Chajda Odesláno 24. říjen 2010 Sdílet Odesláno 24. říjen 2010 Zdravím, tak i já se rozhodl že založím vlákno svému autu. Jedná se o Peugeot 406, starý model r.v.1998, obsah 1.8 o výkonu 66 kw. Z výbavy jen přední okna v eletrice jinak nic, zrcátka manual, zadní okna klička. 406tka je v rodině od roku 2004 kdy ji koupil můj otec, od té doby celkem bez poruchy, a nyní je moje. První co bylo tak sem měnil všechny stabil. tyčky a oba čepy řízení. A aktuální stav km něco málo přes 145 tis. A v plánu je nové repro, jak do dveří tak dozadu, nejspíš i výškové a nějaký ten zesilovač, ze subwofrem ještě počkám ale do budoucna bude asi taky. [upravil dne 14/11/10 08:59 Chajda] [upravil dne 30/12/10 15:51 Chajda] [upravil dne 4/2/11 08:07 Chajda] [upravil dne 23/5/11 09:31 Chajda] [upravil dne 8/5/12 12:45 od Chajda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 24. říjen 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. říjen 2010 aktuální stav-dnes po umytí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 24. říjen 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. říjen 2010 interier Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 24. říjen 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. říjen 2010 a zde xenony 6000k motor a schované ballasty od xenonů (jedna u ř.j. motoru, druhá u pojistek) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 24. říjen 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. říjen 2010 boční čiré blinkry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 24. říjen 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. říjen 2010 ještě zezadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 14. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 14. listopad 2010 Přední rebro- Mohawk Výškové-Boschmann Zadní-Boschmann A zesilovač-Boschmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 30. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2010 Pustil jsem se do modrého podsvětlení budíků, nejprve rozebrat: pak oškrabat tu oranž folii nebo co to je oškrabáno a komplet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 30. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2010 ještě neni zcela hotovo, přibudou ještě nějaké jiné bílé části. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 30. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2010 Dobrá práce a 406 je pěkná. A co přední mlhovky, zadní křídlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 30. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2010 Díky, křídlo bude, chtěl bych tam dát z citroena XM. A mlhovky jsem už chtěl dávat ale neni tam ani příprava a tak nevím jak je tam dát, jak zapojit atd. takže mlhovky jsem zatím pustil z hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 30. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2010 to se dělala verze 1.8 66kW??? Nemáš náhodou 1.6 ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 30. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2010 honza406: a ty červený rafiky jsi udělal jak ? A nemohl bys mi napsat stručně jak ty přední mlhy zapojit ? Zadní mlhu mám na páčce. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 3. leden 2011 Sdílet Odesláno 3. leden 2011 Pekná 406, fakt Normálne som trochu zaľutoval, že som nekúpil 1,8 s LPG...ale naozaj to má 66kW? Aj také boli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 8. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Díky, sem rád že se líbí i někomu jinému než jen mě. A opravdu je to 66kw, i tato verze se \"bohužel\" dělala. Nevím proč dávali do 1,8 66kw i 81kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 8. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Měl bych ještě dotaz ohledně předních mlhovek: šlo by je zapojit tak abych si je mohl pustit kdykoli ? jako mít je na samotný vypínač ? máte někdo schéma jak by to pak bylo zapojený, co by u toho všechno muselo být ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 auto je moc pekny. jen ten interier neni nic pro me. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 8. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Dík a tohle je jen na zkoušku, chtěl jsem vědět jak to bude vypadat. Ten plast kolem přístrojovky sem si sehnal jinej, takže mám schovanej ten původní černej, a tak to možná půjde zpět do černé, to ještě nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Díky, sem rád že se líbí i někomu jinému než jen mě. A opravdu je to 66kw, i tato verze se \"bohužel\" dělala. Nevím proč dávali do 1,8 66kw i 81kw. Hm, ale čo je to za motor? Veď v iných Peugeotoch o takom neviem...tiež je to 16V? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blizzard Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 1,8 8v 66kw. Bylo jich málo. Měl jsem ten motor dokonce v novým modelu r99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.