jardacek Odesláno 22. únor 2010 Sdílet Odesláno 22. únor 2010 Zdravim mám dotaz pažout 306 HDI stál asi měsíc ted nejde natočit, vše funguje, žhavení, pal. čerpadlo natlačí naftu,motor točí jak o život a ani neškytne, kde se dá ještě něco vymyslet ? dík . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alternativ Odesláno 22. únor 2010 Sdílet Odesláno 22. únor 2010 A opravdu Ti jde nafta az do valce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 22. únor 2010 Sdílet Odesláno 22. únor 2010 Zdravím. Mohl by to být třeba snímač otáček,imobilizér,ventil na čerpadle.... Myslím,že diagnostika ti ušetří čas i peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 22. únor 2010 Sdílet Odesláno 22. únor 2010 Taky mrkni,jestli ti to třeba nepošteloval nějaký hlodavec,v motorovém prostoru se jim hezky bydlí a moc rádi okusují kabelové svazky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 27. únor 2010 Sdílet Odesláno 27. únor 2010 Mám stejnej problém u peugeot 406 2.0 HDI 90.... diagnostika neukazuje nic.tlak otevře vstřiky.žhavičky fungujou.vstřiky v cajku. mechanik si neví rada.ted se stalo že to nastartuje,za pul hodiny nenastartuje,a pak zase nastertuje a zase nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bara Odesláno 27. únor 2010 Sdílet Odesláno 27. únor 2010 Zkus vymontovat drv ventil,je našroubován a vstřikovacím čerpadle,očisti technickým benzínem nejlépe ve spreji,profoukni jej vzduchem (kompresor,nebo ruční pumpa)a uvidíš.A nezapomeň zkontrolavat palivový filtr jestli není znečištěný od nějakých usazenin když to měsíc stálo.Měl jsem kdysi stejný problém a diagnostika nic nezjistila.O tom ventilu bylo zde již mnoho napsáno,dej to do vyhledání je tu i s nákresem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 27. únor 2010 Sdílet Odesláno 27. únor 2010 tlak otevře vstřiky to znamená že drv ventil je OK.skoušeli sme ho i vyměnit za novej a nic. nu a palivovej filtr už je taky vyměněnej... babo raď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bara Odesláno 27. únor 2010 Sdílet Odesláno 27. únor 2010 No většinou je to tak,že když auto nejede a nenaskočí motor jsou dvě základní věci po kterých jít a to elektrika,nebo palivo.Může nastát i kombinace těchto dvou.U benzínu je to o to jednodušší,že vymontuješ svíčku ukostříš,startuješ a vidíš ihned jestli má jiskru nebo nemá.Což u diesela není možné.Podle mě ti nejde do válců nafta,jinak by to naskočilo.Teď jenom zbývá zjistit proč a máš vyhráno. Podle mne z nějakého důvodu ti tryska nevstříkne naftu.Skus vymontovat a nechat zkontrolovat zda jsou funkční,když jo běž po přívodu a dál a dál vylučovací metodou.Pokud za to nechceš platit a máš čas tak to zjistíš u nějakého kámoše co má stejné auto tím,že je tam přemontuješ.Nejhorší by bylo asi čerpadlo,to bolí finančně (nové).Zkoušej a pak napiš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 27. únor 2010 Sdílet Odesláno 27. únor 2010 Zajeď si na diag, ne ať Ti načtou chyby, ale ať v měření parametrů Ti ukážou jakej se tvoří tlak v CR pumpe, je možný, že Ti nevyrobí tlak pro start a dokud tam ten tlak nebude auto bude točit, vstřiky budou klidně dávkovat, ale nečepne, pač ECU to nedovolí. Škoda, že jsi tak daleko, napíchl bych Tě. Nedávno jsem něco podobnýho řešil kamošovi, kdy auto občas zdechalo a nakonec po jednom dni stání v garáži už nenastartoval. Při měření parametrů mu tlak vystoupal na rampě na max 108barů, což je pro start velmi málo!!! Šel bych touhle cestou měření live dat, pokud to nebude DRV ventilem, jestli ten novej byl opravdu OK, tak pak jedině špatnej snímač tlaku na rampě. Protože nic jinýho už tam tlak nesnímá a jiný čidlo na to mýt vliv nebude. I kdyby Ti jeden vstřik nedával nic, auto normálně nastartuje, no teda normálně ne, jen na tři válce, ale chytne, běžně se dělá, že se odpojuje vstřik, pro zjištění kterej je vadnej při špatných korekcích. Protože dávkování paliva jde v pořadí válců 1-3-4-2 a vstřikovače na diag jsou označeny 1-2-3-4, takže si musíš nějak pomoct, aby jsi poznal kterej to je. Takže doporučuji zjistit následující tři údaje, tlak paliva při startu, RCO v % regulátoru tlaku a odběr proudu regulátoru tlaku. Hlavní jsou ty dvě první, tlak a RCO %. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hada Odesláno 27. únor 2010 Sdílet Odesláno 27. únor 2010 hele sežeň si sprej s etherem pro rychle starty, střikneš ho trochu do saní a blafne to hned... Pak dej vědět jak to dopadlo. P.S.: používal jsem to dřív na benzíny, ale chytne i mrtvý diesel měsíc v mrazu bez protočení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 28. únor 2010 Sdílet Odesláno 28. únor 2010 Všechny tlaky sou v pořádku.přeměřeno přes diagnostiku a přes analogovej budík .auto mi dělá chlapík kterej jede deset let jen 406ky.příčina je v Řj. je ta mnějakej špatnej spoj kterej má občas dotyk a občas ne.dneska přijde elektrikář a špatnej spoj vyhledá a opraví.než se přišlo na tuhl příčinu tak sem do auta nainvestoval peněz jak blbec a diagnostika neukazovala nic.prej to může bejt špatnej spoj na řj. u imobilizéru.tekže dneska večer snad budu jezdit.ještě dám vědět přesnou příčinu a všem vám moc děkuju za všechny rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 28. únor 2010 Sdílet Odesláno 28. únor 2010 Tak jedu do benešova k chlapínovi pro novou řj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 28. únor 2010 Sdílet Odesláno 28. únor 2010 Jak na to přišli, že je to vadná ECU?? Myslím jak to změřili, zjistili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 28. únor 2010 Sdílet Odesláno 28. únor 2010 http://sluzby.bazos.cz/inzerat/5253268/Diagnostika-Peugeot-CitroenChiptuning.php Tady Vam pomuze se vsim kluci. Maximalni ochota a prijde i za vama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 28. únor 2010 Sdílet Odesláno 28. únor 2010 jednoduše.připojil jinou řj. a nastartoval sice jezdim zatim v nouzáku ale zejtra budu volat do benešova a již brzo se tam vydám pro jinou jednotku a znova chip. www.deamotor.cz [upravil dne 28/2/10 Chozeluizskuner] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 28. únor 2010 Sdílet Odesláno 28. únor 2010 Pekne prodrazene to maji kluci. Posli fotku RJ. A taky cenu za opravu kolik budou chtit. Kdyby jsi chtel taky chip staci rict.Cena do 5 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 1. březen 2010 Sdílet Odesláno 1. březen 2010 Hodinová sazba je zlo.ale chlapík je solidní a chip budu mít zadarmo pač už mě tam jednou chipoval.. a řj něco kolem 1500kč to uvidim dneska po telefonu.určo dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 2. březen 2010 Sdílet Odesláno 2. březen 2010 Tak byla opravdu chyba v řj.zdá se že to zapříčinilo moje startování při zmrzlé naftě.nějak to neustál nějakej šváb v jednotce a odešel.v benešově se mi nezdála cena řj. 5000kč. autovrakoviště kosov 3000kč a po slevě 2000kč.nakonec sem nechal přepájet vadnýho švába a nemusim měnit řj :)vyšlo mě to na 1000kč a byl zachovanej chiptuning takže spokojenost a doufám že už mě neboudou otravovat takové problémi jaké mě otravovali v zimě.investice do auta přes zimu mě celkem zrujnovali ... před řj. to bylo BSI takže se zmrzlou naftou se nopokoušejte dlouze startovat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel.Z. Odesláno 29. březen 2015 Sdílet Odesláno 29. březen 2015 Ahojte.Nechcem zakladať novú tému preto píšem do tejto. Mám peugeot 306 ročník 99, HDI, 66kW, 2,0. Nejde mi naštartovať motor. Prešiel som nejaké km a normálne klúčom som vypol motor no za 5 minút som chcel naštartovať a nič. Na začiatku na sekundu nabehne ale to je všetko. Aj to je také, len počujem odpálenie na sekundu a to je všetko ďalej už len točí a točí a ani neodpáli. Ak chcem skúsiť druhý krát naštartovať tak už nepočuť ani tú sekundovú snahu o naštartovanie. Ak auto postojí pol dňa tak znova sa sekundová šanca opakuje. Imobilizér by mal byť odpojený predchádzajúcim majiteľom. Pozeral som DRV ventil, čistil som ho no nepomohlo. Čerpadlo v nádrži naftu tlačí, pozeral som čidlo kľuky to má 385 Ohmov. Nenapadá ma čo môže byť príčinou. Chybu motora neukazuje.Chcelo by to dať na diagnostiku no som 1200km od domova a v neďalekom servise mi povedali že majú voľný termín až o týždeň. Motor fungoval dobre prešiel som veľa km, žiadne príznaky pred tým neboli.Prosím o nejakú radu prípadne nakopnutie čo mám ešte kuknúť pípadne premerať.Vopred ďakujem za každý príspevok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. březen 2015 Sdílet Odesláno 29. březen 2015 (upraveno) pozri sa na regulator paliva nizkeho tlaku vo filtri nedavno mi to spravilo hdi cerpadlo tlaci ale cez zaseknuty regulator vsetko palivo z filtra tlaci spet do nadrze moze to byt aj u teba ,priznaky sedia Upraveno 29. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.