jindra73 Odesláno 21. srpen 2010 Sdílet Odesláno 21. srpen 2010 Zdravím, při ustálené rychlosti cca. 100km/h mi zničeho nic blikla hláška ( Risk of particle filter clogging ) na velkém displeji a svítí oranžový vykřičník. Po vypnutí motoru a znovu nastartování svítí pořád oranž. vykřičník a vždy pípne stejná hláška. Jel jsem dnes po dálnici cca. 30min 140km/h ... svítí furt. P307 HDI/ 80KW/ 4.2006/ fap . Najeto je tak 202.000km+ nezmapovaných 5 měsíců provozu Úbytek výkonu ani další problém nenastal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 21. srpen 2010 Sdílet Odesláno 21. srpen 2010 Asi budeš muset měnit FAP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest SB Odesláno 21. srpen 2010 Sdílet Odesláno 21. srpen 2010 Risk of particle filter clogging - Riziko upchatia filtra častíc - už to tu bolo pohľadaj ako ho vyčistiť - určite ušetríš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 21. srpen 2010 Sdílet Odesláno 21. srpen 2010 Původně zaslal: jindra73 Zdravím, při ustálené rychlosti cca. 100km/h mi zničeho nic blikla hláška ( Risk of particle filter clogging ) na velkém displeji a svítí oranžový vykřičník. Po vypnutí motoru a znovu nastartování svítí pořád oranž. vykřičník a vždy pípne stejná hláška. Jel jsem dnes po dálnici cca. 30min 140km/h ... svítí furt. P307 HDI/ 80KW/ 4.2006/ fap . Najeto je tak 202.000km+ nezmapovaných 5 měsíců provozu Úbytek výkonu ani další problém nenastal Mas SZ [upravil dne 21.8.2010 straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zborda Odesláno 27. červen 2011 Sdílet Odesláno 27. červen 2011 mám ten sám problém,asi na 99% to bude asi FAP že?jak mám začít postupovat?děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozy74 Odesláno 1. červenec 2011 Sdílet Odesláno 1. červenec 2011 Napiš strakimu a nech si udělat fapoff a máš pokoj.: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindra73 Odesláno 2. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2011 Svítí mi to již 10 měsíců a furt jezdím bez problémů, nic se neděje. Auto jede jak divé, tak uvidíme co snese Chystám se na odpojení asi půl roku, ale není čas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jmartini Odesláno 18. červen 2016 Sdílet Odesláno 18. červen 2016 Ahoj, taktiez sa mi rozsvietila uvedena hlaska. Pred cca 4 mesiacmi bol doliaty EOLYS, urobena diagnostika priamo v Peugeote ( manuala regeneracia bola OK ) a teraz zacala svietit uvedena hlaska. Auto ma 207tis km. Je fakt, ze posledne mesiace to jazdilo mesky provoz. Dnes som skusil najazdit cca 120 Km po prazskom okruhu, ale hlaska je tam furt.. Znamena to, ze je FAP KO? Da sa este s tym nieco robit ? PS. Nemate niekto diagnostiku v okoli Praha - Zapad ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pecan24 Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 V 21. 8. 2010 at 23:52, straki007 napsal: Mas SZ [upravil dne 21.8.2010 straki007] Ahojte, mám ten samý problém, potřeboval bych tu SZ od Straki007. Mockrát děkuji. Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 Tak mu napiš SZ sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurkoo Odesláno 20. leden 2017 Sdílet Odesláno 20. leden 2017 On 18. 6. 2016 at 10:09 PM, jmartini said: Ahoj, taktiez sa mi rozsvietila uvedena hlaska. Pred cca 4 mesiacmi bol doliaty EOLYS, urobena diagnostika priamo v Peugeote ( manuala regeneracia bola OK ) a teraz zacala svietit uvedena hlaska. Auto ma 207tis km. Je fakt, ze posledne mesiace to jazdilo mesky provoz. Dnes som skusil najazdit cca 120 Km po prazskom okruhu, ale hlaska je tam furt.. Znamena to, ze je FAP KO? Da sa este s tym nieco robit ? PS. Nemate niekto diagnostiku v okoli Praha - Zapad ? Ahoj, mam podobny problem. Ako si to nakoniec vyriesil? Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PajaXV Odesláno 29. leden 2017 Sdílet Odesláno 29. leden 2017 Se stejnou hláškou jezdím již víc jak rok, najeto takto cca 17000 km, jízdní vlastnosti i spotřeba stejná jak před tím než se rozsvítila. Napojení na diagnostiku nic neřekne, žádné závady, v létě když jsem letěl na dovču, jsem auto dal známému, který filtr propláchl, jak sám řekl, tak to nebylo košer řešení, ale pokud je FAP před smrtí, tak se tím ani nic nepokazí. Propláchnutí bez změny, hláška je stále a jezdím stále bez problémů, filtr je průchodný. Mimochodem, týden před tím, než mi proplachoval FAP, tam měl stejný vůz, ale s totálně ucpaným FAP, auto nejelo a filtr byl tak ucpaný, že spaliny šly do motorové části, po otevření kapoty to bylo jak pohled do komína, vše černý jak bota. Toto auto ani žádnou hlášku nezahlásilo, prostě nouzový režim a nazdar. Po vypláchnutí FAP jezdí auto co vím do dnes bez dalších zásahů a žádné hlášky. Celkem záhada, že u mě to hlásí nebezpečí "ucpání" nebo poškození jak je to přeloženo v mém autě a přitom filtr očividně funguje, regenerace probíhají, sice již v kratších intervalech, ale vzhledem k nájezdu auta... Známý mi nabízel, že přes kohosi by mohl nechat udělat profesionální repasi filtru, snad prý nějaká "nová" metoda čištění nějakými chemikáliemi, z toho co popisoval, se filtr "rozpáře" a máčí v nějakým sajrajtu a pak zas dá dokupy, prý lepší jak noname náhražky, moc jsem to neřešil, auto půjde pryč, takže to již nebudu řešit, nový majitel je srozuměn s tím, že FAP je pomalu na cestě do nebíčka a že bude jezdit dokud to pojede, případně dokud nebude problém na technický, což je zhruba za rok a půl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnnyh Odesláno 25. duben 2018 Sdílet Odesláno 25. duben 2018 Aj ked je tato tema uz dlhsie mrtva, skusim napisat moj postreh, mozno niekomu pomozem. Pred par dnami mi pocas jazdy (Peugeot 407 sw 2,2 hdi 125 kW) vyhodilo hlasku RIZIKO UPCHATIA FILTRA CASTIC. Ani po jazde cez 100 km po dialnici to nezhaslo. Tak mi znamy odporucil chlapika co ma nejaku diagnostiku pre Citroen a Peugeot. Co mi sponimal tak ked sa napichli tak im vyhodilo chybu rele zhavenia, pred mesiacom mi menili zhavice ale chybu nezmazali a este spominal ze tam bola este jedna chyba v riadiacej jednotke. Obe chyby zmazali, uz sa opatovne na diagnostike neobjavili, ale hlaska nezmizla. Tak skusali spustit nutenu regeneraciu ale neslo im to, po par hodinach mi volali ze sa im to podarilo ale regeneraciu zastavili lebo pri servise ma aj obytne domy a velmi to hucalo (neviem ci to bol dobry krok). Tak sa isli previezt, regeneracia sa na dialnici sama od seba spustila a prebehla v poriadku (aspon podla teplot a rozdielu tlaku na filtri) ale hlasenie ostalo stale svietit a diagnostika neukazovala ziadnu chybu. Tak pocas jazdy spustili opat nutenu regeneraciu ktora opat prebehla OK ale hlaska stale svietila. Pred tymi ich pokusmi pisalo poslednu regeneraciu pred cca 300 km (v poslednej dobe som jazdil vela po meste takze to nebolo az tak malo) a mnozstvo aditiva cca 1500 ml (co by malo byt dost). Po tychto regeneraciach vsak vypisalo vzdialenost od poslednej regeneracie cez 6500 km! Co sa tyka naplnenia filtra cerinom tak to bolo pred aj po 172 gramov. Ked uz nevedeli v com je problem tak som auto odniesol do autorizovaneho servisu s tym ze asi bude vymena FAPu. Na druhy den mi zavolali ze auto bolo na diagnostike a ze je OK (nehlasi ziadnu chybu). Ked som sa pytal ze ako moze byt od poslednej regeneracie 6500 km tak mi chlapik povedal ze nevie ale ze to vyzera na zblbnutu riadiacu jednotku. Tak sme sa dohodli, ze prehraju software. Na druhy den mi volal, ze soft je prehraty hlaska je tam stale ale tentokrat uz pise ze je tam malo aditiva cca 150 ml. Potom sme sa dohodli ze tam doleju aditivum a uvidime. Na druhy den mi volal ze doliali 3L takze riadiaca ukazuje 3150 ml a hlaska je prec, Zatial som presiel len par km ale vyzera to OK. Ked som sa pytal na zanesenie cerinom (172 gramov) tak ze ak to bude regenerovat tak filter by este mal vydrzat. Niekde som cital ze ta hodnota cerinu je uz vysoka, tak neviem, uvidime. Co sa tyka zblbnutia riadiacej jednotky tak chlapik v servise si mysli ze to bolo neodbornym zasahom diagnostiky, no ja som cital na zahranicnej stranke diskusiu v ktorej chlapik bol v podobnej situacii a tam tvrdil ze nedostatkom aditiva (jemu pisalo 600 ml ale nemal tam uz nic) doslo k chybe pri vypocte a tiez mu preskocilo pocitadlo od poslednej regeneracie ale "len" na 1700 km a nakoniec aj jemu pomohlo doplnenie aditiva.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenky29 Odesláno 9. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2019 (upraveno) Zdravím aj mne pred týždňom vyskočila hláška "risk of particle filter clogging see handbook" Zaujímavé je to, že som mal pred 12000 km nemení filter aj aditivum V servise mi povedali, že budem mať pokoj na 180 000km. Ďalšia vec ktorá mi nedáva zmysel je že upozornenie mi vyskočilo potom ako som prešiel 500km po diaľnici a prešiel do mestskej prevádzky. Neviete prečo mi to moja 508ma robí. Mám 1.6L 82kW Upraveno 9. prosinec 2019 uživatelem jenky29 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 9. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2019 Co 508ma robí nevím, ale měli by to vědět ti, co ti měnili ten filtr Neváhal bych a hodil jim to na hlavu, ať se starají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 9. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2019 Neproběhla regenerace a hrozí ucpání a poškození filtru. Že jedeš 500km po dálnici není směroplatný. Spouštění regenerací je vyšší dívčí. Někdy se spustí při delší cestě a jindy zase po splnění podmínek ve městě. To by Greta šílela. Důležitější je, po kolika km probíhá regenerace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenky29 Odesláno 9. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2019 Auto som mal v autorizovanom servise priamo v Peugeot tak som zvedavý čo mi na to povedia. Ale som si istý, že sa filter je OK a budú meniť niečo + 100€ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 9. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2019 To že to bolo v autorizáku ešte neznamená, že to urobili tak ako treba. Buď to nespravili tak ako treba, alebo im napríklad uniklo, že motor má nejaký problém, ktorý takto zničí ten filter za tak krátku dobu. Jednoznačne ale je to na ich zodpovednosti, tak držím palce. Olej predpokladám že dávaš ten čo tam má byť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenky29 Odesláno 10. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 Jasne olej dávam presne ten ako má byt a mením ho každých 15tisic. A dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenky29 Odesláno 13. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2019 No dnes som bol v Peugeote. Čakal som 4 hodiny a verdikt. Elektrikár povedal ze treba meniť filter. V tom mu bolo povedané, ze filter sa menil pred rokom a bolo na ňom nabehaných 22 000km. Tak hľadal ďalej a našiel. Vraj vstrek 2 hlásil chybu. Povedal mi, že chyby vymazali a ak sa hláška objaví mam mu zavolať a bude potrebné meniť vstrek. Cena vstreku 250€ a treba meniť súčastne všetky!!! To fakt môže byť problemom vstrek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.