ozzy56 Odesláno 26. září 2010 Sdílet Odesláno 26. září 2010 dával jsem minulý týden řemenici SASIC--tak uvidíme...,počítám že už ji měnit nebudu, protože ho asi do roka prodám:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus_01 Odesláno 26. září 2010 Sdílet Odesláno 26. září 2010 A jaká byla cena Sasicu?? Já mám v plánu prodat autí z jara. Zatím koukám po 407SW, ale to se může ještě změnit... Máš už nějakou představu o jiném vozítku?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 26. září 2010 Sdílet Odesláno 26. září 2010 K čemu je v tý řemenici ta guma, proč má být ta řemenice dvouhmotnostní/odpružená? Mam řemenici sundanou z motoru 2,1TD z citroena xm a tu gumu tam nemá, je sice složená z vnějní a vnitřní části, ale mezi něma je železo. Dala by se použít? Navíc koukam, že je na 5ti drážkovej řemen, v autě mam 6ti drážkovej řemen, takže bych musel dát jiný řemen, což by však nemělo vadit. Průměr je stejný. 153mm [upravil dne 26/9/10 od Benžík] Na fotce jsou obě části řemenice, tu jednu bych tam samozřejmě nedával. Ta menší část řemenice je asi tu hydrauliku citroenu. Problem mam s tim, že řemen po cca 200km sam od sebe se posune o drážku blíž k motoru, kladky vůli nemají, tlumič kmitů vypadá ok, začalo to dělat z ničeho nic. Že je řemen posunutý se projeví pískánim. Výhodu to má v tom, že tahle řemenice je nejspíš věčná. [upravil dne 26/9/10 od Benžík] [upravil dne 26/9/10 od Benžík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. září 2010 Sdílet Odesláno 26. září 2010 řemenice slouží (stejně jako dvouhmot. setrvačník) jako torzní tlumič kmitů klikovky..., je však pravda, že znám lidi co mají pevnou řemenici a necítí žádnou změnu....,na druhé straně ji ti pežotáci na určité motory nedávají zbytečně si myslím:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 26. září 2010 Sdílet Odesláno 26. září 2010 jen na okraj mne dali řemenici a vžy po protočení se posunulo o jednu drážku.Pak jsme zjistili že je drobet jiná drobet větší nálitek a tím pádem byla posunuta .Chce to dáti vedle sebe a porovnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzila.01 Odesláno 26. září 2010 Sdílet Odesláno 26. září 2010 No nedávají zbytečně... To je taky otázka, VW nebo AUDI tyhle věci přece taky nemá a není tam problém ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 26. září 2010 Sdílet Odesláno 26. září 2010 Takže je to další kurvítko peugeotu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 27. září 2010 Sdílet Odesláno 27. září 2010 Jak tu řemenici sundat? Povolit ten šroub šel, ale nejde sundat. To se má sundavat nákym přípravkem přišroubovanym za ty M6 závity v řemenici? Mimo to ta řemenice (i ta guma v ní) z boku vypadá uplně ok. Za to jsem zjistil, že je vůle v řemenici spojky klimakompresoru, je jenom hodně malá, je sotva znát, že tam je. Může to způsobovat posunování drážkovýho řemenu? Má cenu spojku opravovat, když z kompresoru teče zelený barvivo? Jinak do poslední chvíle, když bylo teplo (ještě před týdnem), to chladilo. Za kolik se dá koupit jiný kompresor Delphi-Harrison? Nebo tam můžu dát i Sanden? Liší se v něčem kromě délky řemene? Třeba tlak při kterym funguje system? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. září 2010 Sdílet Odesláno 27. září 2010 ta řemenice jde málokdy jen tak stáhnout rukou, nastříkej WD a projeď závítníkem trojkou oba závity M6--pak do nich našroubuj tvrdé (černé) šrouby a s citem stejnoměrně šroubuj, budou tlačit na rozvodové kolo a řemenici stáhneš... dal bych starší kompresor jaký má být , je jich na vrakárnách celkem dost, opravovat se většinou nevyplatí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 27. září 2010 Sdílet Odesláno 27. září 2010 Díky za radu, zkusim to. Nevěděl jsem, že ty M6 závity jsou skrz řemenici. Kolik může stát ten kompresor (ne novej), máte někdo takovej? Za kolik ho nabídnete? Je možný ho nechat přetěsnit nebo nějak zrepasovat než ho namontuju do auta a necham naplnit chladivem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 27. září 2010 Sdílet Odesláno 27. září 2010 kompresory jsem na aukru viděl od 500 do 1500 Kč auta bez klimy (P406) by měly mít plnou řemenici, s klimou mají v řemenici gumu, která tlumí právě ten ráz od zapnuté klimy - toto mi bylo řečeno v peugeotu v Teplicích, když jsem řemenici sháněl [upravil dne 27/9/10 od punkac] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 28. září 2010 Sdílet Odesláno 28. září 2010 ta řemenice jde málokdy jen tak stáhnout rukou, nastříkej WD a projeď závítníkem trojkou oba závity M6--pak do nich našroubuj tvrdé (černé) šrouby a s citem stejnoměrně šroubuj, budou tlačit na rozvodové kolo a řemenici stáhneš... dal bych starší kompresor jaký má být , je jich na vrakárnách celkem dost, opravovat se většinou nevyplatí... Podle obrázku nejsou závity průchozí skrz řemenici http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;1088;159441;203259;598374;598376;2092156;2092159|CT=5|PCT=4|CUR=0|PGS=20|PT=0|PDID=3688346|PVT=1|SHT=0|SD=0|ST=0|LNG=0| Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzila.01 Odesláno 28. září 2010 Sdílet Odesláno 28. září 2010 Nejsou... http://shop.navaseauta.cz/Nahradni-dily/Peugeot/406/Motorove-dily/Remenice/Remenice-klikovy-hridel-CORTECO-1-2.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 28. září 2010 Sdílet Odesláno 28. září 2010 Jak to tedy sundat? Par cm pásoviny, provrtat jí na koncích, povolit o pár závitů šroub od řemenice a páskovinu přišroubovat M6 šroubkama k řemenici, utahnout až se to opře o šroub uprostřed řemenici a tim se to stahne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 28. září 2010 Sdílet Odesláno 28. září 2010 Jj, dik, takle nak bych to vyresil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzila.01 Odesláno 28. září 2010 Sdílet Odesláno 28. září 2010 Já jsem jí sundaval kladivem, respektivě gunovou paličkou, ona se nakonec pustí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 29. září 2010 Sdílet Odesláno 29. září 2010 Je možný, že by ten řemen přeskočil o drážku kvůli vadný řemenici klimakompresoru? Vůle je fakt nepatrná a přeskočil i novej řemen. Vyměnil bych kompresor, ale nechci ho zbytečně kupovat a nechávat plnit klimu. Pokud bych tem kompresor vyměnil, asi by to chtělo naplnit chladivem i na zimu, nebo až na jaře? - myslim že jo, už jenom kvůli mlžení předního skla. [upravil dne 29/9/10 od Benžík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deadwood Odesláno 29. září 2010 Sdílet Odesláno 29. září 2010 mne preskakoval remeň pre to že napínacia kladka zoxidovala a vlastne nefungovala ked som to premazal fachčí ako má (myslel som že je nakrivo servo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 29. září 2010 Sdílet Odesláno 29. září 2010 Napinaci kladku jsem vyndal, ulozeni jsem namazal, vypada neposkozena, pruzi normalne. Typuju to na ten kompresor, tou vuli ve spojce a napnutim remenu se remenice kompresoru skrivi a nasmeruju remen mimo osu remenice kliky a tam kvuli tomu preskoci remen. Jen nevim, jestli je to mozny kvuli nepatrny vuli ve spojce remenice kompresoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deadwood Odesláno 29. září 2010 Sdílet Odesláno 29. září 2010 no ked to robila nap. kladka tak aj remenica kompresora môže a je hodne väčšia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.