Sign in to follow this  
Followers 0
sekal

problémy při startu 205 XRD

13 posts in this topic

Zdravím vás. Při studeném startu motor běží na dva válce a až po chvíli se rozběhne normálně. Čím je větší zima tím déle to trvá než normálně běží. Mluvil jsem o tom s mechanikem říkal že to může být jedině slabýma tlakama nebo žhavením, že je zbytečné seřizovat trysky. Nevíte někdo o dobrém servisu někde v okolí Ostravy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravděpodobně jen žhavka, zkus je aspoň žárovkovou zkoušečkou. Žhavicí relé (zhaviaca skrinka) to nebude, to by to nežhavilo vůbec - ale kdyby náhodou bylo špatné, za 500,- ti jej klidně pošlu ;)

S těma tryskama to není zas až tak úplně pravda, když už jsou hodně špatné, taky to dělá problémy... Já, pokud si chci auto nějakou delší dobu nechat (tj. víc než rok :) ), nechám vždy změřít tlaky, zkontrolovat vstřiky (a zatím jsem při tom vždy musel dávat nové trysky), a když jsou vyndané vstřiky, je vidět, jestli žhavky svítěj... Tohle si nechávám dělat normálně v servisu, a vyjde to vždy okolo 2.800 (tlaky, 4 nové trysky a seřízení).

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, ono se to projevuje tak nějak plíživě, ty trysky. Rozdíl poznáš, až když je vyměníš - najednou je motor tišší, má klidnější volnoběh, a líp jede...

Ale mám dojem, že jsem v tomhle tak trochu exot, s tou kontrolou trysek, spousta lidí, co znám, na trysky naprosto dlabe. Mě to holt nepřijde zas taková pálka, těch 2.800 - a na cca 100tis km je od toho klid.

Ty problémy, co popisuje Sekal, budou pravděpodobně žhavkama - ale jednou už se mi taky stalo, že zrovna nejslabší válec měl nejhorší trysku, co už skoro nerozstřikovala, a pod nulou trvalo pěkně dlouho, než se "chytil", asi minutu. A s novou tryskou to dalo pokoj, a chytalo to rovnou... Jasně, asi je to trochu vyjímečný případ, ale radši to nepomíjím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

žhavky jsem zkoušel zkoušečkou měly by být dobré, asi to bude tou tryskou ono to totiž dělá i v létě akorát se ten válec chytne rychleji v každém případě díky určitě to nechám udělat akorát nevím kde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vie niekto co je vlastne v zhaviacej skrinke ?

Moze ovplyvnit jeden zly zhavic startovanie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

V zhaviacej skrinke je elektronika a relé.

Jeden zly zhavic startovanie ovplyvnit moze - ten válec, kde se nežhavilo, se nebude chtít chytit, a bude třeba i chvilku vynechávat

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, mne po vianociach zacal P405GRDTc strajkovat. Vecer som zaparkoval , vsetko OK.

Rano som nemohol nastartovat. Baterka nova, trysky, cerpadlo repasovane minuly rok. Tak som vymenil filtre a iba 2 zhavice z pravej strany. Vlavo je obtiazny pristup, tak som to v tej zime (-7 C) nezvladol. Nepomohlo.

Po roztiahnuti auto par krat zakuckalo a le chytilo. Lenze ked vychladlo, tak zas nic. Ked to pretacam tak minutu v kuse - odpust mi nova baterka - tak to chyti. Teraz sa oteplilo tak skusim este tie dva z lavej strany. Snad je to v tom zhaveni. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamos, kterymu proslo rukama uz doooooost Peugeotu tvrdi, ze tohle jsou zcela jiste vstriky. Me to totiz dela taky, asi ne v takove mire, protoze se s tim da jezdit, ale bude to to same.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vsetko dobre do noveho roku ! Takze po zakupeni fajkoveho kluca c. 12 za 250 Sk a dokonceni vymeny zhavicov mi padol kamen zo srdca. Tie dva z lavej strany boli obidva mrtve. Po prvom zhasnuti kontrolky zhavenia som chvalabohu hned nastartoval. Takze je asi lepsie najprv zkontrolovat zhavice a az potom sa pustat do trysiek. A som rad ze oprava stala len 4x410 Sk za Bosch zhavice + kluc :-) :D :D :D

P 405 GRDT Break cervena farba

Share this post


Link to post
Share on other sites

No vidíš to, gratuluji. Už jsem chtěl reagovat na ten Luboschův předešlý příspěvek, že vstřiky to nebudou, když jsou rok staré...

Jinak, máš docela odvahu, s tím roztahováním auta! Tyhle diesely jsou na to dost háklivé, tak opatrně. Já mám u svého rozvoďák zralý na výměnu, takže bych si jej roztáhnout netroufl...

Jo, a nářadí většinou kupuju po bazarech, občas se tam najde, a podstatně levněji než nové :);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakujem, z toho roztahovania som mal tiez trochu obavy. Ale rozvody boli robene pred rokom. Inak teraz ked to hodnotim - jeden zhavic musel byt mrtvy uz dlhsie, zrejme z minulej zimy. Ale auto startovalo OK, ked som zhavil po zhasnuti kontrolky este tak 5 sec. Len vtedy som to nepripisoval zhavicu. Bolo mi povedane ze turbo treba zhavit dlhsie, co je podla mna blbost. A teraz ked odisiel druhy tak sa problemy prejavili. Takze, teraz ak auto nenastartuje po zhasnuti kontrolky zhavenia, tak pozeram na zhavice :-) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.