zazaa Odesláno 4. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2002 jo kdyby nekdo chtel mam o tom naskenovanej pomerne zajimavej clanek z Autoexperta (pomerne uznavanej casak pro autoservisy ..... ) http://www.spsauto.cz/zazaa/prisada.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sirael Odesláno 4. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2002 ZAZAA: "Doporučení na závěr" v tom článku mluví za vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2002 Zazaa: díky za link, špičkový článek, k tomu není co dodat. Máš pochvalu před nastoupenou jednotkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek77 Odesláno 18. leden 2003 Sdílet Odesláno 18. leden 2003 Kdyz uz se tu bavite o \"mazani motoru\" jaky olej by jste me doporucili pouzivat??? Jakou znacku... mineral ci polo... jaky oznaceni?? Diky za radu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 18. leden 2003 Sdílet Odesláno 18. leden 2003 V pátek dostal motor nový olej a jak si brouká a šloto i bez přísad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson Odesláno 18. leden 2003 Sdílet Odesláno 18. leden 2003 Pokud má motor najeto do 40000km můžeš dát 0-5W40 plnou sintetiku,pokud máš víc a nežere ti to olej tak dej 10W40 polosintetiku pokud žere olej tak 15W40 minerál obyčejný doporučuji značku MOBIL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek77 Odesláno 19. leden 2003 Sdílet Odesláno 19. leden 2003 tomson: Diky:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 19. leden 2003 Sdílet Odesláno 19. leden 2003 Nevím proč bych měl dávat do oleje nějaké sračky.Mé GTI má najeto cca 215 tis. a leji do toho polosyntetiku castrol Powertec a do 405 teď po opravě,kdy to žralo olej jsem nechal nalít plnou syntetiku a zatím taky úplně v pohodě.Jinak dříve do Alfy taky stejnou polosyntetiku a motory úplně v pohpodě,žádné známky opotřebení.Ovšem měním olej každý rok!A to i když neujedu uváděné km!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-=Michal=- Odesláno 15. březen 2005 Sdílet Odesláno 15. březen 2005 viz. http://mondeo.fordclubs.org/clanky/cech/prisady.htm Moz zajímavej článek. Já už radší z principu ničemu nevěřím, ale tohle zní rozumně. PS23káři a? to raději nečtou :D hned poběžej měnit olej :papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 15. březen 2005 Sdílet Odesláno 15. březen 2005 Já co jsem nalil přísadu, tak to bylo Ekolube do starýho dieselu. Výsledek byl dobrej a to ten, že motor míň kouřil, zlepšila se odezva na plyn. Tady zachungoval dobře, ale to šlo o zalepení motoru teflonem. Na vrub ostatních přísad, cokoliv je to a je v návodu ikona pro jedy a chemicky agresivní látky, tak to bych v žádným případě do motoru nelil. Kvalitní ojel (já dávám Halvoline 10W-40 Diesel, 5 l za 519 kč) je základ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Huhlanek Odesláno 16. březen 2005 Sdílet Odesláno 16. březen 2005 Přísady nenene!!! Souhlasím s ostatními odpůrci. Známej měl taky něco podobnýho \"zázračnýho\", ale do převodovky a když to tam nalil, tak to mazalo tak, že mu vyskakovaly rychlosti. Mám také kamaráda, který pracoval ve Škoda Motorsport a tvrdil mi, že existuje nějaká přísada, která neobsahuje teflon, tudíž nezanáší motor a vydrží tam. Cpou to prej do WRC. No možná proto jim to nejede Kvalitní olej? Nevím jestli je nejlepší, ale nalil jsem po polosyntetice Starline polosyntetiku BP a musím říct, že je to lepší. Kamarád přesedlal z polo BP na plnou BP. Byl jsem u první jízdy a na vlastní kůži říkám, že to auto jede najednou o něco líp, lepší se vytáčí a zlepšila se akcelerace. Taky motor se ztišil. Takže já nedám dopustit na BP-oils. PS: jezdí na něm i Ford Focus WRC! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubak Odesláno 24. březen 2005 Sdílet Odesláno 24. březen 2005 Ahoj všem, sice jsem to vsechno necetl, ale moje zkusenost je takova: Driv jsem vykousel Millitec a celkem dobry (na facko to stacilo). Co mam \"pažouta\" tak \"to\" leju do motoru cca kady 2 roky na zimu. Studeny starty jsou pak jedna basen. Fakt parada. Ale vybrat si pripravek.. to byl orisek. Vsede psali jak jsou vsechny testy zfalsovane, ze mereni ktere nechavaji delat jsou v tlaku a ne v tahu apod. No.. kazdopadne jsem se bavil s typem, co vychvaloval výrobky znacky Bishops original a \"cirou\" nahodou je taky prodaval. Debata se ubirala smerem, ze PS 23 a jine sice uz neobsahuji tolik skodlivy teflon, ale jsou v tom latky na bazi chloru a ten je vysoce korozivni. Zaver? kdyz budu jezdit kazdej den, tak vyrobky s \"chlorem\" až tak moc nevadi. Ale kdyz mi to bude stat na spalkach celou zimu, muzu si poskodit motor. Ten typ mi posla ruzny elaboraty kde dokladoval co kde kdo zfalšoval a tak. No já jsem nelenil a volal jsem do ustavu paliv a maziv kde certifikaty vydavaj. Tam mi prave rekli ze vsechny testy jsou vlaste pro ucel pouziti v motoru sporne. Nakonec jsem Bishop koupil a vyzkousel. Spokojenost. Nizzi hlucnost, studeny starty jako po masle pohoda. Navic si jen jako laik rikam, ze asi bude lepsi, kdyz vyrobce nabizi cele spektrum vyrobku zvalst pro benziny, zvlast pro diesely atd. nez ti ostatni, kteri inzeruji, ze kdyz to nalejete i do papinaku tak to je to nejlepci. Navis Bishop sam pise, ze se to nesmi lejt do novych motoru a ze to je na starsi. At si kazdy udela svuj zaver, ale muj nazor je, ze kdyz uz tohle chci riskout, tak si vyberu nekoho, kdo toho ma na vyber vic a jasne rekne co se muze a co ne. Budu rad za vase nazory :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 24. březen 2005 Sdílet Odesláno 24. březen 2005 Napsán autorem P205XR Chlapi mate nakou zkusenost s tema prisadama do oleje jako je ECOLUBE a podobne?? Přísady NE. Neexistuje nic co by se do oleje dalo přidat, tak , aby to zlepšilo mazací, nebo jakékoli jiné vlastnosti. Olej má v sobě spoustu aditiv a je to velice vyvážená záležitost. Výrobce oleje nebývá idiot a kdyby mohl, bude jeho olej lepší, než konkurence a bude to dokazovat uplně stejnými testy, jako PS21a podobné krámy. Mohl by dělat i specielní oleje u kterých napíše, že jsou závodní a bude za ně chtít dvakrát tolik. I při závodech se používají normální kvalitní oleje bez jakýchkoli přísad. Je se podstatně zkracuje interval výměny a auta jsou pro zvýšené namáhání vybavená chladičem oleje a plnoprůtokovým filtrem. Testy s válečkem a přítlakem jsou psychopatická blbost, protože taková styčná plocha v autě neexistuje, vytváří se film na mezní vrstvě, toším, že na bázi nějákých solí, nechce se mi to teď hledat. teoreticky to za nějáchých okolností může uchránit třeba turbodmychadlo před počkozením. Co jsem ale četl, tak 1.. jsou velice agresivní 2...způsobují degradaci oleje 3... jedná se o specifické podmínky při extrémní zátěži a rozhodně nic pro trvalé používání. Souhrnem... Existují přípravky, které mají fungovat na 1..bázi pevných částic. Teflon, a jeho báze a podobné kraviny.. To je pro nový motor normální smrt. A pro starý možná ustane ten největší bordel, když to člověk prodává, podobně jako dubové pyliny do převodovky. 2..Fluoridových, chloridových solí a podobné blbosti. Už sem snad dostatečne popsal. 3.. jakési chemické bázi, kdy se cituji \"naváže na kov a vyhladí jako strukturu\" zajímavé, že tenhle proces není naprosto nikde přesně popsána a že, pokud by fungoval, měl by milion dalších využití. Takže kvalitní olej a častěji měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubak Odesláno 24. březen 2005 Sdílet Odesláno 24. březen 2005 Napsán autorem vector Napsán autorem P205XR Chlapi mate nakou zkusenost s tema prisadama do oleje jako je ECOLUBE a podobne?? Přísady NE. Neexistuje nic co by se do oleje dalo přidat, tak , aby to zlepšilo mazací, nebo jakékoli jiné vlastnosti. Olej má v sobě spoustu aditiv a je to velice vyvážená záležitost. Výrobce oleje nebývá idiot a kdyby mohl, bude jeho olej lepší, než konkurence a bude to dokazovat uplně stejnými testy, jako PS21a podobné krámy. Mohl by dělat i specielní oleje u kterých napíše, že jsou závodní a bude za ně chtít dvakrát tolik. I při závodech se používají normální kvalitní oleje bez jakýchkoli přísad. Je se podstatně zkracuje interval výměny a auta jsou pro zvýšené namáhání vybavená chladičem oleje a plnoprůtokovým filtrem. Testy s válečkem a přítlakem jsou psychopatická blbost, protože taková styčná plocha v autě neexistuje, vytváří se film na mezní vrstvě, toším, že na bázi nějákých solí, nechce se mi to teď hledat. teoreticky to za nějáchých okolností může uchránit třeba turbodmychadlo před počkozením. Co jsem ale četl, tak 1.. jsou velice agresivní 2...způsobují degradaci oleje 3... jedná se o specifické podmínky při extrémní zátěži a rozhodně nic pro trvalé používání. Souhrnem... Existují přípravky, které mají fungovat na 1..bázi pevných částic. Teflon, a jeho báze a podobné kraviny.. To je pro nový motor normální smrt. A pro starý možná ustane ten největší bordel, když to člověk prodává, podobně jako dubové pyliny do převodovky. 2..Fluoridových, chloridových solí a podobné blbosti. Už sem snad dostatečne popsal. 3.. jakési chemické bázi, kdy se cituji \"naváže na kov a vyhladí jako strukturu\" zajímavé, že tenhle proces není naprosto nikde přesně popsána a že, pokud by fungoval, měl by milion dalších využití. Takže kvalitní olej a častěji měnit. Jo asi bych souhlasil ze to je vsechno k nicemu. Ale ja si to nalil a auto se utisilo a lip startuje. Proto to tam taky leju na zimu a jen jednou za 2 roky abych se alespon malinko chlacholil ze to tim neznicim. Taky by me zajimalo jestli to nekomu opravdu motor znicilo. Zatim vsichni pisou \"jedna pani povidala\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 24. březen 2005 Sdílet Odesláno 24. březen 2005 Napsán autorem vector A pro starý možná ustane ten největší bordel, když to člověk prodává, podobně jako dubové pyliny (piliny vectore, piliny) do převodovky. nahodou, neni nad dubove piliny - ja je do svyho diferaku taky co nevidet nasypu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 25. březen 2005 Sdílet Odesláno 25. březen 2005 Jo asi bych souhlasil ze to je vsechno k nicemu. Ale ja si to nalil a auto se utisilo a lip startuje. Proto to tam taky leju na zimu a jen jednou za 2 roky abych se alespon malinko chlacholil ze to tim neznicim. Taky by me zajimalo jestli to nekomu opravdu motor znicilo. Zatim vsichni pisou \"jedna pani povidala\" Jediné co mě napadá, pokud nepodléháš subjektivnímu hodnocení je, že to změnilo vyskozní třídu oleje. Jinak by to nemohlo startovat lehčeji. Nemám takové zanalosti abych dokázal říct, jestli se taková věc dá udělat smícháním , ale asi ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 25. březen 2005 Sdílet Odesláno 25. březen 2005 Napsán autorem vector Jo asi bych souhlasil ze to je vsechno k nicemu. Ale ja si to nalil a auto se utisilo a lip startuje. Proto to tam taky leju na zimu a jen jednou za 2 roky abych se alespon malinko chlacholil ze to tim neznicim. Taky by me zajimalo jestli to nekomu opravdu motor znicilo. Zatim vsichni pisou \"jedna pani povidala\" Jediné co mě napadá, pokud nepodléháš subjektivnímu hodnocení je, že to změnilo vyskozní třídu oleje. Jinak by to nemohlo startovat lehčeji. Nemám takové znalosti abych dokázal říct, jestli se taková věc dá udělat smícháním , ale asi ano. (myslím, jestli pří tom nezáleží na typu oleje atd..) http://www.oleje.cz/index.php?left=main&page=zajimavosti_komentare Koleje Oleje... bába tě poleje [Editován dne 25/3/05 vector] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bufator Odesláno 26. březen 2005 Sdílet Odesláno 26. březen 2005 pouzivam už vyplach 3 roky a supeeeer prevence je lepsi nez za 14 dni plane kecat na tridnich schuzkach. hi hi.www.stp50.com Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-=Michal=- Odesláno 27. březen 2005 Sdílet Odesláno 27. březen 2005 Napsán autorem vector Napsán autorem P205XR Chlapi mate nakou zkusenost s tema prisadama do oleje jako je ECOLUBE a podobne?? Přísady NE. Neexistuje nic co by se do oleje dalo přidat, tak , aby to zlepšilo mazací, nebo jakékoli jiné vlastnosti. Olej má v sobě spoustu aditiv a je to velice vyvážená záležitost. Výrobce oleje nebývá idiot a kdyby mohl, bude jeho olej lepší, než konkurence a bude to dokazovat uplně stejnými testy, jako PS21a podobné krámy. Mohl by dělat i specielní oleje u kterých napíše, že jsou závodní a bude za ně chtít dvakrát tolik. I při závodech se používají normální kvalitní oleje bez jakýchkoli přísad. Je se podstatně zkracuje interval výměny a auta jsou pro zvýšené namáhání vybavená chladičem oleje a plnoprůtokovým filtrem. Testy s válečkem a přítlakem jsou psychopatická blbost, protože taková styčná plocha v autě neexistuje, vytváří se film na mezní vrstvě, toším, že na bázi nějákých solí, nechce se mi to teď hledat. teoreticky to za nějáchých okolností může uchránit třeba turbodmychadlo před počkozením. Co jsem ale četl, tak 1.. jsou velice agresivní 2...způsobují degradaci oleje 3... jedná se o specifické podmínky při extrémní zátěži a rozhodně nic pro trvalé používání. Souhrnem... Existují přípravky, které mají fungovat na 1..bázi pevných částic. Teflon, a jeho báze a podobné kraviny.. To je pro nový motor normální smrt. A pro starý možná ustane ten největší bordel, když to člověk prodává, podobně jako dubové pyliny do převodovky. 2..Fluoridových, chloridových solí a podobné blbosti. Už sem snad dostatečne popsal. 3.. jakési chemické bázi, kdy se cituji \"naváže na kov a vyhladí jako strukturu\" zajímavé, že tenhle proces není naprosto nikde přesně popsána a že, pokud by fungoval, měl by milion dalších využití. Takže kvalitní olej a častěji měnit. viz. http://mondeo.fordclubs.org/clanky/cech/prisady.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-=Michal=- Odesláno 27. březen 2005 Sdílet Odesláno 27. březen 2005 Napsán autorem Bubak Ahoj všem, sice jsem to vsechno necetl, ale moje zkusenost je takova: Driv jsem vykousel Millitec ........ http://mondeo.fordclubs.org/clanky/cech/prisady.htm........... a celkem dobry (na facko to stacilo). Co mam \"pažouta\" tak \"to\" leju do motoru cca kady 2 roky na zimu. Studeny starty jsou pak jedna basen. Fakt parada. Ale vybrat si pripravek.. to byl orisek. Vsede psali jak jsou vsechny testy zfalsovane, ze mereni ktere nechavaji delat jsou v tlaku a ne v tahu apod. No.. kazdopadne jsem se bavil s typem, co vychvaloval výrobky znacky Bishops original a \"cirou\" nahodou je taky prodaval. Debata se ubirala smerem, ze PS 23 a jine sice uz neobsahuji tolik skodlivy teflon, ale jsou v tom latky na bazi chloru a ten je vysoce korozivni. Zaver? kdyz budu jezdit kazdej den, tak vyrobky s \"chlorem\" až tak moc nevadi. Ale kdyz mi to bude stat na spalkach celou zimu, muzu si poskodit motor. Ten typ mi posla ruzny elaboraty kde dokladoval co kde kdo zfalšoval a tak. No já jsem nelenil a volal jsem do ustavu paliv a maziv kde certifikaty vydavaj. Tam mi prave rekli ze vsechny testy jsou vlaste pro ucel pouziti v motoru sporne. Nakonec jsem Bishop koupil a vyzkousel. Spokojenost. Nizzi hlucnost, studeny starty jako po masle pohoda. Navic si jen jako laik rikam, ze asi bude lepsi, kdyz vyrobce nabizi cele spektrum vyrobku zvalst pro benziny, zvlast pro diesely atd. nez ti ostatni, kteri inzeruji, ze kdyz to nalejete i do papinaku tak to je to nejlepci. Navis Bishop sam pise, ze se to nesmi lejt do novych motoru a ze to je na starsi. At si kazdy udela svuj zaver, ale muj nazor je, ze kdyz uz tohle chci riskout, tak si vyberu nekoho, kdo toho ma na vyber vic a jasne rekne co se muze a co ne. Budu rad za vase nazory :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.