Tzrb Odesláno 20. srpen 2004 Sdílet Odesláno 20. srpen 2004 Mám malý dotázek? Víte někdo jak se liší jednotlivé výkonové verze motorů 2.0 HDi Je tam změněné turbo, počítač chladiče? Odešlo mi turbo a budu ho měnit za nové nešlo by při tom zvednout výkon např jiným turbem. Kde je tak nejlepší sehnat nové turbo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tzrb Odesláno 20. srpen 2004 Autor Sdílet Odesláno 20. srpen 2004 ukazuje mi to dvě odpovědi a nemohu je nikde najít ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 21. srpen 2004 Sdílet Odesláno 21. srpen 2004 Zkus se zeptat Vectora, nebo počkej, až Ti odpoví sám, ten o 306 HDi ví asi nejvíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 21. srpen 2004 Sdílet Odesláno 21. srpen 2004 taky by mě zajímalo co vlastně udělal vector s tím hdi, že bych si zněho časem vzal příklad, hdi se mi velice zamlouvá a tohle by byla taková třešnička na dortu. vectore nestidˇ se, pochlub se!!! (zajímají nás hlavně detaily):papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tzrb Odesláno 21. srpen 2004 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2004 Výkonové verze motorů se liší použitím mezichladiče. A nejspíš k tomu bude jiný SW v jednotce. Problém je, že to chci do Partnera a tam to asi tězko naskádám. A některé motory mají turbo Garrett a nekteré KKK jestli to souvisí také s výkonovou variantou motoru nevím. Mám v partnerovi 2.0 HDi 66kW M9 Garrett 0.43. Nové turbo se dá sehnat do 20 000Kč snad i za 16 000Kč a opravy od cca 5 000 Kč do 15 000Kš za GO. Co při opravě zvýšit lehce tlak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 21. srpen 2004 Sdílet Odesláno 21. srpen 2004 Co udělat prostě chiptuning? Nahrát do řídící jednotky jinej software a nedělat prasárny, který jí oblbujou..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. srpen 2004 Sdílet Odesláno 21. srpen 2004 A chiptuning není prasárna? Hmm.... HDI motory a díly dělal Venca, možná by ještě jedno turbo měl. Pokud ne, další už asi nebude, už tyhle auta nedělá, jen vyprodává zbytky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tzrb Odesláno 21. srpen 2004 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2004 To turbo mi kleklo na cca 50 000 km ale už po záruce, vypadá to že praskla hřídelka jsou omlácené lopatky na vstupu sání je to na GO nebo nové tak zvažuji úpravu v rámci výměny jestli by ten motor nešel předělat na výkonější variantu a pak třeba ještě chipnout. To už by bylo pěkné navýšení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 21. srpen 2004 Sdílet Odesláno 21. srpen 2004 Napsán autorem oddie A chiptuning není prasárna? Hmm.... HDI motory a díly dělal Venca, možná by ještě jedno turbo měl. Pokud ne, další už asi nebude, už tyhle auta nedělá, jen vyprodává zbytky. Asi zřejmě taky záleží, jak moc ten výkon zvedáš. Každopádně nechci se hádat. Máš vetší znalosti než já..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tzrb Odesláno 21. srpen 2004 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2004 A kolik myslíte že bude koštovat mezichladič? Šel by použít klasický vodní? Co myslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. srpen 2004 Sdílet Odesláno 21. srpen 2004 Žádný \"klasický vodní\" mezichladič neznám. Znám jen \"klasický vzduchový\". Stává nový okolo 5-10tis Kč. Starší podle situace. Pokud chceš, mám tu mezichladič z 1,8TD. Když vymyslíš, jak ho tam napěchovat, může ti říkat pane dejme tomu za osm stovek. Mám se zeptat Vency na to turbo, nebo nemáš zájem? Byly skoro nové, nájezdy mezi 3-20tis km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 21. srpen 2004 Sdílet Odesláno 21. srpen 2004 když svítí sluníčko je vzduchový, no a za deště je vodní:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tzrb Odesláno 21. srpen 2004 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2004 Šlo spíše o to že klasický vodní chladič je dostupnější a je jich všude dost ten tlak vydržel v pohodě a fungoval by stejně akorát by možná byl problém s průměry vstupních trubek, ale jinak by měl chladit v pohodě také. Pokud by se použil nějaký s většími vstupy byl by asi dost velký sice by pěkně chladil ale kam ho dát? No byl to jen takový úlet turbo i chladič bych bral pokud to do Partnera 2.0 hdi půjde naskládat. Ale moc prostoru tam nebude tak nevím. Je také problém že auto je na leasing. Jinak chladič by už sám o sobě měl přidat pěkných pár koníků a je to relativně levné a bezpečné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcos Odesláno 22. srpen 2004 Sdílet Odesláno 22. srpen 2004 Ty vykonove verze se budou lisit softwarem, jinymi vstriky a taky turbem. Pokud vim, tak na 110 konove verzi by uz mely byt VNT turba s naklapenim lopatek. Takze sehnat vstriky z te silnejsi verze, turbo nejlepe se svodam taky, a bud nechat preprogramovat rid. jednotku nebo sehnat taky tu z te 110 ps. No a plus ten intercooler. Bud original nebo neco dopasovat. Pokud muzu poradit, nejlepsi jsou intercoolery umistene vpredu jeste pred vodnim chladicem. Treba Peugeoty 605 to tak mely. A na ten vodni chladic zapomen, jsou uplne jinak konstruovane, i kdyz to tak nevypada, a nejsou delane na takove tlaky. Hodne stesti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tzrb Odesláno 22. srpen 2004 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2004 Chtělo by to asi manuál od Partnera a ještě od něčeho s tím výkonějším motorem dá se to někde sehnat??? Vůnec manuály a přehledy náhradních dílů to je čím dál větší problém. Kde jsou ty časy kdy na každé mototechně ležely od Škodovek těchto knih štosy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tzrb Odesláno 22. srpen 2004 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2004 Chtělo by to asi manuál od Partnera a ještě od něčeho s tím výkonějším motorem dá se to někde sehnat??? Vůnec manuály a přehledy náhradních dílů to je čím dál větší problém. Kde jsou ty časy kdy na každé mototechně ležely od Škodovek těchto knih štosy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tzrb Odesláno 22. srpen 2004 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2004 Jak to vlastně funguje je to natáčení řízeno elektronicky nebo nějak na základě tlaku či rychlosti? Kolik tak by se z toho motoru mohlo dostat? Turbo chladič chip? 100 Kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tzrb Odesláno 22. srpen 2004 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2004 Stojí prý cca 40 000 kč ale koupit se dá za cca 16 000 bez DPH! To je ovšem síla! A to v mém případě byla asi vada materiálu rupla hřídelka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 22. srpen 2004 Sdílet Odesláno 22. srpen 2004 ja sem si dycky myslel, ze HDi nemaji turbo...nebo maji ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tzrb Odesláno 22. srpen 2004 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2004 Ze začátku jsem si to taky myslel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.