jerry Odesláno 27. listopad 2002 Sdílet Odesláno 27. listopad 2002 Hoj všichni. Brácha má P405 Mi16x4 a má problém se zadní hydraulickou nápravou. Při průjezdu nějaké (i malé) nerovnosti na vozovce mu v ní straštně střelí .Jsou to samé hadičky. Samočinně nastavitelná výška nápravy. V Peugeot servise o tom nemaj ani páru ti neví ani kudma se tam lije hydraul.olej, jaký, který, čí. Jestli má někdo zkušenost a? prosím poradí. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 2. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2002 Moc ti neporadim, ale podivej se na nejaky citroenacky stranky, tam by ti mohli pomoct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukino Odesláno 8. leden 2003 Sdílet Odesláno 8. leden 2003 Ja mam 405 GRi x4 BREAK , take s hydraulikou! Kamarat co dela v Citroenu rikal ze je to schodny s Citroeni , jenom jinac usporadany! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 8. leden 2003 Sdílet Odesláno 8. leden 2003 No co se tyka hydraulickyho oleje, tak jsem do BXka lil jakejkoliv (onoj ich moc neni), samozrejme se nesmej michat... CO sem koupil prvni, cca 200 Kc/litr, u OMW, Hydraulic oil a fungoval OK. ALe da se sehnat i jinej, levnejsi.... Ta naprava by mela bejt delana tak, ze je tam nejdriv jedna koule - hlavni zasobnikova a pak koule u kazdyho kola, ktera ridi tlak na vysku... tu "strelu" bych videl na to, ze asi hlavni koule nedava dostatecnej tlak, takze koule na kolech sice auto zvednou, ale pri skoku s tim maj problemy... Citroenaci tyhle koule renovujou, renovovany stojej cca 1000,- ks, origos nova vyjde cca 2200 zasobnikova a na kola vyjde jedna origos koule cca 2000,-.... Kdyz se neposerou hadicky, tak to bude jezdit dobre, nejvetsim prusem jsou hadicky... na ty pozor!!!! PS: U BXka me hlavni koule stala ty 2200,- ale jedna hadice (ona ma v sobe dalsi ctyry hadice) cca 0,5 m stala 1800,- !!!! Jinak co se tyka oleje, tak by se mel menit cca 40-70 tis. km, my sme se svagrem vymenili hydraulickej olej u BXka po 100 tis. km a byl ok. [Editováno 1/8/03 Ondra] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 8. leden 2003 Sdílet Odesláno 8. leden 2003 A víš určitě že to dělá hydraulika? Mi tam taky mlátilo a zjistil jsem že mám vymlácené ložisko v uložení těhlice, nebo jak to nazvat..A? brácha zvedne kolo a zahýbe s ním nahoru a dolu.A uvidí jestli to má vymlácené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 8. leden 2003 Sdílet Odesláno 8. leden 2003 Konečně můžu poradit teda pokud je to stejný jak na citronu.Olej je special dělá ho Total tušim LHM neměnit za jinej jinak je to pruser(barva hnusně světle zelená)dřív nebo pozdějš to jde do kopru.Koule by měli bejt 3 jedna central a dvě na tlumičích.Koule je rozdělena membránou a ta většinou prdne repasovaný nebrat nic to nevidrží.Lepší koupit nový jedna cca 1.600kč hadičky udržovat v čistotě a ponasazení nepáskovat nebo tak nějak lepší když vystřelí hadička než něco jinýho.Určitě to bude chodit jako nějakej komplet tj.servo brzdy a tlumiče.Pokud to chodí jako nějakej komplet tak tam bude rozvodná koska může prosakovat.Snad sem ti poradil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 8. leden 2003 Sdílet Odesláno 8. leden 2003 Citroni pouzivaj jedine hydraulickej olej typu LHM, nebo LHM plus (delaji je nejen Total, ale taky OMV, BP, a jini a neni v nich zadnej rozdil) a NESMI se tam lit nic jineho ! Presne jak pise Stefan. Hydraulicke oleje treba do bagru nebo jine tezke techniky sice stojej malo, ale brzo rozezerou ruzna tesneni a pak je to na vymenu cele hydrauliky. Jestli Mi16x4 ma - no vlastne musi mit - servopumpu k te hydraulice, tak spatnou centralni kouli poznas podle casteho cvakani prepousteciho ventilu i kdyz je auto v klidu. Spatne koule na tlumicich by se poznaly na horsim perovani - tahla by to za ne castecne ta hlavni koule a ubytkem LHM kapaliny. To mlaceni bych tipoval na neco jineho nez hydrauliku, asi na vylagrovane lozisko v rameni. Dydzej PS mne se u CX urval na rameni sroub co na nem drzel torzni tyc a to delalo obcas taky pekny rany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.