Avi Odesláno 5. listopad 2002 Sdílet Odesláno 5. listopad 2002 Zdravím kolegy, nevíte prosím, jak/kde sehnat klíč k rezervě u 309? Nemám na mysli normální 19, ale ten klíč, kterým se rezerva uvolňuje v kufru. Dík za radu či tip, Avi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 6. listopad 2002 Sdílet Odesláno 6. listopad 2002 Nevim, jak je to u 309ky, ale u 405ky a 306ky je sroub od reservy s takovou stredni drazkou. U 405ky se pouziva klika od heveru/na konci to zahnute ocko/ a u 306ky je konec klice na kola zahnuty do "L" tak tim. Nehledej v tom zadnou specialitu. ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 6. listopad 2002 Sdílet Odesláno 6. listopad 2002 Jo presne tak jak rika Radek.... POkud mas origos klic na kola od Peugeota, tak ten konec co je zahnuty do L je prave na ten sroub s tou drazkou. BTW: ten klic vyhod a voz ssebou racnu nebo kriz, protoze ten cerny origos je peknej ****. Je to jak maslo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sirael Odesláno 6. listopad 2002 Sdílet Odesláno 6. listopad 2002 Mám vyzkoušenej ten *****. (zahnutej černej) U 106 je to naprosto stejný. Scháním "Trhačku" , doporučuju to samý, naposledy jsem dost zmokl, když jsem ho ukroutil :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest JR Odesláno 6. listopad 2002 Sdílet Odesláno 6. listopad 2002 Ja vozim ten klic abych povolil rezervu a jinak mam pod sedackou hozenej kriz. Vymena kola zabere ani ne 5 minut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. listopad 2002 Sdílet Odesláno 6. listopad 2002 Chlapi, chlapi, vy to s tou silou nějak přeháníte. Já to tím orig klíčem povolím celkem v pohodě - i když, už jsem jeden taky ukroutil. Neutahujte to úplně "co to dá", a? neskončíte jako jeden můj kamarád - utáhl někomu kola vzduchovou pistolí, a pak nešly povolit ani metrovým nástavcem. Místo povolení rozlomil dva ořechy, tak na to pak musel něco navařit... Já to utahuju tak, aby to případně povolila i holka - přeci jen s tím nejezdím jen já. Kříž je dobrej, ale zabírá dost místa, mně se spíš líbí teleskop. Jo, a ten pitomě udělanej držák rezervy doporučuju vyšroubovat, důkladně opucovat drátěným kartáčem, a nastříkat nějakým mastným sajrajtem - já používám takové ty spreje do 800°C. U dvou aut už jsem to totiž musel uříznout flexou, jak to bylo zarezlý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest JR Odesláno 6. listopad 2002 Sdílet Odesláno 6. listopad 2002 oddie: Kdyby jsi menil kola tak casto jako ja, tak bys ten origos klic uz davno zahodil. Treba v zari jsem prezouval asi petkrat .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. listopad 2002 Sdílet Odesláno 7. listopad 2002 No, JR, tys už u mě byl, viď? Schválně, kdo myslíš, že mění kola častějc... I když pravda, na garáži na to mám ráčnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KUBBACHER Odesláno 19. listopad 2002 Sdílet Odesláno 19. listopad 2002 S tou rezervou to stoji za ho-, protože to budu muset řešit take flexou, je to rezave jak betlem, a ten klič dodýchal minulý týden, když jsem měnil letni za zimní gumy-takze salát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.