Mara773 Odesláno 16. říjen 2009 Sdílet Odesláno 16. říjen 2009 Čaute prosím vás mám zálusk na koupi dvěstašestky s turbo dieslovým motorem ještě nejsem 100% rozhodnut jestli 2.0 nebo 1.4 ale asi spíše bych šel do 2.0 co na to říkáte ? a potřeboval bych ještě poradit na jaké věci, části auta se mám při koupi zaměřit abych nekoupil nějakého zajíce v pytli předem díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 16. říjen 2009 Sdílet Odesláno 16. říjen 2009 zvuk motoru čistý, nikde nesmí nic klepat chrastit, motor by neměl kouřit, dost trpí přední náprava pod 2.0, takže tam se můžou objevit vůle, u zahřátého motoru musí plynule tahat bez cukání, jinak ono spíš ukáže čas co všechno je na tom autě špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara773 Odesláno 18. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2009 A v jakých otáčkách u 2.0 se začíná cca rozbíhat turbo a ještě jsem se chtěl zeptat má třídveřák méně prostoru na nohy na zadních sedačkách nebo je to stejné jak u pětidvéřového ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goméz Odesláno 30. září 2014 Sdílet Odesláno 30. září 2014 turbo u 2.0 verze spína uz kolem 1500 teda aspon an tom mojem amista na nohy je tam zhruba stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goméz Odesláno 30. září 2014 Sdílet Odesláno 30. září 2014 a rozhodně si kup 2.0 protozě ten vykon je úplně nekde jinde. ja jsem nesmirne spokojel protoze na 5 s mirným plynem jedes 100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 (upraveno) Je otázka, co očekáváš. 2.0 si kupovali "chudí obchodní cestující", takže může mít hodně nalítáno. 1.4 je velmi úsporný, ale moc nejede. Zřejmě i celkový stav bude spíš po opatrném řidiči, tedy zachovalý. A teď je otázka, co preferuješ. Třídveřák je nepraktický, neodvezeš rodiče, kolegy, i děti se tam asi blbě poutají. A pro pás se musíš hodně otočit. Proto jsou třídveřáky podstatně levnější. Upraveno 1. říjen 2014 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 o 1.6 HDI jsi neuvažoval? Mám ten motor v mojí 206 a je to raketa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pito.za Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Auto chcel kupit v roku 2009 uz mu to asi nepomoze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 To je strašné, takhle se nachytat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.