Pawllik Odesláno 19. květen 2010 Sdílet Odesláno 19. květen 2010 (upraveno) Jako mnozí z vás jsem měl taky problém s páčkami na volantu - padání páčky blinkrů, je tu spoustu návodů ale žádné fotky, tak jsem se rozhodl udělat tento návod, třeba někomu pomůže. Odpojíme baterii a počkáme několik minut než se vybijou kondíky. Vyrovnáme kola a uzamkneme volant. 1. demontujeme kryt volantu dva TORX20 šrouby. Spodní dekl výjmeme směrem doprava. Horní kryt nám pak bude ještě držet dvěma západkami v zadní gumové části krytu. By pawllik at 2010-05-19 2. demontujeme airbag: v zadní části volantu jsou na stranách dvě zdířky do kterých vložíme vodorovně plochý šroubovák, nebo nějakou trubičku a airbag vyloupneme ven. By pawllik at 2010-05-19 3. odpojíme konektory Airbagu, u žlutozeleného a žlutomodrého, šroubovákem vyloupneme pojistku a konektor vytáhneme směrem nahoru. By pawllik at 2010-05-19 4. po odpojení airbagu odšroubujeme středový šroub TORX50. Měli bychom vidět rysky na hřídeli i na volantu. Při montáži musíme volant opět nasadit do stejné polohy. Vytáhneme volant, může to jít trochu ztuha a proto dáváme pozor aby při náhlém uvolnění volantu jsme si nepoškodili kabely airbagu. By pawllik at 2010-05-19 By pawllik at 2010-05-19 4. nějakým způsobem jsi zajistíme otočný kruh s konektory airbagu, třeba izolepou. Hlavně jsi musíme pamatovat původní polohu, aby pak nedošlo při řízení k přetržení páskového vodiče uvnitř. Pokud se tak nestalo musíme jej nastavit do středové polohy - ze středové polohy musí jít otočit na každou stranu asi o 2 a 1/4 otáčky než ucítíme mírný tlak. By pawllik at 2010-05-19 5. ze zadní části panelu odpojíme veškeré konektory, povolíme objímku, klíč č10 a celý panél sundáme. By pawllik at 2010-05-19 6. odšroubujeme dva křížové šroubky a vytáhneme středový kroužek s pružinou. By pawllik at 2010-05-19 7. ze zadní části odklopíme dvě horní západky, poté tři spodní a sundáme celý kryt By pawllik at 2010-05-19 8. odpojíme oba konektory, odtlačíme postupně několik západek a vytáhneme cely plošný spoj. By pawllik at 2010-05-19 9. dáváme pozor na polohu otočného hnědého kroužku, má uvnitř výřez který musí při zpětné montáži zapadnout do protikusu na již demontovaném krytu. By pawllik at 2010-05-19 10. demontáž páčky provedeme vypáčením dle šipek, v mém připadě to šlo líp když jsem začínal zespodu, ale i tak to jde dost zle. Podívejte se jestli máte uvolněný ten káblík co vede z páčky, bývá tam totiž v té středové části zaháknutý. Aby při vyjmutí jste si nevytrhli konektor uvnitř páčky. To pak je na posrání to dávat zpět - vím o čem mluvím By pawllik at 2010-05-19 11. bílý kolíček který je viník většiny problémů s blinkry vysuneme pomocí šroubováku v místě označené šipkou. By pawllik at 2010-05-19 12. pro porovnáni je zde kolíček i z páčky stěračů, pěkný rozdíl, že By pawllik at 2010-05-19 13. úprava původního kolíčku ve kterém jsem zvětšil drážku aby mohl více vyjíždět ven, protáhl i pružinu malým šroubkem aby vyvíjela větší tlak, nebo ji stačí jen natáhnout. Zabrousil přední část více do špičky. Nakonec jsem ty kolíčky prohodil. Ale je to asi jen dočasné řešení, určitě se to časem taky ošoupe. By pawllik at 2010-05-19 14. při zpětné montáži té středové části páček je lepší jsi vyjmout ty kovové plíšky a dát je tam až po složení obou částí jinak nám je piny konektoru ohnou. By pawllik at 2010-05-19 Po celkovém složení, připojíme baterii, opět chvíli vyčkáme, zasuneme klíček a otočíme do druhé polohy - při otevřených dveřích řidiče! To jen propřípad že by se vyskytl nějaký problém s airbagem, pokud kontrolka zhasne je vše ok. [upravil dne 19/5/10 Radek Hurvajz] [upravil dne 19/5/10 Radek Hurvajz] [upravil dne 21/1/14 16:09 od Pawllik] Upraveno 6. listopad 2016 uživatelem Pawllik jirka3 a vector ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 19. květen 2010 Sdílet Odesláno 19. květen 2010 tak to cumim...fakt dobra praca:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawllik Odesláno 19. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. květen 2010 Díky, ono ta tvorba toho návodu mi zabrala asi stejnou dobu jako oprava těch páček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robozv Odesláno 19. květen 2010 Sdílet Odesláno 19. květen 2010 poucne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 20. květen 2010 Sdílet Odesláno 20. květen 2010 fakt super návod, a nezkoušel si sehnat ten plastovej kolík novej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawllik Odesláno 20. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2010 To nevím, ale asi se jen tak samostatne sehnat neda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 20. květen 2010 Sdílet Odesláno 20. květen 2010 Pěkný návod, jenom malá připomínka pro sundání volantu. Středový šroub povolit, nechat ještě na pár závitech, uvolnit volant a pak vyšroubovat šroub a sundat uvolněný volant. Jinak riskuješ, že si mimo utržených kablíků také rozbiješ ciferník:D shateczek ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanh Odesláno 21. květen 2010 Sdílet Odesláno 21. květen 2010 Návod je použiteľný aj pre multiplexovú 206. Je to úplne rovnaké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PEUGEOTIK307 Odesláno 28. srpen 2010 Sdílet Odesláno 28. srpen 2010 Klobúk dole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarry110 Odesláno 27. listopad 2010 Sdílet Odesláno 27. listopad 2010 Dobrý den dnes jsem zkoušel vyměnit páčky pod volant podle návodu ale nešel mě vydělat airback ven přitom jsem už měl vše odcvaknuté jak je psané v návodu nevíte na čem ještě ten airback drží? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarry110 Odesláno 27. listopad 2010 Sdílet Odesláno 27. listopad 2010 Dobrý den.Musí se jít na diagnostiku když vyměním páčky za nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 27. listopad 2010 Sdílet Odesláno 27. listopad 2010 jen pokud mas esp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dedas Odesláno 14. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2010 Ahoj mam dotaz,jde taky vyměnit samostatně páčka na stěrače a palubního počítače.Nebo se to musí vyměnit cele.Peguet 307 benzín 2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 14. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2010 Páčky jako náhradní díl nejsou. Pokud budeš mít páčku z jiného COMu, tak to samozřejmě jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 14. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2010 Ještě k té diagnostice. Pokud máš ESP a podaří se sehnat použitý funkční COM, který byl zkalibrován, tak ani dia není potřeba. Takto jsem měnil jednomu členu z fóra COM na 407mě. Sehnal použitý. Namontoval jsem ho a chtěl provést kalibraci a hle, normálně to fungovalo a bylo zkalibrováno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paji307 Odesláno 12. leden 2011 Sdílet Odesláno 12. leden 2011 ahoj..dnes som vyskusal rozobrat a opravit tie packy pod volantom..mam uz asi dva roky nove,... a stare som vytiahol ze to skusim....ten navod je super skoda ze som este nebol na fore...zaplatil som za nove 6000 sk (zohnal som ich z UK)-u nas v origo pezot serv. mi ich chceli predat za 12000 sk. este raz:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest filipsonn Odesláno 16. leden 2011 Sdílet Odesláno 16. leden 2011 Zdar,tak dnes jsem se po nastudování problému páčky,dal do opravy,koupil jsem na vrakáči starší za 500,po sundání plastů jsem se zasekl na airbagu a snažil se ho vycvaknou jak je tu psáno,ale nic a už jsem dost poškrábal vnitřek a taky žačínal pěnit,protože jsem se s tím sral asi hodinu a nic,až jsem přišel na to ,že se musí zatlačit na tyčky vevnitř volantu a pak mi to šlo hned,proč to tu kurva někdo líp nepopsal!Ale pak už to šlo celkem dobře,ze starých páček jsem použil kolíček od páčky stěrače,ten byl v pohodě,dal jsem ho na páčku blinkrů a je to zase funkční,nevím tedy na jak dlouho,ale sw má najeto 128700km a bylo vidět ,že tam ještě nikdo nelezl ,ani volant nebyl dole.Tak to byla nedělní zábava,a až na ten airbag dobrý ,ale ten mě teda vytočil.Tak zdar a polepšete se! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka307 Odesláno 16. leden 2011 Sdílet Odesláno 16. leden 2011 tak to popiš lépe když to vzládneš [upravil dne 16/1/11 22:33 jirka307] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 16. leden 2011 Sdílet Odesláno 16. leden 2011 Milý filipsone, buď rád že to tu vůbec někdo popsal. To \"proč to tu ku..va někdo líp nepopsal\" , není nikoho povinnost to popisovat. Autor to popsal určitě jak nejlépe mohl. Je to každého dobrá vůle. Jinak tě vítám tady u nás na fóru a polepši se:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 16. leden 2011 Sdílet Odesláno 16. leden 2011 ....proč to tu kurva někdo líp nepopsal ???? ....Tak zdar a polepšete se! ???? Nechtěl by sis koupit třeba Ladovku? Mají hezký fórum: http://forum.ladaklub.com/ i když asi né, takovýho chytráka bych jim nepřál. Většina lidí za návod poděkuje poněkud jiným způsobem tak zdar a polepši se.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.