Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

olej v prevodovke


grage

Recommended Posts

zdravím, s kamošom som menil spodné čapy na prednej náprave a pri zoroberaní mi vytiekol nejaký olej z prevodovky. Olej sme doplnili, no problém je že sme nanašli žiadny otvor na kontrolu hladiny prevodového oleja. Ako zistím či je ho tam dosť?

Inak 2.0 HDI, manuálna prevodovka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

...grage, prepac, ale nerozumiem ako ti vytiekol ten olej, v momente ako ste nieco robili s tymi capmi ti vytieklo viacej oleja? pred tym si tam nic nemal??? pytam sa lebo na fotrovej 407 2.0 hdi je prevodovka tiez zo spodu cela od oleja,ale nieje viditelne miesto uniku proste je cierna od nejakeho uniku, ktory ale nieje nejak velky, olej plus spina prach. preto sa pytam. rozpraval som o tom s mechanikom, vravel, ze olej sa v prevodovke nemeni, je tam proste na furt to ze vzniknu nejake netesnosti je dost caste...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: paliman

...grage, prepac, ale nerozumiem ako ti vytiekol ten olej, v momente ako ste nieco robili s tymi capmi ti vytieklo viacej oleja? pred tym si tam nic nemal??? pytam sa lebo na fotrovej 407 2.0 hdi je prevodovka tiez zo spodu cela od oleja,ale nieje viditelne miesto uniku proste je cierna od nejakeho uniku, ktory ale nieje nejak velky, olej plus spina prach. preto sa pytam. rozpraval som o tom s mechanikom, vravel, ze olej sa v prevodovke nemeni, je tam proste na furt to ze vzniknu nejake netesnosti je dost caste...

no neviem,neviem ci mas dobreho mechanika,skus vypustit olej s prevodovky co ma 200t.KM a potom uvidis ci ma tvoj mechanik pravdu,podla mna nic nieje na vzdy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky