Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P306 HDi - MilanF1 - 550 000 km - Příběh končí


MilanF1

Recommended Posts

před 11 hodinami, MilanF1 napsal:

Ne, chladič neteče, ale po takové době je to až divné. :D Já mám třeba i podivnou zadní nápravu, pořád je dobrá. :D 

Dobrá zadní náprava po takové porci kilimetrů, tak tomu nevěřím :D.

Já na 307 měnil chladič v sobotu. Interval dolévání chladící kapaliny už se zkrátil nad únosnou mez :D. A to mám jen 215000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Té nápravě taky moc něvěřím, jako asi to možný je, že by 400tkm vydržela, ale to se s tím leda muselo úplně celou dobu jezdit echt vopatrně, styl slalom mezi důlky a vyhýbat se kanálům, nepřetěžovat auto atd. A když si vzpomenu na fotku 306 naložené nějakými briketami či co to bylo za prasárnu :myslim

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední tankování nikoho nezajímá, prostě s tím jezdíš za 6 a to je v pořádku na Hdi, ne ? :) Jen si nekupuj V6, tam by ses asi tolik se spotřebou nechlubil, hehe. A nebo leda jak některý umělci na Facebooku, co vyfoti palubak po sjetí 5km kopce, kdy tam je výjimečně třeba jen 7/100 :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, tachometr ukazuje trojciferná čísla, většinou 140 km/h a 3000 otáček na dálniční komunikaci.
S V6 bych jezdil za 9, lepší iluze bych si nedělal. Mně to HDičko stačí, dám dohromady cabrio a ke štěstí už toho moc nezbyde. ;)

Upraveno uživatelem MilanF1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Dneska přezuto na letní, foto netřeba, prostě 14" plechy. :D 

Přitom jsem se ujistil, že až bude více času, musím udělat ty silentbloky na ramenech - sice dle technika STK jsou OK, ale já jsem jiného názoru. :D A zároveň jsem se podíval na stav předních brzd. Kotouče tam jsou 140 tkm a destičky 110 tkm. Kotouče už nejsou jak nový, ale budu měnit až s destičkama, ale při pohledu na desky to ještě bude chvíli trvat - nejdříve za rok na jaře. 

Při té příležitosti jsem vyměnil čerpadlo ostřikovačů, stříkalo to velmi slabě. Takže buď čerpadlo nebo ucpané hadičky. Nové čerpadlo stříká jako divé. :D 

Fotografie0419.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsme na 306 měli brzdy +- v takovém stavu, ale na STK napsal "nadměrně zkorodovaný brzdový kotouč". Skutečně tomu tak z vnitřní strany a z boků bylo, takže se brzdy prostě udělaly a hotovo. Ona to zas tak velká investice nebyla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je nadměrně zkorodovaný? Můj vypadá stejně i zevnitř. Na STK naprosto v pohodě.

Velká investice to není, ale dle stavu není potřeba nic měnit, tak nač to dělat dříve než je nutné. Auto brzdí dobře, i dle válců na STK. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nn tohle ne ale nevidím vnitřek ... u nás byl na vnitřku u středu kotouče cca 1cm proužek nebo 1,5 kam destička z nějakého důvodu nezasahuje nebo nezasahovala a to byla hodně orezlá část kotouče. Brzdilo to samozřejmě ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když nemusím brzdit, tak nebrzdím. Já používám motor i deceleraci. ;) 

Já se do města prakticky nedostanu, abych někdo popojížděl v kolonách. Když Prahu, tak ji objíždím okruhem.

Přední brzdy mi drží déle než zadní, tam jsem destičky měnil po 90 tkm, ale je fakt že vzadu je menší tloušťka materiálu na destičce. Takže s předkem asi udělám i zadní desky - ještě jedny by měly být doma z 205tky. :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to nejsi sám, taky se snažím brzdit motorem, částečně kvůli spotřebě, byť to asi bude rozdíl zanedbatelný, částečně kvůli tomu, abych tolik nezatěžoval brzdy ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...