Kawko20 Odesláno 15. září 2010 Sdílet Odesláno 15. září 2010 chcem sa spytat, ci moze byt dvojhmotna remenica 2.0HDi(110PS) z klukovky nahradena za jednohmotnu remenicu z modelu 2.0HDi (90PS). Ta dvojhmotna mi vydrzala cca 30000 km. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hauke Ivo Odesláno 16. září 2010 Sdílet Odesláno 16. září 2010 Ano může, pokud se vymění jednoduchá řemenice na alternátoru co má 110PS za volnoběžku z 90PS. Kolik tě ta řemenice stála a co je to za značku? Byla nová? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 16. září 2010 Sdílet Odesláno 16. září 2010 jinak ale nejspis nemyslis remenici, ale setrvacnik, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. září 2010 Sdílet Odesláno 16. září 2010 myslí řemenici na klice--je ze dvou dílů--je to spojeno gumou [upravil dne 16/9/10 od ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kawko20 Odesláno 16. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2010 ano presne ta z dvoch dielov spojenych gumou, bola nova SWAG a stala ma nejak okolo 90eur. najradsej by som tam dal teda tu jednoduchu ak to pojde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 16. září 2010 Sdílet Odesláno 16. září 2010 Tak,tak!A je to vyriešené! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kawko20 Odesláno 16. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2010 co je vyriesene ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hauke Ivo Odesláno 18. září 2010 Sdílet Odesláno 18. září 2010 proste ti nezbyva nic jineho nez novou remenici s dinmaickym tlumicem (tu jak jsi kupoval) ja jsem ji ted kupoval a stala nova primo u Peugeota 3.900 CZK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 24. září 2010 Sdílet Odesláno 24. září 2010 mno taky uz jsem to jednou menil a ta moje remenice \"SWAG\" vydrzela jednou tolik tedy cca 60 000 km nicmene porad to je podstatne mene nez to co vydrzi original ... mechanik mi rikal ze toto je dil ktery nepatri mezi dily pravidelne vymeny, ale kdyz uz tak by origo mela vydrzet minimalne to co jedny rozvody, spis dvoje coz je minimalne 120 000 km a vzhledem k tomu ze za toho swaga jsem daval pred dvema lety 3 200,- Kč a letos mi v origo servisu udelali cenu za origo remenici take 3 200,- Kč nebylo co řešit , pravda 2roky zpatky tahle origo remenice stala skoro 7 000,-Kč nicmene kdybych vedel kolik vydrzi tak bych ji snad koupil i tehdy ... takze doporucoval bych koupit rozhodne origo a dvouhmotovou, pokusovat s jednohmotovou bych rozhodne nedoporucoval ! ted uz nezbyva jen cekat jestli ta origo opravdu vydrzi to co mechanik nasliboval [upravil dne 24.9.2010 od bure_406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus_01 Odesláno 24. září 2010 Sdílet Odesláno 24. září 2010 Jak poznám, že už to má řemenice za sebou a je nutné ji vyměnit?? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 24. září 2010 Sdílet Odesláno 24. září 2010 zde se v polovině článku píše co a jak s řemenicím,udělat značku a pak ..... http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2006022101 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 24. září 2010 Sdílet Odesláno 24. září 2010 Napriklad ze se netoci rovne, nebo se na remen neustale posunuje do strany, obe jeji casti jsou navzajem posunuty, guma, ktera obe casti spojuje, je poskozena, remenice piska, nebo dokonce vnejsi cast upadne ... Komu ze vypadla za jizdy z auta? [upravil dne 24/9/10 od Benžík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 24. září 2010 Sdílet Odesláno 24. září 2010 Mna by len zajimalo ci aj existuje firma na SK alebo CZ co to vie opravit bo v podstate ta guma tam je nalisovana za studena teda aspon ked som sa tak docital a jedine co sa na tej remenici pokazy je len ta guma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 24. září 2010 Sdílet Odesláno 24. září 2010 opravit ??? spíš jen vyměnit opravit jedině zavařit natvrdo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 24. září 2010 Sdílet Odesláno 24. září 2010 Opravit se nedá, jedíně jak píše honza406, tak zavařit. Také jsem nějakou dobu jezdil se zavařenou. Jinak ta guma je tam navulkanizovaná. Měl jsem ji celou rozebranou. Hlavně se na té řemenici poškodí třecí plocha mezi vnější částí s drážkami na řemen a uchycením na klikovce. Vypadne tam většinou plochá kovová třecí planžeta a začne to klepat. Samozřejmě ta guma ztratí své původní vlastnosti a dochází postupně k větším rozsahům pootočení, až nakonec dojde k separaci gumy. To jsem teda ještě neviděl. Jinak by se řemenice rozpadnout neměla, pokud kovový střed, který ji drží pohromadě není abnormálně opotřeben. Ale to si myslím, že ten kdo by s tím jezdil by musel být úplně hluchý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzila.01 Odesláno 24. září 2010 Sdílet Odesláno 24. září 2010 Tak řemenici třebas z 2.0HDi (90PS) mám od COCRTECO za cca 1600kč. Takže to není žádná velká položka a tyhle řemenice se mi nikdy nevrátili jako vadné nebo tak něco, to bych asi neřešil a vyměnil za novou.... Hmmm ale je to nejspíš pětižebrová, alespon to píšou... šesti stojí o něco víc, ale pořád je to snesitelný... EDIT: Aha pětižebrová, ale pro řemen 6PK tudíž šesti drážkový.... Takže všechno asi v klidu, jen jsou dva možné rozměry... [upravil dne 24/9/10 od godzila.01] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus_01 Odesláno 24. září 2010 Sdílet Odesláno 24. září 2010 Díky za rady. Až bude chvilka taky zkusím jestli je dobrá nebo ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzila.01 Odesláno 24. září 2010 Sdílet Odesláno 24. září 2010 Případně potom odkaz http://shop.navaseauta.cz/Nahradni-dily/Peugeot/406/Motorove-dily/Remenice/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 25. září 2010 Sdílet Odesláno 25. září 2010 Díky za rady. Až bude chvilka taky zkusím jestli je dobrá nebo ne... nějak ,,zkoušet\'\' nebo ,,hlídat\'\' tu řemenici nemá smysl, myslím--že jde řemen mimo střed řemenic to vidíš od pohledu při běžícím motoru...,když jde řemen středem a nic neklepe, je řemenice OK ona se pak sama přihlásí klepáním--jasným kovovým klepáním--nejprve při volnoběhu a při přidání plynu klepání zmizí--toto bývá jasný důvod k zvednutí vozu a kontrole řemenice (po sundání kola,plast. podběhu a dem. řemenu) jinak řemen příslušenství 6PK 1740 pro HDi 80 za cca 550 kč a řemenice za cca 3000 kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus_01 Odesláno 26. září 2010 Sdílet Odesláno 26. září 2010 Díky za rady. Až bude chvilka taky zkusím jestli je dobrá nebo ne... nějak ,,zkoušet\'\' nebo ,,hlídat\'\' tu řemenici nemá smysl, myslím--že jde řemen mimo střed řemenic to vidíš od pohledu při běžícím motoru...,když jde řemen středem a nic neklepe, je řemenice OK ona se pak sama přihlásí klepáním--jasným kovovým klepáním--nejprve při volnoběhu a při přidání plynu klepání zmizí--toto bývá jasný důvod k zvednutí vozu a kontrole řemenice (po sundání kola,plast. podběhu a dem. řemenu) jinak řemen příslušenství 6PK 1740 pro HDi 80 za cca 550 kč a řemenice za cca 3000 kč Ještě maličkost,myslíš že se vyplatí kopit řemenici levnější z druhovýroby nebo si připlatit a koupit origo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.