IvanHa Odesláno 8. březen 2010 Sdílet Odesláno 8. březen 2010 Mám podobný problém. V období minulých mrazů nevystoupala teplota motoru výše jak na 80st. Samozřejmě, že při teplotách okolo 70st. byl v činnosti sytič, což signalizovaly zvýšené otáčky motoru. Protože se jedná o nové vozidlo byla tato skutečnost reklamována a byl vyměněn termostat a čidlo teploty. Při následném sledování teploty bylo zjištěno, že teplota v některých jízdách nevystoupá výše než na 80st. a to ani po dvaceti km jízdy. Jednou při cestě dlouhé 50km teplota kolísala mezi 70-80st. V některých jiných dnech (při srovnatelné venkovní teplotě) se ukazatel začne pohybovat po cca třech km a po dalších čtyřech km vystoupí na devadesát a drží. V ten stejný den, po cca čtyřech hodinách parkování venku, teplota během dalších deseti km nevystoupí nad 80st. Je vyměněný termostat zase vadný nebo je chyba někde jinde? Poraďte. Auto je sice ještě v záruce, ale v servise si s tím evidentně nevědí rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epicus Odesláno 9. březen 2010 Sdílet Odesláno 9. březen 2010 Mám podobný problém s tím že mi navíc trvá 10km a víc než mi ukazatel teploty po zahájení jízdy začne ukazovat. Už jsme to tu probírali a něco jsem napsal. Závadu mám od loňského podzimu. Postupně vyměněno čidlo-termostat-přehrán software. Závada neodstraněna a záruka mi minulý týden skončila. V servisu už nevědí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milošš Odesláno 9. březen 2010 Sdílet Odesláno 9. březen 2010 Nazdar, tento problem mam aj ja ako som pisal v teme teplota motora.Podla chyby myslim,ze mas motor 1,4 i 54kw. Po mojich zisteniach (diagnostika, sledovanie...) je to chyba na 99% v budikoch.Teplotu,ktoru vidis na budiku je len orientacna (realna teplota motora po zahriati je cez 100°C) a vsetky tie hodnoty prechadzaju cez filter, ktory ich zobrazuje na budik. A vtom filtry (kedze to bude len neaky software) je nasa chyba.Mozno pomoze prehrat software ak sa da alebo vymenit budiky. To ze je cidlo teploty dobre zistis aj tak, ze ak ides a mas teplotu minimalnu podla budikov (ale kuri jak besne) , ze zastavis, vypnes motor a za chvilu zapnes zapalovanie - teplota motora hned vyskoci alebo zacne po 2-3 sekundovych intervaloch stupat na realnu (vyskusane x krat) Inak cidlo teploty motora dava signaly o teplote kazde 2-3 sek. (zistene z diagnostiky) Cize podla mna treba ist cestou budikov a nie vymeny cidla a termostatu. Ak budete mat nieco nove dajte vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epicus Odesláno 10. březen 2010 Sdílet Odesláno 10. březen 2010 Tak s tím budíkem je to tak,že mi výměnu v servisu hned rozmluvili,když jsem jim řekl,že by to mohla být možnost. Budík prý napojili na pc. a zkoušeli simulovat teploty. Vše bylo údajně bez problémů,takže podle nich to v budíku není. Známý elektřikář-elektronik mi řekl,že podle něj je to někde nějaký kabel,nebo koncovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epicus Odesláno 10. březen 2010 Sdílet Odesláno 10. březen 2010 Dnes jsem psal přímo na PEUGEOT ( zakaznik-cz@peugeot.com )a popsal jsem tu závadu. Hned mi odepsali,že se s tím budou zabívat,tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IvanHa Odesláno 10. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2010 Díky přátelé. Zajímavé na tom ovšem je to, že třeba dnes vystoupala teplote na 90 během cca 5km, i když venkovní teplota byla asi -1st. Po zpáteční cestě pak byla venk. teplota 1 nad a během 13km na teploměru max. 80st. Čili jednou to ukazuje správně a po chvilce stání to ukazuje blbě. Právě toto nemohu pochopit. To je to zvláštní na celém problému. Jinak budu velice vděčný na jakoukoliv radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mishanthrope Odesláno 5. duben 2010 Sdílet Odesláno 5. duben 2010 Když bylo venku kolem 10 - 15°C pod nulou, teplota mi nevylezla nad 70° ani po 50 km jízdy. Teď je zase vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sidney87 Odesláno 5. listopad 2012 Sdílet Odesláno 5. listopad 2012 Poradí mi někdo. Mám problém ohledně teploty motru. Když nastartuju tak mi teplota vyjede na max. a píše mi to STOP. Auto stojí celou noc a není možné aby byla teplota tak vysoká. Nevíte někdo čím by to mohlo být. Zda je to nějakým čidlem nebo něco jiného. Děkuji za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinicman Odesláno 5. listopad 2012 Sdílet Odesláno 5. listopad 2012 Aký motor? Oplatilo by sa dávať aspoň základné informácie, nech tu nemusíme všetko ťahať ako z chlpatej deky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sidney87 Odesláno 5. listopad 2012 Sdílet Odesláno 5. listopad 2012 1.6 16V 88kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 5. listopad 2012 Sdílet Odesláno 5. listopad 2012 Jestli to je hned po nastartování, tak bych viděl špatné čislo...základ je to napíchnout na diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. listopad 2012 Sdílet Odesláno 5. listopad 2012 zkus ještě konektor čidla teploměru prostříknout Kontaktolem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.SM Odesláno 5. listopad 2012 Sdílet Odesláno 5. listopad 2012 A co dostatek vody v okruhu? Delalo mi to taky kdyz jsem to dlouho nezkontroloval. hm... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sidney87 Odesláno 6. listopad 2012 Sdílet Odesláno 6. listopad 2012 A poradíš mi kde najdu ten konektor čidla teploměru? Děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rado3421 Odesláno 22. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2016 a odstranil niekto zavadu-ako? V 8. 3. 2010 at 21:51, IvanHa napsal: Mám podobný problém. V období minulých mrazů nevystoupala teplota motoru výše jak na 80st. Samozřejmě, že při teplotách okolo 70st. byl v činnosti sytič, což signalizovaly zvýšené otáčky motoru. Protože se jedná o nové vozidlo byla tato skutečnost reklamována a byl vyměněn termostat a čidlo teploty. Při následném sledování teploty bylo zjištěno, že teplota v některých jízdách nevystoupá výše než na 80st. a to ani po dvaceti km jízdy. Jednou při cestě dlouhé 50km teplota kolísala mezi 70-80st. V některých jiných dnech (při srovnatelné venkovní teplotě) se ukazatel začne pohybovat po cca třech km a po dalších čtyřech km vystoupí na devadesát a drží. V ten stejný den, po cca čtyřech hodinách parkování venku, teplota během dalších deseti km nevystoupí nad 80st. Je vyměněný termostat zase vadný nebo je chyba někde jinde? Poraďte. Auto je sice ještě v záruce, ale v servise si s tím evidentně nevědí rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.