Sign in to follow this  
Followers 0
Harry

žere olej

14 posts in this topic

Z ničeho nic mi začalo autíčko žrát olej!Asi 1l na 400km!!Nikde to nekape,nikde na motoru není vidět stopy oleje,tudíž předpokládám,že to "žere" uvnitř.Je to 405 Sri 1.9...Co to obnáší a na kolik asi příjde oprava??jaké jsou možnosti?Motor má najeto cca 170tis.Jo mimochodem nemáte někdo tř. Voštíku topení z 205?nějak mi přestala těsnit ta guma co je z jedné strany a nový se mi nechce kupovat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počítej stím že budeš mít velkou vůli na pistních kroužkách.Takže je třeba 1.Těsnění pod hlavu i vanu,2.sada kroužků podle výběhu ve válcich kdyby byl velký výběh tak počítej i písty.Kdýby to mely být jen kroužky bez nových pístu tak počítej 15 až 20 tísíc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám topení z 205. Ale měl bys to asi trochu z ruky, jsem z Prahy...

®raní oleje nemusí být jenom těmi kroužky. Dost často odejdou gufera vodítek ventilů, a teče to tudy. Takže bych začal tímhle.

A jinak, oprava motoru 1,9i za 20tis je házení peněz do kanálu, vždy? za to se koupí skoro i celé proclené auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak toje teda prdel.To jste mě moc nepotěšili,ale prý to pravdě podobně budou ty gufera u ventilů...motor totiž furt jede stejně tzn. dobře...prý by to kdyby to byly ty kroužky nejelo...Uvidíme.Na jak dlouho je výměna těcch gufer a kolik vlastně řádově stojí?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty gufera, to je celkem v pohodě, práce na odpoledne, a ani se toho nemusí moc sundavat. Kolik to stojí nevím, já je nikdy nekupoval, ale moc ne.

Chceš teda to topení? Pokud v nějaké dohledné době pojedeš do Prahy, klidně ti ho tu nechám. Kdyžtak se ozvi na mail.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:cool:Gufera stojí 100.- kus a dají se sechnt levnější možná (Škoda).Ty krožky budou tak určutě levnější. Těd budu dělat Go 1.9GTi tak zjistím ceny. Možná budou stačit GC krožky jsou vybrusové. Ozvu se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak Goetze kroužky bych si do motoru nedal. A to právě proto, že jsou "výbrusové". To, že "udělají generálku samy", jsou kecy - akorát hodně a rychle vydřou válce, protože jsou tvrdší... Pokud jsou válce v pořádku, tak maximálně normální kroužky, a pokud jsou válce v pr..., tak rovnou jinej motor, dělat generálku dneska nemá smysl, těhle motorů se všude válej hromady, a nikdo je nechce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddie: mam n apouzite motory svuj nazor (chvilku to je treba OK, ale potom to jde do sracek stejne, jako ten puvodni... Jsem zastancem generalky) Pravda trochu financne narocnejsi, ale vim 100%, ze ten motor je OK...

AD goetze krouzky: mam je ve svem moturku a po 340 km se zdaji byt OK :D Uvidime po delsi dobe.........

Krouzky (Goetze) stoji kolem 400 na valec (beru podle 1.6, ale myslim, ze na 1.9 to nebude nejak markantni rozdil..) Rozhodne bych jako 1. zkusil ty gufera na ventilech....

Co se celkove ceny za opravu, jak pise Tomson, tyka, tak hlavne zalezi na tom, jestli si to clovek dela sam nebo to da do servisu... Servisi jsou zlodeji a vyjebavaci, sorry za to slovo........... :D

Topeni: nevim jestli myslis tu gumu co tesni pruchod mezi motorovou casti a kabinou nebo jakou gumu myslis...... Jinak samotne topeni nemam....

Kdyby nejaka OT, tak e-mail ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na použité motory mám taky svůj názor. Všechny, co jsem prodal já, nebo kamarád, byly OK, nikdo si nikdy nestěžoval. Pokud jsem měl o motoru pochybnosti, rozebral jsem jej na kousky.

Co se týče generálky, to znamená výbrus, písty, kroužky, ventily, přebroušení kliky, lágry, ventily... prostě komplet všechno, tomu říkám generálka, a ne jenom výměně kroužků. Tak za tu generálku bych se nedoplatil. Pro srovnání, kompletní generálka motoru 2,5TD na Cromu (vč. čerpadla a turba) stála skoro 100tis...

Goetze kroužky dalo pár lidí z mého okolí do dieselů - ty motory byly zralé na GO. S Goetze kroužky to vydrželo cca 10tis km a bylo to ještě horší... Za to mi to teda nestojí, abych se s tím babral, a jezdil jen chvilku. Ale třeba to v benzínu vydrží déle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddie: ta cena 100t byla snad i s repasi turba a ja nevim ceho jeste, ne? jO vlastne to tam pises :D

Ja jsme na tom svem motoru delal asi toto: komplet vsechny tesneni (3,500,-) klika 650,-, vsechny lagry 2200,-, a GCkrouzky 1600,-....... bez vybrusu...

Kdyz si to slovek udela sam nebo s nekym, kdo tomu aspon trochu rozumi, tak aspon na pegine se neda nic zkazit :) a je to "za par" kacek :)

krouzky: jelikoz jsou u benzinu mnohem mensi tlaky pri kompresi, tak si myslim, ze to snad muze vydrzet vic nez diesel......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harry: všiml jsem si...

Voštík: jo, to se dá udělat i doma, co jsi popsal. Ale kdybys do toho neviděl, a dal to do servisu, tak se za to pěkně prohneš.

Benzín běží i s horšími tlaky, měl jsem u Fiatu motor, který skoro žádné tlaky neměl, a taky běhal, akorát žral olej skoro jak dvoutakt. Taky mu tehdy stačily kroužky (obyč.). Ale diesel bez tlaků neběží, proto říkám, že pokud není u dieselu výbrus OK, nemá cenu se s tím patlat - stejně to brzy přestane běhat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jooo, s tim souhlasim

BTW: zdroj uniku oleje odhalen!!!!! Bylo to tesneni u drzaku kliky u setrvaku :( nevim kde to sehat, samostatne se neprodava a tak nevim, jestli snad Peugeot????? :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.