POHONU RYCHLOMĚRU BEZ C T Přívod paliva do motoru MOTOR VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED FAP DETEKTOR VODY FILTRU MOTOROVÉ NAFTY BEZ DETEKCE VODY V NAFTOVÉM FILTRU BLOK VÁLCŮ (MATERIÁL) LITINOVÁ SKŘÍŇ VÁLCŮ PALIVO NAFTA EMISNÍ PŘEDPIS (MOTOR) ODST EMISÍ EU 2000 (MOTOR) MOTOR (TYP) MOTOR TYP EW/DW KATALYZÁTOR KATALYZÁTOR 2 DÍLNÝ S FILTRY POKOV PLATINOU CHLAZENÍ OLEJE VÝMĚNÍK CHLAD KAPALINY/OLEJE MOTORU OHŘEV OKRUHU ODVODU PLYNŮ Z KLIKOVÉ SKŘÍNĚ BEZ ŽHAVENÍ OKRUHU PALUBNÍ DIAGNOSTICKÝ SYSTÉM EOBD BEZ AUTODIAGNOSTIKY \"EOBD\" ZAŘÍZENÍ NA SNÍŽENÍ EMISÍ VE VÝFUKOVÝCH PLYNECH RECIRKULACE VÝFUKOVÝCH PLYNŮ \"EGR\" TECHNICKÝ EMISNÍ PŘEDPIS VOZIDLA TECHNICKÉ ODSTRAŇOVÁNÍ EMISÍ VOZIDLO L4 FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC PYLOVÝ FILTR VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 2 RYCHLOSTI ZDOK 400W ZACHYCOVÁNÍ BENZINOVÝCH PAR BEZ RECYKLACE BENZÍNOVÝCH PAR PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ VSTŘIKOVACÍ SYSTÉM BOSCH Převodovka - Převodné ústrojí PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5 PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 L PŘEVODOVÝ POMĚR CP 19 X 70 SOUKOLÍ POHONU RYCHLOMĚRU BEZ C T STYL KOLA SLITINOVÝ RÁFEK ARIANE 5 AJOURS 16 PALCŮ DIFERENCIÁL (PŘEVODOVKA) DIFERENCIÁL 70 PNEUMATIKA (ROZMĚRY, TYP) PNEUMATIKA 205/55 R16 V NEZESÍLENÁ KOLA S PNEUMATIKAMI RÁFEK 6 PALCŮ 1/2 KOLO (TYP) MONTÁŽ SLITINOVÉHO RÁFKU TYP PŘEVODOVKY MAN PŘEV BE4R Pérování - Řízení - Brzdy PROTIBLOKOVACÍ SYSTÉM ABS PROTIBLOKOVACÍ SYSTÉM KOL ABS ZADNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR VZADU PRŮMĚR 27 ŘÍZENÍ POSILOVAČE ŘÍZENÍ S PROMĚNLIVÝM ÚČINKEM PŘEDNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR ZKRUT TYČ PŘED PRŮM 23 BRZDA TYP PŘED KOTOUČE S CHL DRÁŽKAMI/ZAD KOTOUČE ODPRUŽENÍ / ZAVĚŠENÍ NORMÁLNÍ PÉROVÁNÍ DYNAMICKÉ ŘÍZENÍ STABILITY SE SYSTÉMEM ESP PŘIDRUŽENÁ VARIANTA BRZDOVÉHO SYSTÉMU ESP BOSCH 5 7 Karoserie - Vybavení ZAŘÍZENÍ PRO PŘIPOJENÍ PŘÍVĚSU BEZ TAŽNÉHO ZAŘÍZENÍ AKUSTICKÉ HOUKAČKY POLYFONICKÁ HOUKAČKA ANTÉNA ANTÉNA STŘECHY KRÁTKÁ BOČNÍ OZDOBNÉ LIŠTY (VZHLED) BOČNÍ OCHR LIŠTY V BARVĚ KAROSÉRIE BOČNÍ OZDOBNÉ LIŠTY (ROZMĚRY) BOČNÍ OCHR LIŠTY OZDOBNÝ KRYT KOLA (STYL) ODRAZKA APOLLO ZPĚTNÉ SVĚTLO S 1 SVĚTLEM ZPÁTEČKY PŘÍDAVNÁ OCHRANA (POD MOTOREM) BEZ DOPLŇOVÉHO KRYTU POD MOTOREM DOPLŇKOVÁ FUNKCE VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA VNĚJ ZRC SKLOPNÉ MANUÁLNÍ OZDOBNÁ KONCOVKA VÝFUKU BEZ OZDOBNÝ NÁSTAVCE VÝFUKU STĚRAČ SKLA ČELNÍHO OKNA PŘED STÍRAČ SE SNÍMAČEM INT DEŠTĚ STĚRAČ SKLA ZADNÍHO OKNA ZAD STÍRAČ STĚRAČ SVĚTLOMETU BEZ STÍRAČE SVĚTLOMETU UZÁVĚR PŘEDNÍHO ČELA BEZ VÍKA PŘEDNÍHO ČELA STŘEŠNÍ OKNO SE SKLEM STŘECHY NÁRAZNÍK PŘED/ZAD NÁRAZNÍK ST V BARVĚ KAROSÉRIE LAPAČ NEČISTOT (ZÁSTĚRKA) BEZ ZAD LIŠT SVĚTLOMET DO MLHY SVĚTLOMETY DO MLHY VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (NA STRANĚ ŘIDIČE) VNĚJ ZRC ŘIDIČE ELEKTRICKÉ OVL VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (NA STRANĚ SPOLUJEZDCE) VNĚJŠÍ ZPĚT ZRCÁTKO U SPOLUJEZDCE S ELEKTR OVLÁD NÁHRADNÍ KOLO PLECHOVÝ RÁFEK+STAND PNEU VNĚJŠÍ DOPLŇKY KLIKA VNĚ+KRYT VĚT AL+ZRC VNĚ C KAROS OSTŘIKOVAČ SKLA ZADNÍHO OKNA ZADNÍ OSTŘIKOVAČ SKEL OTVÍRACÍ STŘECHA PEVNÁ STŘECHA OZDOBNÉ LIŠTY NÁRAZNÍKU PÁSKY NÁRAZNÍKŮ V BARVĚ KAROSÉRIE OKNO (VZHLED) LAK+PŘELAK OKNO U ZADNÍHO SLOUPKU (DRUH) PEVN SKLO ZAD ČÁSTI STŘECHY OKNO (TYP) PŘEDNÍ OKNO TLUM KROMĚ SINGAPOUR Vybavení interiéru TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ TKANINA MINIKA + EFKA \"PS\" ALARM BEZ ALARMU ZADNÍ OPĚRKA HLAVY ZAD OPĚRKA HLAVY SEŘÍDITELNÁ PŘEDNÍ OPĚRKA HLAVY OPĚRKY HLAVY PŘED SKLONITELNÁ ZADNÍ SEDADLO 3 ZADNÍ ODDĚLENNÁ SEDADLA (1 POSUVNÉ) PŘÍDAVNÉ SEDADLO BEZ PŘÍDAVNÉHO SEDÁKU LOKETNÍ OPĚRKA ZADNÍHO SEDADLA BEZ ZAD LOK OPĚR LIŠTA PODLAHY LOŽNÉHO PROSTORU S LIŠTOU PODLAHY NÁKL PROSTORU KRYT ZAVAZADEL S KRYTEM ZAVAZADEL ZADNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS BEZP PÁSY ZAD 5 NAVÍJEČŮ 3-DVEŘ PŘEDNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS PÁS S PŘEDPÍNAČEM SE SIGNALIZACÍ PODNEBÍ (VNĚJŠÍ TEPLOTA) ZEMĚ NORMÁLNÍM PODNEBÍM RYCHLOSTNÍ STUPNICE STUPNICE V KM/H PŘÍPRAVA PRO RÁDIO NAPÁJ ANTÉNY PŘIJÍMAČE VÝŠ REP PŘED/ZAD STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO PŘÍDAVNÉ TOPENÍ PŘÍDAVNÉ TOPENÍ AUTOMATICKÉ VYBAVENÍ PŘÍSTROJOVÉ DESKY PALUBNÍ DESKA STANDARD+KRYT ALU VIF STŘÍBRNÁ OBMĚNA VNITŘNÍHO ZAŘÍZENÍ A VYBAVENÍ KOŽ VOLANT RUKOJEŤ OCHR MĚCH REPRODUKTOR 4 REPRO PŘED (2 TW+2 PŘED)+2 ZAD REPRO OVLÁDÁNÍ AUTORÁDIA DÁLKOVÉ OVL AUTORÁDIA BEZ FUNKCÍ CD STÍNĚNÍ (ROLETKA, BOČNÍ SLUNEČNÍ CLONA, CLONA STŘEŠNÍHO OKNA) BEZ ZAD ROLET NASTAVENÍ VÝŠKY PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE ZDVIH ZAŘÍZENÍ SPOL PODÉL SEŘÍZENÍ NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE BEZ DRŽADLA LOMBAIRE A BOČ ŘID NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE BEZ DRŽADLA LOMBAIRE A BOČ SPOLUJEZDCE SKLÁPĚNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE BEZ SKLOPENÍ PŘED SEDÁK ŘIDIČE SKLÁPĚNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE BEZ SKLOPENÍ PŘED SEDÁK SPOLUJEZDCE LOKETNÍ OPĚRKA PŘEDNÍHO SEDADLA PŘEDNÍ LOK OPĚRKY ŘID A SPOLUJEZDCE UKAZATEL VNĚJŠÍ TEPLOTY INDIKÁTOR VNĚ TEPLOTY KOMPAKTNÍ DISK BEZ MONTÁŽE KOMPAKTNÍHO DISKU ODKLÁDACÍ SCHRÁNKA BEZ PŘIHRÁDKY NAVIGAČNÍ SYSTÉM BEZ NAVIGAČNÍHO SYSTÉMU SPOUŠTĚČ ZADNÍHO OKNA ELEKT OVL OTEVÍRÁNÍ ZAD OKNA SEKVENČNÍ SPOUŠTĚČ PŘEDNÍHO OKNA U ŘIDIČE OTEVÍRÁNÍ PŘED OKNA ŘIDIČE SEKVENČNÍ OVL SPOUŠTĚČ PŘEDNÍHO OKNA U SPOLUJEZDCE OTEV PŘED OKEN SPOLUJEZDCE SEKVENČNÍ OVL DISPLEJ DISPLEJ (RÁDIO+HODINY+A NEBO T›,CD) KOSMETICKÉ ZRCÁTKO ŘIDIČ+SPOLUJEZDEC ZATEM S OSVĚTLENÍM UKAZATEL HLADINY OLEJE ČIDLO HLADINY OLEJE PROVEDENÍ ZADNÍ OPĚRKY HLAVY MONTÁŽ 3 ZAD OPĚREK HLAVY VYHŘÍVACÍ VLOŽKA NEVYHŘÍVANÉ SED PŘEDNÍ BOČNÍ AIRBAG NAFUKOVACÍ VAK BOČNÍ HRUDNÍ+SLOUPKU AIRBAG SPOLUJEZDCE NAFUKOVACÍ VAK NA STRANĚ SPOLUJEZDCE ELEKTRICKÝ SPOUŠTĚČ OKNA (FUNKCE) OCHRANA PROTI PŘISK ŘID+SPOLUJ PŘED/ZAD PALUBNÍ POČÍTAČ S PALUBNÍM POČÍTAČEM PAKET VÝBAVA BEZ SADA VÝBAVY VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (VYHŘÍVANÉ) VNĚJ ZRC VYHŘÍVANÉ NEUTRALIZACE AIRBAGU MANUÁLNÍ NEUTRALIZACE VAKU AIRBAGU OCHRANA PŘEDNÍHO MÍSTA BEZ OCHRANY PŘED MÍST ÚLOŽNÝ PROSTOR (MÍSTO ŘIDIČE) BEZ PŘIHRÁDKY PŘED KONZOLE STŘECHY ROZHLASOVÝ PŘIJÍMAČ AUDIOSYSTÉM S PŘEHRÁV KOMPAKT DISKŮ A RDS \"RD3\" CHLAZENÍ KLIMATIZACE AUTOMATICKÁ KLIMATIZACE TEMPOMAT (REGULÁTOR RYCHLOSTI) BEZ REGULACE RYCHLOSTI OVLÁDÁNÍ VÝŠKY PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE ZDVIH ZAŘÍZENÍ ŘIDIČE PODÉL SEŘÍZENÍ VNITŘNÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO VNIT ZPĚTNÉ ZRCÁTKO SE ZATEM AIRBAG ŘIDIČE NAFUKOVACÍ VAK NA STRANĚ ŘIDIČE USPOŘÁDÁNÍ LOŽNÉHO PROSTORU SE SÍŤKOU V ZAVAZADLOVÉM PROSTORU DETEKCE PŘEKÁŽKY BEZ DETEKTORU PŘEKÁŽEK PŘIZPŮSOBENÍ OBLOŽENÍ RUKOJEŤ PÁKY VOLIČE+OCHR MĚCH KOŽ VRCHNÍ KOBEREC BEZ PODKL KOBERCE ZESILOVAČ – EKVALIZÉR BEZ ZESILOVAČE S EQUAL OVLÁDÁNÍ ZAMYKÁNÍ UZAMČENÍ JEDN UZAMYKÁNÍ OKNO U ZADNÍHO SLOUPKU (DRUH) PEVN SKLO ZAD ČÁSTI STŘECHY OKNO (TYP) PŘEDNÍ OKNO TLUM KROMĚ SINGAPOUR VOLANT KOŽ VOLANT 3 RAM VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 2 RYCHLOSTI ZDOK 400W KOLENNÍ AIRBAG ŘIDIČE BEZ NAFUKOVACÍHO VAKU U KOLEN ŘIDIČE Elektrická část ALTERNÁTOR ALTERNÁTOR TŘÍDY 15 AKUSTICKÉ HOUKAČKY POLYFONICKÁ HOUKAČKA AKUMULÁTOR AKUMULÁTOR L2 400 STARTÉR SPOUŠTĚČ TŘÍDY 5 ZVLÁŠTNÍ OSVĚTLENÍ AUTOMATICKÉ ROZSVÍCENÍ SVĚTEL ZPĚTNÉ SVĚTLO S 1 SVĚTLEM ZPÁTEČKY DOPLŇKOVÁ FUNKCE VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA VNĚJ ZRC SKLOPNÉ MANUÁLNÍ MULTIPLEXNÍ ROZVOD MULTIPLEXNÍ ROZVOD CAN VAN SVĚTLOMET DO MLHY SVĚTLOMETY DO MLHY Značky výbavy PŘIDRUŽENÁ VARIANTA BRZDOVÉHO SYSTÉMU ESP BOSCH 5 7 PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ VSTŘIKOVACÍ SYSTÉM BOSCH Různé KRITÉRIA VARIACÍ, CÍLOVÁ KLIENTELA STANDARD ATMOSFÉRA NORMÁLNÍ OVZDUŠÍ STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO ZÁSUVKA PRO POSLECH RÁDIA ZÁSUVKA PŘÍSLUŠENSTVÍ STRANA DO VOZOVKY JÍZDA VPRAVO BOČNÍ NÁRAZY DVEŘE NEZESÍLENÉ SADA KLÍČŮ 1 KLÍČE PLIP VF+1 HLAVNÍ IDENTIFIKAČNÍ KLÍČ BEZPEČNOSTNÍ VYBAVENÍ BEZ BEZPEČNOSTNÍ VÝBAVY JÍZDA ŠŤASTNOU CESTU VNĚJŠÍ DOPLŇKY KLIKA VNĚ+KRYT VĚT AL+ZRC VNĚ C KAROS KONTROLA RYCHLOSTI BEZ KONTROLY PŘEKR RYCHLOSTI ROZVODNÁ JEDNOTKA BSI COMM 2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomish Odesláno 4. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Díky moc. A ten display? Nevíš, co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 4. listopad 2010 Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Vydrž, teď mám trochu hoňku. Až budu mít chvíli mrknu na to:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomish Odesláno 4. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 dobře. Děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 4. listopad 2010 Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Tak to vypadá že máš displej typu B, kde se osvětlení v PP nastavit nedá. Pokud nepůjde zvednout jas knoflíkem vedle pravého budíku, tak jedině vyndat displej a zkontrolovat žárovky (myslím, že u tohoto tam ještě jsou). Jinak ten jas je v návodu k obsluze třeba tady http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/code/index_cs_cz.htm . Na obr. je tvůj displej pozice 1. [upravil dne 4/11/10 15:20 HonzaZ] [upravil dne 4/11/10 15:21 HonzaZ] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomish Odesláno 4. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 To je právě to, návod mám akorát originál belgický. Vyměnit ten display za ten CT či DT by šlo, nebo ne? A kolik by to asi stálo? (myslím ten display) Jinak nechápu. který knoflík vedle budíku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 4. listopad 2010 Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Na tom odkazu jsou návody na všechny peugeoty i pro tvého. Ta výměna by byla asi nákladná. Znamenalo by to jiné rádio, displej, kabeláž apod. Na levé straně je pokud vím nulování denního počítadla a na pravé je intenzita podsvícení (je to v tom návodu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomish Odesláno 4. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Díky moc. Při nebližší příležitosti to zkusím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomish Odesláno 4. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Tak jsem to zkoušel a zkutečně lze měnit jas - při koupi mi říkali, že ne ;-) Takže moc děkuji. Ještě poslední dotaz - říkáš, že pokud tam naspu ledky, tak by to mohlo být čitelnější? Půjde to vůbec, nebo je to složitější, než to vypadá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 4. listopad 2010 Sdílet Odesláno 4. listopad 2010 Nemáš zač. S těmi LEDkami nevím. Možná už je tam máš. To poznáš jedině když demontuješ displej a uvidíš zda jsou zezadu v pouzdrech žárovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomish Odesláno 5. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 5. listopad 2010 Nemám. ALe dneska jsem byl v peugeotu, koupil jsem žárovky, vyměnil všechny tři a najednou svítí display dvakrát tolik. Takže doporučení pro ostatní: Nejdřív zkuste nové žárovky. Stojí 26 Kč jedna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.