Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

1.8-1.9 TD


tuner

Recommended Posts

Chtel bych pres zimu me 205tce doprat misto 1.8d zrejme 1.8 ci 1.9 td ono prece jenom turbo je turbo zatim co jsem se pidil tak zadny velky problem by to byt nemel ale jelikoz stara pravda tvrdi vic hlav vic vi tak by me zajimal nazor vas kolegu peugeotaku nerad bych zde resil veci jako jestli se to vyplat jestli to bude mit zadany efekt apod.jen bych rad vedel co me ceka za uskali a na co bych si mel dat bacha tak jestli otom nekdo neco tusite tak se prosim zapojte do diskuse :cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Zajímavej nápad. Taky už mě to napadlo. Problémy bych očekával zejména v motorovém prostoru. 205 nemám, ale vim, že je tam místa tak akorát na klasickej diselovej motor. Bloky jsou až do HDI stejný, ale zjisti si, jestli se ti tam vejde turbína(je v zadní pravý části asi tak 20 cm nad svyslej obrys motoru, výfukový potrubí k turbíně, ale hlavně budeš mít problém s intercoolerem, páč ten je umístěnej nad výkem ventilů(pokud budeš mít motor ze 405). Asi budeš muset nějak vyšpekulovat přívod chladícího vzduchu. Nejpíš nějakým nasáváním skrze kapotu, protože klasicky je vedenej pod kapotou. Jedině, že by sis sehnal vnitřní obložení haubny ze 405 SRDT a upravil ho na 205. Problém by to asi bejt neměl. Dá se docela dobře stříhat a tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co, jak se dělá? Přehodí se agregát...

Ano, 1,8TD existovala, stejně jako 1,9TD, jsou stejně velké a vejdou se tam oba. Spotřeba je +- stejná, není důvod, proč by se měla nějak moc měnit.

Nicméně, ekonomický aspekt věci je jasný - je to nesmysl, něco takového dělat. Prostě se to nevyplatí, mnohem levnější je toho diesela prodat, koupit GTI a ten rozdíl cen projezdit... Ten TD se stejně nikdy GTI-čku ani nepřiblíží, pokud jde o ten zátah. Takže asi tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ale na 20 000 km ročně bych řekl, že cenově asi jo :-) Nehledě na to, že diesel je poctivej mechanickej tvor, což se o GTi asi říct nedá (čidla a tak).

P.S: Musí se měnit celej motor, nebo stačí jenom přimontovat turbo + vyměnit nějaký díly ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, schválně si to někdy spočítej. Můžem někdy sednout u piva, a hodit to na papír, budeš koukat, jak umí být diesel drahej!! :D

Nadto, diesel je sice poctivej mechanickej tvor (proto je taky mám rád, tyhle staré potvory, ty dnešní s elektronikou mě děsí...), jenže ten TD zdaleka není taková trvalka, jako atmosférák, na to nezapomeň...

No, a když chceš jezdit 20tis a víc ročně, a chceš TD, proč nevezmeš rovnou 405TD? Ten rozdíl v ceně už není takovej, ale v tom svezení jo.

Jo, a musí se vyměnit celej motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oddie, trochu mě děsíš :o

Co mám všechno čekat? Co je na těch dieslech problematické, co se sype? Kde může být drahý?

Zatím se mi zdá, že si jen tak brouká, žádnej kopec ho nerozhází a spotřeba se mi zdá taky skvělá (zatím?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nevim ja mel 205 1:8 d a byl jsem spokojenej jak to jelo.Ale jinak kdyz turbo tak bych to radsi prodal a koupil s tim turbem ted jsem na jedno koukal za 65tKč byla to 205

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně bych tu přestavbu nedělal. Jak tu byly názory, nikdy se to nevyplatí. Je pravda, že jsem si svojí P205 1.8D předělal na 1.9D(jezdí znatelně líp, ale spotřeba šla o skoro litr nahoru(5,2 l/100km)) a to je asi všechno co jsem podle mýho názoru mohl udělat pro to, aby moje autíčko jezdilo líp ještě nějakej ten pátek. Jinak papírově to zůstalo samozřejmě 1.8D takže levnější pojistka :-))) :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdíl v přestavbě s turbem a bez už zase neni nijak drastickej. Pokud bych měl dobrej motor(tak do 150 tis.Km), Tak bych se do toho pustil. Otázka je, za kolik se tatovej motorek podaří sehnat a sme zase u tý ekonomiky. 205 je lehounký auto a docela by to lítalo, ale radši bych vyměnil i převodovku. Nejsem si jistej, ale u turba bude možná jinak odstupňovaná než u atmosféry. Jen fakt nevim kam s IC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, ten rozdíl skutečně není drastickej. Nicméně, nechal bys tam třeba původní nápravu, brzdy? A jen do toho lupnul silnější motor??? Hmmm, docela frajer... Ony už takhle ty brzdy za moc nestojí. A když se tohle všechno nasčítá, nevyplatí se to ani omylem.

Ještě malá poznámka, pokud vás zajímá, zač lze pořídit takový motor, obvolejte si pár inzerátů. Já bych řekl 15-25tis...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oddie a ted pocitej pokud puvodnímu motoru nic není tak auto prodáš za cca 60000Kč a za 70000 až 80000Kč koupiš 205ku s turbem.A připkatíš si těch 15-20000Kč navíc a je to bez starostí. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Člověče, asi nenechal. Brzdy by to rozhodně chtělo s chlazenejma kotoučema. Náprava by to asi zkousla, ale homokine?áky by plakaly a to asi jen chvíly. Konec konců zatím mám problém s topením a to mi docela stačí. Třeba kdybych tam dal jednotku z 205... :) :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

podle me je to vsechno o zrucnosti, pristupu k dilum a taky o odvaze. ono to pordat a koupit nove je taky otazka casu, jedno vystrelis a nez koupis to druhe to spravne se nemusi povest hned. a chodit pesky... to radsi 1,8d. jinak co se tyce zivotnosti naftaku od psa. tak rikam ZADNEJ PROBLEM. rekl bych extra trvanlivost a nenarocnost na udrzbu. to same plati ale i o HDI, neni ceho se desit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...