Guest Cabrio Odesláno 16. leden 2003 Sdílet Odesláno 16. leden 2003 My jsme měli jednu kupovat místo tý co jsem zrušil ale moc jich není a tak jsme ji nevzali.Kdyby se něco po to tak kde to shanet.ty motory byli myslim shodny to co ma napr.:Ondra ve 405 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek206 Odesláno 16. leden 2003 Sdílet Odesláno 16. leden 2003 Souhlasím s Michalem, diesely od Peugeotů jsou opravdu jedny z nejlepších naf?áků (zejména co do životnosti). Říkám to z vlastní zkušenosti. Měl jsem 15 let starou 205ku 1,8d a chodila perfektně, zatímco jsem dělal generálku asi na čtyřech GTi a na všech byla v h..... elektronika. Jo holt ten kdo si koupí GTi, asi ho nemá na nedělní projížďku k babičce a to se na životnosti projeví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson Odesláno 16. leden 2003 Sdílet Odesláno 16. leden 2003 Kámoš ji měl a začaly se dělat od 93r.v. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek_205GTi Odesláno 16. leden 2003 Sdílet Odesláno 16. leden 2003 já bych to teda nedělal,mě stačilo kdfyž jsem měnil z automatu na manuál,ale automat byl lepší jak kdy!!po městě určitě Myslím že by to byla pakárna měnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 19. červenec 2003 Sdílet Odesláno 19. červenec 2003 Tak, schválně jsem si našel tu dávnou debatu, o případné záměně motoru v P205-ce, případně dodatečné montáži turba. Protože tu právě mám nějaké díly z TD motoru, a jeden celý motor, můžu zkusit nastínit jakýs takýs rozbor... 1. montáž turba na stávající 1,8D. To mi přijde jako nesmysl. Turbo není zas až tak jednoduchá srandička, aby se dala někam jen tak přišroubovat. Musí se mj. vyměnit sací a výfukové potrubí, odněkud přivést tlakový olej... Nicméně, tato sada turbo + sací a výfukové potrubí + hadice a trubky oleje by se dala pořídit za cca 6.000 Kč (dá rozum, že starší). Sama tahle montáž ale nepřinese vůbec nic. Do motoru se sice dostane víc vzduchu, ale co z toho? Je tam potřeba dostat také úměrně více nafty, aby se zvýšil výkon. Jen tak o něco zvýšit dávku na původním čerpadle je sice možné, ale motor s tím bude zooooufale hulit - nehledě na to, že to stejně nebude ono... Takže je vhodné k tomu přidat ještě vstřikovací čerpadlo z TD, které má regulaci dávky podle plnícího tlaku. Tahle čerpadla jsou ale poměrně žádaná, počítejte s cenou od 3.000 Kč, ale spíš víc... Další problém nastane s kompresním poměrem. 1,8D má kompresní poměr okolo 23, TD má tuším okolo 18-ti? Takže, když necháte původní hlavu (a písty, viz dále), a tedy vysoký kompresní poměr, sice to pojede jak z praku, ale jak dlouho? Párkrát tomu šlápnete na krk, a hlava tutově rupne, na tuhle zátěž vůbec není počítaná.... Řešením by bylo dát tam hlavu z TD - ovšem, ta ráda praská obecně, a je proto docela nedostatková. Sehnat se dá, ale za draho - tak 8.000,-. To ovšem ještě není všechno! TD motor oproti D má také jiné písty (kvůli kompresnímu poměru), silnější ojnice, jinou klikovku, a ostřik pístů olejem - to vše kvůli zvýšenému namáhání. Když necháte tohle všechno původní z 1,8D, zase to moc dlouho nevydrží... Takže zbývá poslední řešení - celý motor 1,8TD. Prostým součtem 6tis turbo + 3tis čerpadlo + 8tis hlava + 3tis spodek motoru dostaneme 20tis Kč. To je motor, který se někde někomu válí v garáži, a je vhodné na něm udělat, když už je venku, rozvody, vstřiky, spojku... a pak je taky třeba jej do auta zamontovat. Takže cena ještě trochu naskáče... Tak co, ještě máte chu? experimentovat? Nasypat do stávajícího auta přes 20 tisíc - s tím, že tam zůstanou původní nic moc brzdy, že se sníží životnost beztak již mizerných poloos... no nevím, mně by to za to nestálo. To už je lepší prodat diesela, koupit GTI a těch 20tisíc projezdit v benzínu, když už chcete závodit - ale to už je každého věc... Jak už jsem předesílal, některé ze zmiňovaných věcí mám doma, a časem budou k dispozici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 19. červenec 2003 Sdílet Odesláno 19. červenec 2003 Napsán autorem varuz Já osobně bych tu přestavbu nedělal. Jak tu byly názory, nikdy se to nevyplatí. Je pravda, že jsem si svojí P205 1.8D předělal na 1.9D(jezdí znatelně líp, ale spotřeba šla o skoro litr nahoru(5,2 l/100km)) a to je asi všechno co jsem podle mýho názoru mohl udělat pro to, aby moje autíčko jezdilo líp ještě nějakej ten pátek. Jinak papírově to zůstalo samozřejmě 1.8D takže levnější pojistka :-))) Akorat az dojde na nejakou nehodu a pojistovna zjisti, ze je tam jinej motor nez jsi jim rekl, tak za tebe nic nezaplati, takze takova pojistka je ti na dve veci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 19. červenec 2003 Sdílet Odesláno 19. červenec 2003 Pojiš?ovna nezjistí vůbec nic. Tyhle motory se liší jen typovým štítkem, který je pohříchu na nýtku, takže jej lze v klidu přendavat. Jinak ty motory nepozná skoro nikdo - technici na STK leckdy ani nevědí, kde ten štítek hledat, natož pak pojiš?ováci! Nehledě na to, že v TP bývají pod typem motorů speciálně u pažoutů totální pitomosti, opravy typu motoru v TP už jsem řešil snad 20x... A co se týče samotnách likvidátorů: na poškozeném autě mi dokonce ani nezkontrolovali VIN (!), a škůdcovo auto vůbec nechtěli ani vidět... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. červenec 2003 Sdílet Odesláno 28. červenec 2003 ... nikdo nemá odvahu pouštět se do \"přestavby na turbo\"? Takových zvědavých zájemců tu bylo, a když je ta možnost, tak kde nic, tu nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 28. červenec 2003 Sdílet Odesláno 28. červenec 2003 To Oddie: Není nad jasnější argument než podrobnej výpis svízelů od tebe cosi tu uvedl. Přiznám se, že sem kdysi měl podobný choutky na 405D taky. Naštěstí mi ji ukradli včas Co takhe dát turbo na notorek od stěračů?... Jen bacha a? neuletěj gumičky i s ramenama...:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. červenec 2003 Sdílet Odesláno 28. červenec 2003 No, to měla být zároveň i nabídka, s těma cenama... :D Tak co, do čeho narvem ten motor 1,8TD, když ho teda nikdo nechce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 28. červenec 2003 Sdílet Odesláno 28. červenec 2003 On si to TD někdo do 205ky veme. Dovedeš si představit ten hukot? Když s tím 405 není zrovna líný auto, tak co potom 205ka? Napráskáš s tím komu se ti zachce a to za pěkných 5-6 l naftičky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. červenec 2003 Sdílet Odesláno 28. červenec 2003 Šak já vím, že se tu dlouho neohřeje... Původně jsem jej chtěl dát do svého auta, ale ta lenost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 28. červenec 2003 Sdílet Odesláno 28. červenec 2003 oddie, oddie, kdyby sis to rozmyslel pred 3 tydny, tak nebyl a ja nemusel psat tenhle prispevek :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuner Odesláno 28. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 28. červenec 2003 Je to strasne dlouho co jsem psal tenhle prispevek opravdu jsem se do toho chtel pustit tak jsem si sehnal do zadu kotoucovou napravu,GTI tlumice s perama ramena a podobne veci aby tomu vykonu odpovidal i podvozek jenze ouha na zadni naprave sem se dost nachytal a ona je uplne v pr**li takze vymena kotoucu,repas brzdovych trmenu,vymena hlavniho brzdoveho valcea ted schanim zatezak z GTI jelikoz dieslovej nepusti tlak dozadu no co vam budu vypravet dva a pul mesice jiz sem bez auta.Takze sem dospel k nazoru ze radsi budu setrit setrit a setrit a az zas budu chtit mit v garazi sportaka tak si ho pujdu koupit jiz od vyrobce ale je to cenna zkusenost.Tim nechci nikoho od prestaveb odradit ale chce si to predem zjistit co vse je k tomu potreba a zda je to konstrukcne mozny.:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 29. červenec 2003 Sdílet Odesláno 29. červenec 2003 P 205 TD od roku 1993, jen pro Francii, vývoz mimo nebyl. Jinačí palubka, s otáčkoměrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 20. říjen 2003 Sdílet Odesláno 20. říjen 2003 Tak, tenhle víkend jsme hráli takové malé šachy, a v mé 405-ce se místo 1,9D octnul kompletní agregát 1,9TD. Ještě není úplně zapojený a \"rozchozený\", ale je tam... Zájemce o případné takovéto výměny upozorňuju, že to fakt není vůbec žádná pr.el. Ačkoliv ten motor byl vyndán ze stejného typu auta, měl jinak úchyty, a vůbec se tam lišilo co kde mohlo... sice relativně drobnosti, ale otravné. Tak jsem zvědav, jak se to s tím TD bbude chovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 20. říjen 2003 Sdílet Odesláno 20. říjen 2003 Mě spíš zajímá, jestli jde do benzinového GTI přidělat turbo (samozřejmě s předělanou hlavou a spol.) aby to konečně trošku jelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudolf Odesláno 20. říjen 2003 Sdílet Odesláno 20. říjen 2003 Á Oddie překonal lenost, gratuluju . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 20. říjen 2003 Sdílet Odesláno 20. říjen 2003 no ne zas tak úplně. Motor bych totiž musel měnit tak jako tak - a na tom připraveném atmosféráku by bylo ještě třeba dělat čerpadlo a komplet spojku - kdežto tady jsem dělal jen rozvody ( a to ještě na vyndaném motoru, a to se dělá nadmíru pohodlně). No, a ještě k tomu jsem to auto podstrčil k Vašendovi, takže část udělali oni (já byl na služební cestě a neměl jsem čas) - ale stejně jsem se pak s tím včera vztekal do dvou do rána... Např.: dvě \"stejné\" kastle - a úplně jiný držák silentbloku. Jinudy vedoucí a jiné hadice. Jiná zakončení kabelového svazku... to jsou přesně ty drobnosti, které neznamení žádný velký problém, ale je jich kupa, jsou otravné a žerou čas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 20. říjen 2003 Sdílet Odesláno 20. říjen 2003 Napsán autorem myslikovjan P 205 TD od roku 1993, jen pro Francii, vývoz mimo nebyl. Jinačí palubka, s otáčkoměrem. 205 TD a 309 TD se delaly taky pro Italii a Velkou Britanii. Konkretne v Anglii bych rek je TD vice nez obycejnych D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.