agresssor Odesláno 26. únor 2017 Sdílet Odesláno 26. únor 2017 Ty a 308 gti 200 kw Uz vidim milana v GTi na dalnici jak jede 80 aby mu to moc nezralo MilanF1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 27. únor 2017 Sdílet Odesláno 27. únor 2017 Divne to byt nemusi v te dobe se jeste vyrabelo "poctive" Dalsi veci je jak se o to starame jezdime ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 27. únor 2017 Sdílet Odesláno 27. únor 2017 agresssor : Stejně píše, že to je cenově úplně jinde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 27. únor 2017 Sdílet Odesláno 27. únor 2017 před 11 hodinami, MilanF1 napsal: Ne, chladič neteče, ale po takové době je to až divné. Já mám třeba i podivnou zadní nápravu, pořád je dobrá. Dobrá zadní náprava po takové porci kilimetrů, tak tomu nevěřím . Já na 307 měnil chladič v sobotu. Interval dolévání chladící kapaliny už se zkrátil nad únosnou mez . A to mám jen 215000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 27. únor 2017 Sdílet Odesláno 27. únor 2017 Té nápravě taky moc něvěřím, jako asi to možný je, že by 400tkm vydržela, ale to se s tím leda muselo úplně celou dobu jezdit echt vopatrně, styl slalom mezi důlky a vyhýbat se kanálům, nepřetěžovat auto atd. A když si vzpomenu na fotku 306 naložené nějakými briketami či co to bylo za prasárnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 27. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2017 Náprava je hodně měkká, je unavená, ale nic nevrzá. Auto mám od 233 tkm a předchozí majitel nápravu nedělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 3. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2017 Aby to tu nechybělo - některým to určitě chybí - údaj o spotřebě. Poslední tankování za 5,9l / 100 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 3. březen 2017 Sdílet Odesláno 3. březen 2017 5.9l /100 že by jsi se naučil použivat i spektrum tachometru 100km/h a více... Promin nedalo mi to si nerejpnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 3. březen 2017 Sdílet Odesláno 3. březen 2017 Poslední tankování nikoho nezajímá, prostě s tím jezdíš za 6 a to je v pořádku na Hdi, ne ? Jen si nekupuj V6, tam by ses asi tolik se spotřebou nechlubil, hehe. A nebo leda jak některý umělci na Facebooku, co vyfoti palubak po sjetí 5km kopce, kdy tam je výjimečně třeba jen 7/100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 3. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2017 (upraveno) Ano, tachometr ukazuje trojciferná čísla, většinou 140 km/h a 3000 otáček na dálniční komunikaci. S V6 bych jezdil za 9, lepší iluze bych si nedělal. Mně to HDičko stačí, dám dohromady cabrio a ke štěstí už toho moc nezbyde. Upraveno 3. březen 2017 uživatelem MilanF1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. březen 2017 Sdílet Odesláno 3. březen 2017 To ti to nějak moc žere, s větší a o 300kg těžší 406 jsem měl dlouhodobý průměr 5,8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 3. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2017 Páplo to trochu víc, trochu nezvyk, že by nádrž byla jen na 1000 km. Ale dlouhodobý průměr mám v podpisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 26. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2017 Dneska přezuto na letní, foto netřeba, prostě 14" plechy. Přitom jsem se ujistil, že až bude více času, musím udělat ty silentbloky na ramenech - sice dle technika STK jsou OK, ale já jsem jiného názoru. A zároveň jsem se podíval na stav předních brzd. Kotouče tam jsou 140 tkm a destičky 110 tkm. Kotouče už nejsou jak nový, ale budu měnit až s destičkama, ale při pohledu na desky to ještě bude chvíli trvat - nejdříve za rok na jaře. Při té příležitosti jsem vyměnil čerpadlo ostřikovačů, stříkalo to velmi slabě. Takže buď čerpadlo nebo ucpané hadičky. Nové čerpadlo stříká jako divé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 Taky jsme na 306 měli brzdy +- v takovém stavu, ale na STK napsal "nadměrně zkorodovaný brzdový kotouč". Skutečně tomu tak z vnitřní strany a z boků bylo, takže se brzdy prostě udělaly a hotovo. Ona to zas tak velká investice nebyla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 27. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2017 Tohle je nadměrně zkorodovaný? Můj vypadá stejně i zevnitř. Na STK naprosto v pohodě. Velká investice to není, ale dle stavu není potřeba nic měnit, tak nač to dělat dříve než je nutné. Auto brzdí dobře, i dle válců na STK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 Nn tohle ne ale nevidím vnitřek ... u nás byl na vnitřku u středu kotouče cca 1cm proužek nebo 1,5 kam destička z nějakého důvodu nezasahuje nebo nezasahovala a to byla hodně orezlá část kotouče. Brzdilo to samozřejmě ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 Milanovi brzdy jsou naprosto v pořádku. Ale upřímě, Ty je moc nepoužíváš Milane co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 A to je správné "Brzdí jen srab..." a "Kdo brzdí, dojede druhý.." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 28. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2017 Když nemusím brzdit, tak nebrzdím. Já používám motor i deceleraci. Já se do města prakticky nedostanu, abych někdo popojížděl v kolonách. Když Prahu, tak ji objíždím okruhem. Přední brzdy mi drží déle než zadní, tam jsem destičky měnil po 90 tkm, ale je fakt že vzadu je menší tloušťka materiálu na destičce. Takže s předkem asi udělám i zadní desky - ještě jedny by měly být doma z 205tky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 No to nejsi sám, taky se snažím brzdit motorem, částečně kvůli spotřebě, byť to asi bude rozdíl zanedbatelný, částečně kvůli tomu, abych tolik nezatěžoval brzdy ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.