ozzy56 Odesláno 2. říjen 2009 Sdílet Odesláno 2. říjen 2009 Nejprve nasadíme hadičku na výpustný kohout filtru a povolíme ventil,na druhý konec dáme PET láhev.Zmáčkneme pojistky koncovek hadic na filtru a odpojíme je.Pak povolíme víko filtru--není tam závit!!--je tam bajonetový spoj,tzn. klíčem Gola ořech 22 stlačíme a otočíme o 90 stupňů proti směru hodin. ručiček.Demontujeme víko,ocelovou pružnou podložku a starý filtr.Sundáme starou těsnící gumku na obalu filtru--nahoře.Vyčistíme vnitřek obalu (filtru) a víko.Nasadíme novou těsnící gumku--nahoře--,vložíme novou vložku filtru a ustředíme pružnou podložku na filtru. Gumičku a protikus ve víku filtru potřeme trochou nafty--i ocelovou pružnou podložku.Nasadíme víko filtru a zase stlačíme a otočíme o 90 stupňů ve směru hodin. ručiček,nastrčíme obě hadice do víka viltru až po zřetelné cvaknutí. 3-5 krát zapneme klíček zapalování pro načerpání paliva do filtru--vždy s přestávkou cca 10 sec.--budete slyšet bublání atd.,potom nastartujte a zkontrolujte,zda někde nerosí palivo....Kuřáci si dají cigaretku pro uvolnění... [upravil dne 25/10/12 22:32 od ozzy56] Mates011 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 2. říjen 2009 Sdílet Odesláno 2. říjen 2009 Pěkně udělaná instruktáž. Jenom se zeptám, kolik si najel na ten filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2009 filtr tam byl 29 000 kilometrů a byl to humus už napohled...,neumím si představit,že bych ho tam nechal 40 000 kilometrů (to je doporučená lhůta výrobcem) [upravil dne 11/7/11 15:21 ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukáš.t Odesláno 3. říjen 2009 Sdílet Odesláno 3. říjen 2009 pěkná instruktáž,také jsme měnil.stárý filtr byl dobře zaneřáděný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikpo Odesláno 4. říjen 2009 Sdílet Odesláno 4. říjen 2009 fajn navod akurat ho potrebujem. :) Mozno by to chcelo presunut do sekcie Udelej si sam.:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 4. říjen 2009 Sdílet Odesláno 4. říjen 2009 Pěkný fotky a návod . Já jenom dodám, že měním všechny filtry pokaždý s olejem (15 000km) - nemusí se na to myslet a pumpa v nádrži zbytečně netlačí přes ucpanej filtr. A popravdě naftu nevypouštíme, rozdělat, vyměnit zadělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 4. říjen 2009 Sdílet Odesláno 4. říjen 2009 Původně zaslal: MatrixChose A popravdě naftu nevypouštíme, rozdělat, vyměnit zadělat S tímto si dovolím nesouhlasit. Jestliže vyndám fíltr, v nádobce mi zůstane nepřefiltrovaná nafta, která se dostane do čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 4. říjen 2009 Sdílet Odesláno 4. říjen 2009 Teoreticky jo, ale asi tak hrozný to taky nebude. U bývalýho auta se to tak dělalo jen u nás 300 000km a nic mu nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2009 Původně zaslal: brutall Původně zaslal: MatrixChose A popravdě naftu nevypouštíme, rozdělat, vyměnit zadělat S tímto si dovolím nesouhlasit. Jestliže vyndám fíltr, v nádobce mi zůstane nepřefiltrovaná nafta, která se dostane do čerpadla. taky myslím,že ten ventilek na něco je...,mmch.--odkalovat se má vždy mezi výměnou vložky filtru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 4. říjen 2009 Sdílet Odesláno 4. říjen 2009 Nepopírám to. Když jsem měnil prvně u současnýho auta, taky jsem ho celej vyčistil. Jen píšu fakta, že to neublížilo prostě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 5. říjen 2009 Sdílet Odesláno 5. říjen 2009 Původně zaslal: ozzy56 filtr tam byl 29 000 kilometrů a byl to humus už napohled...,neumím si představit,že bych ho tam nechal 40 000 kilometrů (to je doporučená lhůta výrobcem) jinak to psal už myslím -oddie-,něco dělat a k tomu ještě fotit je fakt o nervy... [upravil dne 3/10/09 ozzy56] Osobně měním filtr po třiceti tisících, ale takovej humus na něm nemám, tohle je fakt slušný. Nepřílejváš k naftě ještě něco? Třeba bahno? Jinak nevím jestli myslíš předepsanou lhůtu výrobcem filtru, ale předepsaná výměna palivového filtru výrobcem vozidla je u HDI 60tisíc km, to samé vzduch, osobně si to nedovedu představit takhle praktikovat. [upravil dne 5.10.2009 Xantik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qmysak Odesláno 8. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2009 měnil sem palivák u 2,2 hdi 406 a nevypustil sem neftu z nádobky kde je filtr a odešel mě drv ventil na čerpadle tak su už ponaučený že mám naftu vypustit z fultru a celé to pěkně vytřít hadrou a je klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
secouver Odesláno 16. červenec 2010 Sdílet Odesláno 16. červenec 2010 Neporadil byste někdo jak vyměnit filtr u 2.1 TD? Tam je ten systém trošičku jiný. Ventil a výpustný kohout jsem asi našel, ale nejsem si 100% jistý, navíc hadice je nahoře jen jedna...Díky --- Vyřešeno, stačí povolit 4 šroubky, vyměnit a 2x zmáčnout balonek. Ani není potřeba nic vypouštět ;-) [upravil dne 18.7.2010 secouver] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paťas!!! Odesláno 10. květen 2011 Sdílet Odesláno 10. květen 2011 a jak to odvzdusnim???chystam se na to ale nevim presne jak dostat vzduch ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gomim9 Odesláno 11. červenec 2011 Sdílet Odesláno 11. červenec 2011 To by zaujímalo aj mňa, kamarát má na alfe hore taký odvzdušňovák ale na 406tke také niečo neviem nájsť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2011 nic se neodvzdušnuje, systém je přetlakový (nízkotlaký okruh),takže zapnout párkrát klíček a je to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gomim9 Odesláno 11. červenec 2011 Sdílet Odesláno 11. červenec 2011 no super, len na to som čakal tak hurá na výmenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumpma Odesláno 25. říjen 2011 Sdílet Odesláno 25. říjen 2011 Kam točíte při povolování víčka , po směru hodinových ručiček nebo proti? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 25. říjen 2011 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2011 (upraveno) u filtru Bosch stlačit a proti směru hodin. ručiček (není tam závit,ale tzv. bajonet jako na autožárovce...) u filtru Siemens povolit proti směru hodin. ručiček (je tam závit) tady jsou vložky paliv. filtrů pro 406ku, nahoře pro 2.1 TD a benzín. motory, dole pro naftu 2.0HDi a 2.2HDi--je tam označení vložky pro vstřik. systém Bosch i pro Siemens http://autodily.mjauto.cz/ZH/peugeot_406_1995-2004_palivovy-filtr.html Upraveno 11. říjen 2018 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumpma Odesláno 26. říjen 2011 Sdílet Odesláno 26. říjen 2011 Díky:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.