Sign in to follow this  
Followers 0
zazaa

vymena motoru u 205

14 posts in this topic

mam jeste jeden dotazek potreboval bych zjistit jak velkej problem je vymenit v 205ce motor a to z puvodniho 1.1 monoblok rv 88 na 1.4 rv 93 typ TU nebo jak se to znaci

muj myslenkovy pochod je ze mam sice auto rv88 ale kastle je menena a je z r 92 coz sem nekde vycet se ty monobloky nedelali takze kdyz sel monoblok do tehle kastle tak by ten novej motor mel jit taky

mam motor, prevodovku, polosy, pocitac

nevi nekdo jak to tam napasovat a co vsecko je jine ?

napr vejfuk mam u te 1.4 tu 1. cast s kolenem pod auto bude na to pasovat zbytek ?

jestli je stejne razeni nebo se musi taky vymenit

a chybi mi par veci jako benzinova pumpa, alternator, svazek elektriky k pocitaci a prvni cast sani (ta co je nasazena na vstrikovani) takze dyby nekdo mel neco z toho byl bych vdecnej :)

za kazdou radu budu vdecnej taky :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslyš, to ti toho ale chybí poměrně dost! Svazek elektriky k počítači, tak bez toho bych vůbec nezačínal, a bez kompletního sacího potrubí taky ne...

Jestli je stejné řazení nebo ne - podívej se, kam mají ty převodovky zpátečku, jestli to nemají stejně, budeš potřebovat celé řazení.

Výfuk - které díly jsou shodné, zjistíš v katalogu, stačí např. na ACI nebo Kelly.

Altík bude stejnej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de me spis o to jestli sou stejne vsecky drzaky ve skeletu a na te napravnici nebo co to tam je proste jestli tam ten motor zadelam bez flexy a svarecky (ne ze by to byl az takovej problem oboje mam a celkem v klidu pouzivam :))

svazek elektriky sezenu bud na vrakaci nebo ho pri nejhorsim budem muset nadratovat akorat je problem sehnat ty boschacke konektory ale i to se da vyresit

saci potrubi mam komplet jen ta plastova cast hned nad vstrikovanim (je to jednobod takze by se dalo rict ze to je cast obalu vzduchoveho filtru) je praskla v podstate potrebuju jen tenhle kus plastove trubky abych na nej nasadil nejakej primej filtr

elektrika a vstrikovani neni problem

me de o mechanicke zabudovani abych nezjistil ze potrebuju jinou napravu nebo celej skelet ....

to razeni sem videl jen zbezne princip je podobnej jednim kusem se otaci cimsi a druhym se ladujou qalty problem je ze si to clovek nedokaze tak presne predstavit kdyz ten motor neni v aute chtelo by to obhlidnout na celem aute jestli je to stejne coz sem si chtel ulehcit tak ze sem se zeptal jestli to nekdo nevi nebo jestli takovouhle vymenu motoru nekdo nedelal ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, když ten motor máš, tak se na ty držáky podívej, ne? To je vidět na první pohled. Já např. mám XU - ten má držák na pravém podběhu, vedle klobouku, kdežto monobloky jsou chycené někde dole.

Řazení - převodovky se zpátečkou pod jedničkou maj navíc bovden, na pojistný kroužek na řadičce. Převodovka se zpátečkou proti pětce ten bovden nemá, podle toho to jde taky poznat.

Svazek elektriky (a taky počítač) mám kdyžtak doma z 1,6i (4-bod), pochybuju, že to bude shodný, ale mrknout na to můžeš...

Odkud jsi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha takze to bude prvni problem u klobouku to uchyceni ..... :( to tam nemam

jinak na motor bych se podival, ale prave tenhle drzak tam neni takze sem si nebyl jistej kam to muze vest

razeni je bez bowdenu takze by melo bejt stejny takze 1. dobra zprava :))

na MPi to je urcite jine ta ma 4 vstriky, a vsecko je daleko slozitejsi ale dik za snahu

tohle je jednobod - v podstate riznej karbec je tam jen par snimacu a vstrik

jo sem z VC konkretne Pardubice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počkej, já nevim, jak je uchycená ta 1,4-ka, to XU-čko jsem dával jen jako příklad - XU jsou 1,6, 1,9 a diesely. Klidně to může být u 1,4 stejné jako u té 1,1 - ale to musí být fakt vidět, když ten motor máš doma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajo uz neumim cist XU je zas jinej motor :)

potreboval bych nekde aspon fotku jak vypada motorovej prostor s timhle motorem ..... co sem koukal tak ten drzak i prevodovky vypada stejne ale na te leve strane (dyz koukas do motoru) ten drzak nemam na motoru sou akorat ty stefty na ktere se pridelava takze nevim jestli ten drzak je zahnutej dolu nebo nahoru nebo kam

chtelo by to na chvili nekoho s timhle autem a poradne to prolizt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jestli máš na tom motoru nahoře u rozvodů štefty na držák, tak to asi bude jako u XU-ček? Obrázek bohužel nemám. Ale, jestli je to stejné, tak z XU-čka ti můžu nechat ten držák a silentblok, a kdyžtak i ten držák na kastli s kusem podběhu - pokud si to ovšem přijedeš vyříznout ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak uz sem neco nasel

takze urcite je ten drzak jinde nez u monobloku nasel sem to mezi tema manualama ve fajlu 0932-01.pdf je videt jak je pridelanej ten motor a jak vypada ten drzak co tam nemam

ty stefty jak popisujes (vedle rozvodu nahore) tam mam drzak me chybi

dystak na to mrkni jestli je to stejne a pokud jo tak bych to vzal akorat je otazka odkud ses ?? a samo za kolik ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak je to jiné, smůla. XU-čko je vidět v 0932-02b.pdf.

Jinak jsem z Prahy...

[Editováno 12/2/02 oddie]

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmm skoda :( taky to mohli delat zamenitelny jako treba skodovka tam i motor z fabie 1.4 pasuje do 1000vky z roku sedesat neco :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To víš, u Peugeotu, a něco stejný. Vždy? oni snad ani v jednom shodném modelu nejsou schopni udělat dvě auta stejný... :mad:

Ten navařenej držák na podběhu vypadá stejně, ten by snad šel použít, a silentblok by při troše štěstí mohl být taky tentýž...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasne poradne to omrknu a omerim a az budu vedet presne co potrebuju a co tam pude tak bych dal vedet a pripadne se stavil a udelali bysme nejakou transakci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.