Sign in to follow this  
Followers 0
Pietro

Hledá se řidič jakékoliv P406

16 posts in this topic

Rád bych se zeptal na tvoje zkušenosti se 406, na spolehlivost, poruchovost, atd. Mám ho asi čtvrt roku a zatím spokojenost. Předtím jsem dráždil japončíky Mitsubishi a Mazdu, no a s P406 zatím nemám žádný zkušenosti. Jak jseš na tom ty, máš nějaký postřehy +/- s pežotem. Díkes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezdím s Peugeoty asi od r.91, tak že jsem těmito auty poznamenanej. P 406 je krásné, prostorné a pohodlné auto. Co se týče problémů, neměl jsem nic vážného až na drobné opravy. Jediné co ti k Peugeotu můžu říct je to, a to ti může potvrdit většina "pežo?áků",že jsi koupí tohoto krasavce udělal to nejlepší co jsi udělat mohl. GRATULUJI!!! ;) ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přidávám se ke gratulaci. :D;).Pezoti jsou totiz vseobecne spolehlivá auta.ja přímo nemam 406ku ale do servisu k nám jezdí známej ten má HDI a co ta 406ka zkusí to zkusí a pořád jezdí a dělaj se na ní jen ty klasický údržby.A když ti řeknu že je jezeďák a je sní věčně někde na poli.Prostě ještě jednou gratuluju. :cool: :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarec. Nevíte něgdo náhodou jak se dostat do předních levých dveří, abych to celý nedoku..il. Potřebuju rozhejbat zámek, funguje totiž jen při zamykání (což je důležitý, že) a při odemykání mu po použití dálkovýho musím pomoct ještě klíčkem. Díkes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím jestli budu přesnej, ale je to jednoduchý. Ve spodní části jsou dvě oválné záslepky a pod nima jsou šroubky, pak vydloubni kryt repro(myslím, že neí zajištěn šroubkem), vyšroubuj repro, v madle vydloubni opatrně spínače stahování oken,pod nima jsou dva šrouby a vydloubni madlo(tu vaničku). Teď si nejsem jist, jestli přijde ven dřív vanička nebo spínače. Každopádně to dělej s CITEM. No a když máš všechny šrouby venku, tak tapecírunk od spodu odcvakej a nakonec ho povysaď a je to. ;)

Doufám, že máš hvězdičky, než to začneš dělat. :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spíš mám mžitky před očima, a to hlavně co se týká těch spínačů. To bude hodinářská práce :-) Díkes

Share this post


Link to post
Share on other sites

U těch spínačů myslíš jistě celou tu desku. (mam tam čtyři spínače oken, spínač k vypínání zadních a štelování zrcátek) Díkes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, u těch spínačů celou desku a pak ty spínače odpojíš pomocí konektorů, jinak by jsi to neprotáhl. To to chceš dělat v týhle RÁKOSCE ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No teď zrovna asi ne, ale až se trochu oteplí. Jsem taky zvědavej co s tím vůbec je, když to funguje při zamykání a při odemykání to nechodí, estli to stačí promáznout nebo nějak víc tomu domlouvat.Ty máš HDI? Co je to za typ 60 kW nebo 80 kW. Zdary

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ne, je to 1,9td, akorát je tam předělanej předek na model 2000 :cool: :cool: :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O 1,9 TD jsem taky uvažoval, ale nakonec se nachomejtla nabídka 2,1 TD s mezichladičem, v plný výbavě i s klimatizací, kromě kůže a střešního okna. Co maj 1,9 za výbavu a jak je to svižný? Měl jsem předtím Mazdu 1,8 V6, to bylo docela švihadlo, ale s tímhle, i když díslíkem, si nemůžu stěžovat, co se do svižnosti týče. Zdary

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, na mojich stránkách je ze všech stran, ale je to BREAK a ty jsou ze zadu všechny stejný. Je tam jen rozdíl v bočním blinkru a vtom, že nemám kolem dokola stříbrnou lištu. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.